صفحه اصلی
سایت اصلی
سایت خبری
سوالات متداول
تماس با رئیس دانشکده
گروه مبانی تعلیم و تربیت
Friday, 23 Ābān 1404
Menu
درباره دانشکده
معرفی دانشکده
مدیران دانشکده
چارت سازمانی دانشکده
تاریخچه دانشکده
سند راهبردی دانشکده
امکانات و فضاهای دانشکده
تلفن های داخلی دانشکده
تور مجازی دانشکده
گزارش عملکرد
افتخارات و دستاوردهای علمی دانشکده
آموزشی - پژوهشی
فرهنگی
معاونت پژوهشی، پشتیبانی و توسعه منابع
معرفی معاونت
پژوهش
کارشناس مسئول پژوهش، فناوری و ارتباط با جامعه
نشریات علمی دانشکده
مجلات
کارشناس نشریه و علمسنجی
کاربرگهای پژوهشی
علم سنجی اعضای هیات علمی
فهرست مجلات معتبر علمی پژوهشی داخلی و JCR
فهرست JCR 2025
آخرین نسخه بانک اطلاعات مجلات دارای رتبه علمی- پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور
فهرست نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
وبگاههای مرتبط
کتابخانه
معرفی کتابخانه
کارشناسان کتابخانه
سایت کتابخانه
پشتیبانی
امور عمومی
کارشناس مسئول امور عمومی
نقلیه
نیروهای خدمات
نگهبانی دانشکده
تاسیسات
کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات
توسعه منابع
کارشناس توسعه منابع
همکاران ارتقاء یافته
آییننامهها
هستهها و واحدهای پژوهشی
هسته پژوهشی روانشناسی سازمانی
هسته پژوهشی روانشناسی بالینی و توسعه مهارتهای زندگی
هسته پژوهشی علوم شناختی
هسته پزوهشی ارتقا ایمنی و سلامت ترافیک
معاونت آموزشی و فرهنگی
معرفی معاونت
کارشناسان آموزش
فرایند های آموزشی
کارشناسی
کارشناسی ارشد
دکتری
امور فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
کارشناس امور فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
تشکل های دانشجویی
انجمن های علمی
انجمن علمی علوم شناختی
انجمن علمی روان شناسی
انجمن علمی علوم تربیتی
انجمن علمی مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی
انجمن ورزشی
ایثارگران دانشکده
فرآیند سامانه هُم(همكاری مدرسان مدعو)
گروههای آموزشی
روانشناسی
روان شناسی مشاوره و تربیتی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مبانی تعلیم و تربیت
مطالعات برنامه درسی و آموزش
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
توسعه همکاریهای بینالمللی
معرفی مدیریت و دفتر توسعه همكاريهای بين المللی
حمايت از فعاليتهاي بين المللي دانشگاه
گرنتها و فرصتهای بینالمللی
پذیرش دانشجویان غیر ایرانی
مرکز آموزش زبان فارسی
فرمها و کاربرگها
ارتباط با جامعه و آموزشهای عالی آزاد
مدیر دفتر ارتباط با جامعه و آموزشهای عالی آزاد
اعضای دانشکده
اعضای هیئت علمی
گروه روانشناسی
گروه روانشناسی مشاوره و تربیتی
گروه علم اطلاعات و دانششناسی
گروه مبانی تعلیم و تربیت
گروه مطالعات برنامه درسی و آموزش
گروه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
دانشجویان جاری
گروه روانشناسی
گروه روانشناسی مشاوره و تربیتی
گروه علم اطلاعات و دانششناسی
گروه مبانی تعلیم و تربیت
گروه مطالعات برنامه درسی و آموزش
گروه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
دانشآموختگان
گروه روانشناسی
گروه روانشناسی مشاوره و تربیتی
گروه علم اطلاعات و دانششناسی
گروه مبانی تعلیم و تربیت
گروه مطالعات برنامه درسی و آموزش
گروه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
درباره ما
Article Title
Author(s)
Publication Date
صورتبندی روشهای مواجهه با اندیشههای بروندینی در آثار اندیشمندان تربیت اسلامی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
سبب شناسی عضویت در تشکلهای دانش آموزی
Bakhtiar Shabani Varaki
1999-6
تربیت اخلاقی فضیلتگرا از منظر دیوید کار
Abulfazl Ghaffari
2002-1
آموزش و پرورش و انسان شدن: نظریه انتقادی پائولو فریره
Bakhtiar Shabani Varaki
2004-4
