Article Title Author(s) Publication Date
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر در ک مطلب دانش آموزانHossein Kareshki2002-4
گزارش اقدام پژوهی پیرامون کاربرد قصه درمانی به مثابه تکنیک و ابزار مشاوره و رواندرمانی کودکSeyyed Mohsen Asgharinekah2003-9
شناخت اجتماعی: تحولات استدلال تئوری ذهن در کودکانSeyed Amir Amin Yazdi2004-3
مقایسه دیدگاه اسلام و فروم در باب انسانHossein Kareshki2004-6
نقاشی کودک: چالش تشخیص و ارزیابیSeyyed Mohsen Asgharinekah2004-12
خانواده های ناکارآمد : هنگامه های درمانیSeyed Amir Amin Yazdi2005-9
رابطه هوش اجتماعی و سبک دلبستگیSeyed Amir Amin Yazdi2006-3
تجربه نگاری در فعالیت های آموزشیSeyyed Mohsen Asgharinekah2006-4
رابطه هوش هیجانی و سبک های دلبستگیSeyed Amir Amin Yazdi2006-6
رابطه ی معیار های ارتباطی با سازگاری زناشوییSeyed Amir Amin Yazdi2006-6
ایده ها و راهکارهایی در حمایت روانی-اجتماعی موثر از کودکان آسیب دیده از حوادث و بلایای طبیعیSeyyed Mohsen Asgharinekah2006-9
فعال سازی جریان یاددهی - یادگیریSeyyed Mohsen Asgharinekah2006-9
مطالعه طولی پیرامون توانایی حرکتی و تیز حسی جنبشی کودکان در معرض ابتلا به اختلال هماهنگی رشدی(DCD)Seyyed Mohsen Asgharinekah2006-12
بررسی و مقایسه تاثیر شناخت درمانگری بک با شناخت درمانگری تیزدل و تلفیق آن با نرمش های یوگا در درمان افسردگی اساسیSeyed Ali Kimiaei2007-2
شناخت اجتماعی و زبانSeyed Amir Amin Yazdi2007-7
بررسی الگوی تحول ادراکی بازشناسی چهره در نمونه ی ایرانیSeyed Amir Amin Yazdi2007-7
بررسی عملکرد کودکان در تکتالیف استاندارد ومحاوره ای باور کاذبSeyed Amir Amin Yazdi2008-1
ضرورت و جایگاه مداخله زود هنگام و آموزش پیش دبستانی برای کودکان دارای نیازهای ویژهSeyyed Mohsen Asgharinekah2008-2
تاثیر ویژگی های معلم بر سبک مدیریت کلاسSeyed Amir Amin Yazdi2008-8
بررسی تاثیر سبک های مدیریت کلاس بر رشد مهارت های فراشناختی دانش آموزانSeyed Amir Amin Yazdi2008-8
بررسی رابطه اهداف پیشرفت، خودکارآمدی و راهبردهای فراشناختیHossein Kareshki2008-10
کارآمدسازی آموزش حرفه ای برای کودکان و نوجوانان کم توان ذهنی ایرانیSeyyed Mohsen Asgharinekah2008-10
نقش اهداف پیشرفت در مولفه های یادگیری خودتنظیمیHossein Kareshki2008-10
بررسی رابطه ادراکات محیطی مدرسه ای و اهداف پیشرفتHossein Kareshki2009-3
بررسی رابطه مولفه های ادراکات والدین با راهبردهای یادگیری خودتنظیمیHossein Kareshki2009-4
کاربردهای آموزشی – ترمیمی بازی های بومی ایران در آموزش و توان بخشی کودکان دارای نیازهای ویژهSeyyed Mohsen Asgharinekah2009-6
رابطه ادراکات محیطی خانوادگی، باورهای انگیزشی و یادگیری خودتنظیمیHossein Kareshki2009-7
بررسی رابطه بین راهبردهای یادگیری و سبک های اسناد در دانش آموزان مقطع متوسطهSeyed Ali Kimiaei2009-8
مشاوره و رواندرمانی پست مدرنSeyed Ali Kimiaei2009-9
باورهای خودکارآمدی و اضطراب امتحان در دانشجویان دانشگاه های آزاد خراسان جنوبیSeyed Amir Amin Yazdi2009-12
تحلیل شغل «عضویت در شورای شهر» و تشخیص نیازهای آموزشی نمونه: شورای اسلامی شهر مشهدSeyyed Mohsen Asgharinekah2010-3
زوج درمانی متمرکز بر هیجانSeyed Ali Kimiaei2010-9
مقایسه کارکردهای خانوادگی مادران کودکان سالم وکودکان بیش فعال/نقص توجهSeyed Ali Kimiaei2010-9
بررسی کیفیت زندگی دانشجویان دانشگاه گیلانHossein Kareshki2010-10
مقایسه وضعیت سلامت روان پدران و مادران کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر شهر مشهدSeyed Ali Kimiaei2010-11
اثربخشی آموزش کنترل توجه بر کاهش تورش توجه به مواد و بهبود شاخص های درمانی معتادان تحت درمان سم زداییSeyed Amir Amin Yazdi2011-3
تحول پردازش شناختی مکانهای خیابانی ایمن و ناایمن در نمونه ایرانیSeyed Amir Amin Yazdi2011-3
آموزش هوش هیجانی و اثربخشی آن بر کاهش پرخاشگری نوجوانان پرخاشجویSeyed Ali Kimiaei2011-4