تأثیر باورهای نظارتی مدیران بر سبکهای مدیریت تعارض آنان
Bakhtiar Shabani Varaki
2005-5
درآمدی بر بررسی و نقد کتاب اهداف تربیت از دیدگاه اسلام
Abulfazl Ghaffari
2005-10
نقد روش شناسی تحقیقات تربیتی در ایران
Bakhtiar Shabani Varaki
2006-1
اخلاق و تربیت اخلاقی از منظر رویکرد دل مشغولی: جایگزینی برای رویکرد کولبرگی
Abulfazl Ghaffari
2006-3
عاطفه گرایی در اخلاق: پیشینه تاریخی تا وضعیت پست مدرن
Abulfazl Ghaffari
2006-3
reflection on democracy concept
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2006-3
بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه
Bakhtiar Shabani Varaki
2006-6
رهبری دانشگاهی و سرمایه اجتماعی: روی کردی جامعه شناسی به مدیریت آموزش عالی
Bakhtiar Shabani Varaki
2006-6
negotiated curriculum, a strategy for decentralization secondary education
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2007-3
compared study of educational implications of theories of democracy
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2007-3
Transcendental Realism and False Dualism in Educational Research
Bakhtiar Shabani Varaki
2007-4
هرمنوتیک به مثابه بنیادی روش شناختی برای علوم انسانی
Bakhtiar Shabani Varaki
2007-5
چالش جایگاه تفکر انتقادی در مدیریت تغییر:پژوهش موردی در دانشگاه مشهد
Bakhtiar Shabani Varaki
2007-6
The Development of Epistemological Beliefs
Bakhtiar Shabani Varaki
2007-7
جایگاه الگوی سایبرنتیک در اداره دانشگاه ها (مورد: دانشگاه فردوسی مشهد)
Bakhtiar Shabani Varaki
2007-7
slamic phillosophers approches to spirit and their educational implications
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2007-9
هنجاریابی استاندارد قابلیتهای سواد اطلاعاتی (اییآرال) برای جامعه دانشگاهی ایران
Bakhtiar Shabani Varaki
2008-9
تاریخ فلسفه تعلیم و تربیت در ایران
Bakhtiar Shabani Varaki
2009-3
جهانی شدن، آموزش عالی و تحقیقات بنیادی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2009-3
باورهای معرفت شناختی مدیران و نگرش آنها درخصوص برنامهریزی استراتژیک در آموزشعالی
Bakhtiar Shabani Varaki
2009-5
بررسی تاثیر میدان وابستگی در شیوه تدریس
Bakhtiar Shabani Varaki
2009-9
تحلیل و مقایسه شبکه مفهومی حاکم بر سرعنوان های موضوعی و متون فارسی کتابداری و اطلا ع رسانی بر اساس رویکرد تحلیل حوزه
Bakhtiar Shabani Varaki
2009-9
میدان وابستگی مدیران و مدیریت تغییر در نظام آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Bakhtiar Shabani Varaki
2009-11
پژوهش کیفی: روش یا بوش
Bakhtiar Shabani Varaki
2010-6
مبانی انسان شناسی پست مدرنیسم و دلالت های تربیتی آن
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2010-9
استعاره : مفهوم، نظریهها و کارکردهای آن در تعلیم و تربیت
Bakhtiar Shabani Varaki
2010-11
ذهنیت فلسفی و سبک رهبری مدیران در نظام آموزش عالی (مورد بررسی: دانشگاه فردوسی مشهد)
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2010-11
تبیین سرنوشت شغلی فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد
Hossein Baghgoli
2011-2
بررسی میزان استفاده دانشجویان از مهارت های مطالعه و یادگیری و رابطه آن با وضعیت و سوابق تحصیلی آنها
Abulfazl Ghaffari
2011-3
روند تحول تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2011-3
نگرش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به موضوع شهادت و ارائه یک الگوی احتمالی - آماری برای جامعه آماری
Hossein Baghgoli
2011-3
برنامه درسی آموزش عالی در قرن بیست و یکم: چالش ها و راهبردها
Bakhtiar Shabani Varaki,Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2011-9
طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش های تربیتی در ایران: ارزیابی روش شناختی پژوهش های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان شناسی ایران در سال های 85-1381
Bakhtiar Shabani Varaki,Hossein Baghgoli
2011-9
بررسی رابطه انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی با اضطراب امتحان در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد
Abulfazl Ghaffari
2012-1
هیوریستیک در برنامه درسی آموزش عالی: نسبت راه حل های هیوریستیک، با نگاه سنت گرایان، تجربه گرایان مفهومی و نومفهوم گرایان
Bakhtiar Shabani Varaki
2012-8
تربیت دینی بر اساس باورهای تناقض نمای کرکگور
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2012-9
رویکرد انتگرال به برنامه فلسفه برای کودکان (p4c)
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2012-9
بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامه درسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی
Abulfazl Ghaffari
2012-10
نقد مفهوم معنویت در تربیت معنوی معاصر: معنویت دینی و نوپدیدی (تشابه ذاتی یا اشتراک لفظی)
Hossein Baghgoli,Bakhtiar Shabani Varaki,Abulfazl Ghaffari
2012-11
مضامین فلسفی در داستانهای :(P4C) فلسفه برای کودکان متون کلاسیک ادب فارسی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2013-3
بنیان های فلسفی اندیشه پائولو فریره و دلالت های آن برای برنامه درسی
Abulfazl Ghaffari
2013-5
انقیاد کودکان در نظام آموزشی: نقد تبارشناسانهی رویکردهای انضباطی در مدرسه
Bakhtiar Shabani Varaki,Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2013-9
بازی دانایی نظریه زمینه ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران
Bakhtiar Shabani Varaki
2013-9
استلزامهای تدوین نظریه تربیتی در پارادایم پیچیدگی: منظری معرفتشناختی
Bakhtiar Shabani Varaki,Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2013-11
تأملی بر رویکردهای تربیت ارزشی: نگاهی به جایگاه تربیت ارزشی و تحول آن در نظام آموزش و پرورش ایران
Abulfazl Ghaffari
2014-3
رعایت اخلاق پژوهش در رساله های دکتری: مورد مطالعه گروه علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2014-6
نقش روانشناسی اجتماعی در حمایت از ارزش های اجتماعی در پروژه جهانی شدن
Abulfazl Ghaffari
2014-6
ارزیابی برونداد تربیتی هیئات مذهبی (مورد: شهر مشهد)
Hossein Baghgoli
2014-9
مسئلهیابی پژوهش؛ ضرورتی انکارناپذیر در پایان نامههای تحصیلات تکمیلی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2014-9
تعلیم و تربیت مبتنی بر فطرت (تربیت فطرتگرا) با تاکید بر دیدگاه آیت الله شاهآبادی: مدلسازی فطرت با هرم سه وجهی
Abulfazl Ghaffari
2015-2
بررسی انتقادی اخلاق ارتباطی نادینگز با تأکید بر دیدگاه جوادی آملی در کتاب مفاتیح الحیات
Abulfazl Ghaffari
2015-3
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2015-3
تکثر رشتهای؛ علیه فهم رایج از همکاری رشتهها
Bakhtiar Shabani Varaki
2015-3
نقد و توسعه دلالتهای تربیتی در- جهان- هستن از نظر هایدگر
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2015-3
هیوریستیکها و کار پوشههای حرفهای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی
Bakhtiar Shabani Varaki
2015-3
اصول و روشهای تعامل با دیگری: بر گرفته از مبانی انسان شناختی مکتب اسلام
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2015-6
تحلیل و نقد رویکردهای تربیت معنوی نوپدید (بررسی الگوی معنویتباوری فارغ از دین)
Hossein Baghgoli,Bakhtiar Shabani Varaki,Abulfazl Ghaffari
2015-6
مبانی فلسفی تربیت سیاسی از منظر جان لاک و امام خمینی(ره)
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2015-6
بررسی رابطه آزادی و انضباط در فرایند تربیت از دیدگاه کانت و روسو
Abulfazl Ghaffari
2015-8
مبانی فلسفی و روانشناختی برنامه های درسی انسانگرا
Abulfazl Ghaffari
2015-8
آسیب شناسی تولید دانش در هسته های پژوهشی علوم انسانی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2015-9
تربیت شهروند سیاسی در راستای عدالت سیاسی از منظر علامه طباطبایی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2015-12
A Study of High School Students’ Perceptions of the Attainment of Religion and Life Curriculum Goals in the “Behavioral" domain
Hossein Baghgoli
2016-4
جروم برونر
Abulfazl Ghaffari
2016-4
مبانی، اصول و روش های شهروند زیست محیطی از دیدگاه اسلام
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2016-6
ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی
Bakhtiar Shabani Varaki
2016-8
توصیف و تحلیل مهارت های مدیریت دانش شخصی: مطالعه موردی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2016-9
بررسی مبانی نظری اندیشههای آیزنر و دلالتهای تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی
Abulfazl Ghaffari
2016-10
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟
Bakhtiar Shabani Varaki
2016-12
فضای عمومی ماکسین گرین فراتر از حصارهای آموزش و پرورش استاندارد
Bakhtiar Shabani Varaki,Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2017-2
نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی
Bakhtiar Shabani Varaki
2017-3
بررسی تطبیقی سرشت انسان در دیدگاه روسو و آیتالله شاهآبادی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2017-9
مدیریت رنج و تأثیر آن بر معناداری زندگی در باورها و سیره ی امام حسین علیهالسلام
Abulfazl Ghaffari
2018-1
برنامه درسی فرارشته ای مبتنی بر تحلیل لایه های علی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش
Bakhtiar Shabani Varaki
2018-2
زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه ماکسین گرین و اشارات تربیتی آن
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2018-2
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان
Bakhtiar Shabani Varaki
2018-3
مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مک گیل کرست)
Bakhtiar Shabani Varaki,Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2018-3
نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان
Bakhtiar Shabani Varaki
2018-3
امکان تربیت اخلاقی کودکان تا هفت سال براساس آموزههای اسلام (آیات و روایات)
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2018-4
یادگیری بدنمند : نقد رویکرد عصب پژوهی فلسفی به شناخت و یادگیری
Bakhtiar Shabani Varaki,Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2018-4
ضرورت توجه به قطب سوم در تربیت دینی و آثار آن بر فضای تربیتی(مربیان، فراگیران و کلاس درس)
Abulfazl Ghaffari,Hossein Baghgoli
2018-6
دلالتهای تربیتی رابطه نفس و بدن از دیدگاه دکارت و ملاصدرا
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2018-9
سیر تحول فلسفه تربیت حرفه ای در نظام آموزشی ایران
Abulfazl Ghaffari
2018-9
سازواری یا ناسازواری تربیت و سیاست؛ خوانش انتقادی نظریههای فضیلتگرایی، قدرتگرایی و انتقادی
Bakhtiar Shabani Varaki
2018-10
تعهدات فرارشتهای در برنامه درسی دانشگاهی
Bakhtiar Shabani Varaki
2018-12
انسان فرهیخته سینوی
Bakhtiar Shabani Varaki
2019-1
ظرفیت فرونسیس-عقل عملی- دیوید کار و اراده ایمانی علامه طباطبایی برای اخلاق حرفه ای تدریس
Abulfazl Ghaffari,Bakhtiar Shabani Varaki
2019-3
مقایسۀ جایگاه احساسات و عواطف در تربیت اخلاقی در رویکرد دلمشغولی و آموزه های اخلاقی قران کریم
Abulfazl Ghaffari
2019-3
شناسایی و اولویت بندی پیامهای مرتبط با خویشتنداری جنسی دانشآموزان -براساس منابع و دیدگاههای دانشآموزان-
Abulfazl Ghaffari
2019-5
تربیت اخلاقی کودکان در دوره سیادت از منظر اندیشمندان
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2019-6
مقایسه رویکرد دلمشغولی و آموزههای اخلاقی قرآن؛ بهکارگیری روش تأیید در تربیت اخلاقی
Abulfazl Ghaffari
2019-8
نقد نظریه تربیت اسلامی؛ «نگاهی دوباره به تربیت اسلامی» در بوته نقد
Hossein Baghgoli
2019-9
چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی
Bakhtiar Shabani Varaki
2019-12
تبیین تربیت گفتگو محور در نظریه انتقادی مقاومت: مطلوبیت و امکان تحقق آن در نظام آموزشی ایران
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2020-3
تبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آنها در زیرگروههای مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2020-3
تدوین برنامۀ آموزش غلبه بر نابهنجاریهای اخلاقی مبتنی بر آرای غزالی
Abulfazl Ghaffari
2020-3
محیط یاددهی- یادگیری کل نما: گذر از عصب فلسفه به عصب پدیدارشناسی
Bakhtiar Shabani Varaki
2020-3
نقد روش شناختی رویکرد ترکیبی ناروائز در تربیت اخلاقی
Abulfazl Ghaffari,Bakhtiar Shabani Varaki
2020-3
توانمندسازی دانشجویان در فرایند راهنمایی رساله دکتری
Bakhtiar Shabani Varaki
2020-7
الزامات ارزشیابی از عملکرد معلمان دوره ابتدایی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2020-9
ظرفیت استعاره متناظر در کشف مبانی تعلیم و تربیت اسلامی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2020-9
تبیین و نقد درونی الگوی ترکیبی تربیت اخلاقی ناروائز
Abulfazl Ghaffari,Bakhtiar Shabani Varaki
2020-10
ethics of caring in the child-friendly projects: new challenges
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2020-11
نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی
Bakhtiar Shabani Varaki
2020-11
الگوی رهبری توزیعی و زمینه های استقرار آن در مدارس ابتدایی شهر مشهد
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2020-12
بازنماییگرایی: بنیانهای فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات
Bakhtiar Shabani Varaki
2021-1
بررسی تطبیقی نقش هیجان در آموزه های اسلامی و دیدگاه تحولی تفاوت های فردی مبتنی بر ارتباط
Abulfazl Ghaffari
2021-2
خودشناسی در نظریه حیات معقول علامه جعفری و دلالتهای آن در تعیین عوامل، مراحل و اهداف تربیت
Abulfazl Ghaffari,Hossein Baghgoli
2021-2
چرخش از نظریه پردازی به نظریه پردازی همادین در برنامه درسی: رویکردی عصب پدیدارشناختی
Bakhtiar Shabani Varaki
2021-3
مبانی، اهداف و اصول تربی تدینی دان شآموزان مبتنی بر پذیرش دور هرمنوتیک میان افکار، احوال و اعمال در حکمت متعالیه
Abulfazl Ghaffari
2021-3
چرخش روش شناختی تعیین هدفهای تربیت دینی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2021-4
چالشهای اخلاقی استفاده از سامانه همانندجو در مؤسسات آموزش عالی
Bakhtiar Shabani Varaki
2021-6
تحلیل مفهوم شناسی همدلی در قرآن کریم
Abulfazl Ghaffari
2021-7
سیر تحول روش شناسی (گذشته، حال، آینده) در ایران
Bakhtiar Shabani Varaki
2021-8
برنامه درسی خودآفرین در عصر شیوع جهانی کووید- 19 و کرونا زیستی
Bakhtiar Shabani Varaki
2021-9
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2021-9
Analysis and Critique of Representationalism in Information Retrieval Action
Bakhtiar Shabani Varaki
2021-12
تحلیل و نقد بازنماییگرایی در کنش بازیابی اطلاعات
Bakhtiar Shabani Varaki
2021-12
بررسی عدالت تربیتی در نظام آموزشی کشور با استفاده از نظریة عدالت راولز
Abulfazl Ghaffari
2022-1
تضاد و فاصله در تربیت مبتنی بر گفتگو با نظر به دیدگاه های ملاصدرا
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2022-2
روایت پداگوژیکی هوشیاری بدنمند در عصر پسا فروکاست گرایی: گسست ناپذیری ذهن – بدن- جهان
Bakhtiar Shabani Varaki,Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2022-3
بازخوانی و مفهوم سازی مجدد طبقه بندی های معنویت
Bakhtiar Shabani Varaki
2022-7
اشارات تربیتی الگوهای برنامه درسی دوره پیش دبستانی (با تاکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی-یادگیری، و صلاحیت حرفه ای مربیان)
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2022-10
ملاحظات روششناختی در اندیشهشناسی امام : با تأکید بر تعلیم و تربیت و سیاست
Bakhtiar Shabani Varaki
2022-10
کدهای اخلاقی رهبری آموزشی براساس آموزههای نهجالبلاغه
Abulfazl Ghaffari
2022-12
واکاوی ادراک معلمان و دانش آموزان مدارس دخترانه متوسطه اول از روند تربیت دانش آموز پژوهنده در کلاس های درس علوم تجربی: مطالعه ی پدیدارشناختی
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2023-1
ایگاه علم حضوری در رابطه دانش و عمل اخلاقی از دیدگاه صدرالمتالهین
Abulfazl Ghaffari
2023-5
حدودوثغور مشارکت دانش آموزان در برنامه درسی: تحلیل دیدگاه صاحبنظران
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2023-6
دلالتهای تربیتیِ ادوار سهگانۀ کودک در متون اسلامی، برای مقطعبندی تحصیلی در نظام رسمی آموزش و پرورش
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2023-9
گونهشناسیِ گزارههایِ تربیتی در احادیث
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki
2023-12
واکاوی و تبیین جایگاه سه رویکرد فکری منطق ذهنی، الگوی ذهنی و راهبردهای استدلالی در فرایند اطلاعیابی کاربران
Bakhtiar Shabani Varaki
2023-12
تبیین چگونگی تربیت اخلاقی متعالیه براساس تفاسیر ملاصدرا
Abulfazl Ghaffari
2024-3
بیکاری پنهان حین تحصیل دانشجویان رشتههای علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد: عوامل و راهکارها
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2024-4
Challenges and opportunities of research in the COVID-19 pandemic: the lived experience of students of Ferdowsi University of Mashhad
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2024-5
Thomas Nigels altruism: an alternative to the unethical exploitation of discourse of positive thinking from the subject of the self-entrepreneur of neoliberal
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki,Abulfazl Ghaffari
2024-6
تحلیل معناشناختی واژۀ «وَهَبَ» در قرآن با هدف کشف دلالت، کارکرد و سنخ تربیتی صفت «وهّاب»
Hossein Baghgoli
2024-7
خودشیءانگاری زنان و نقش خودمراقبتی معنوی با الهام از تعبیر قرآنی «یومالحساب» در درمان آن
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi
2024-8
تحلیل مضمون موضوع - فضل- در قرآن، با هدف شناخت دلالت و سنخ تربیتی آن
Hossein Baghgoli
2024-12
ازخودکارآفرینی به شادیآفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبتاندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن
Tahereh Javidi Kalateh Jafarabadi,Bakhtiar Shabani Varaki,Abulfazl Ghaffari
2025-3
سازمان آموزشی: از پریشانی تا تکاپوآفرینی روند تحول مفهوم سازمان آموزشی
Bakhtiar Shabani Varaki
2025-3
شبکه مفهومی تربیت سیاسی در اندیشه امام خمینی(ره)
Mojtaba Hematifar
2025-3
فلسفه تعلیم و تربیت برای صلح: پیوند پداگوژی کالسی و رهبری جهانی
Bakhtiar Shabani Varaki
2025-6
-