ادراکات کلاسی و یادگیری خودتنظیمی: مقایسه دانشجویان جدید و سال آخر دانشگاهHossein Kareshki2011-4
بررسی نتایج برنامه توانمندسازی زنان سرپرست خانوارSeyed Ali Kimiaei2011-4
تاثیر آموزش والدین بر خودکارآمدی مادران کودکان مبتلا به درخودماندگیSeyyed Mohsen Asgharinekah2011-4
تاثیر مداخله بازی درمانی عروسکی بر مهارت‌های ارتباطی کودکان درخودماندهSeyyed Mohsen Asgharinekah2011-4
کارکردهای روانشناختی خانواده و همبودی ان با کیفیت زندگی و خودکارامدی نوجوانانSeyed Ali Kimiaei2011-4
مقایسه اثربخشی آموزش هوش هیجانی و راهبردهای یادگیری در کاهش اضطراب امتحان دانش آموزانHossein Kareshki,Seyed Amir Amin Yazdi2011-4
تاثیر حرکات موزون ورزشی بر هوش عینی کودکان پیش دبستانیHossein Kareshki2011-6
نقش آگاهی محاوره ای بر عملکرد کودکان در تکالیف تئوری ذهنSeyed Amir Amin Yazdi2011-7
اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیکی به شیوه ­ی گروهی (با تکیه بر مولفه­ های هوشیاری فراگیر بنیادین، تحمل پریشانی و تنظیم هیجانی) بر نشانه­ های افسردگی در دانشجویانSeyed Amir Amin Yazdi2011-9
اعتباریابی پرسش­ نامه­ ی مثلث شناختی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدSeyed Ali Kimiaei2011-10
بررسی روایی و پایایی پرسش‌نامه کیفیت زندگی در مدرسه در مدارس شهر مشهدHossein Kareshki2011-12
رابطه باورهای خودکارآمدی، فراشناختی و تفکر انتقادی با سلامت روان دانشجویان علوم پزشکیHossein Kareshki2011-12
اثربخشی برنامه تقویت هوش‏ هیجانی بر کنترل رفتار قلدری نوجوانانSeyed Ali Kimiaei2012-1
تاثیر زوج درمانی مثبت نگر بر امیدواری مادران کودکان با نیازهای ویژهSeyyed Mohsen Asgharinekah2012-1
اثربخشی زوج درمانی متمرکز بر هیجان در کاهش افسردگی ناشی از مشکلات ارتباط زناشوییSeyed Ali Kimiaei2012-3
تاثیر تنظیم هیجانات و گرایش به کار به عنوان ارزش بر فرسودگی هیجانی کارکنانHossein Kareshki2012-3
جهتگیری هدفی و خودتنظیمی دانشجویان شهر مشهد: نقش ماهیت تکلیف و جنسیتHossein Kareshki2012-3
حفظ قرآن و تاثیر آن بر مولفه های سلامت روانSeyed Ali Kimiaei2012-3
کاوشی در بازی کودکان درخودمانده در بستر تجربه های زیسته مادران: موردی از یک پژوهش آمیختهSeyyed Mohsen Asgharinekah2012-3
رواسازی و تعیین پایایی پرسشنامه خودکارآمدی ترک اعتیاد برامسونHossein Kareshki2012-4
بررسی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رابطه والد-کودک (CPRT) بر سبک های فرزندپروریSeyyed Mohsen Asgharinekah2012-6
بررسی جهت‌گیری‌های برنامه درسی استادان : نقش جنسیت ، مرتبه علمی و نحوه ارایه آموزش ( مجازی،حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهدHossein Kareshki2012-6
بررسی نقش سبک های دلبستگی، هوش هیجانی و استرس شغلی بر رضایت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهر مشهد در سال تحصیلی 90- 1389Seyed Ali Kimiaei2012-6
اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر هوش هیجانی معلولین جسمی ـ حرکتیSeyyed Mohsen Asgharinekah2012-9
اثربخشی رویکرد واقعیت درمانی گروهی بر منبع کنترل و راهبردهای مقابله ایSeyed Ali Kimiaei2012-9
اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای علوم پزشکی و فردوسی مشهدHossein Kareshki2012-9
بر رسی رابطه بین دلبستگی ایمن ـ ناایمن و همبودی آن با شناخت‌های ناکارآمد در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدSeyed Ali Kimiaei2012-9
ساخت و مطالعه مقدماتی ویژگی های روان سنجی واعتبار یابی مقیاس کارکردهای روان شناختی خانوادهایرانی(IFPFS)Seyed Ali Kimiaei2012-10
بررسی نتایج نیازسنجی از مربیان کودکان آسیب دیده ی شنوایی به منظور طراحی و تدوین برنامه ی آموزشی-توان بخشیSeyyed Mohsen Asgharinekah2012-12
تاثیر برنامه آموزش والدین و پروراندن مهارت ها بر استرس مادران کودکان مبتلا به اتیسمSeyyed Mohsen Asgharinekah2012-12
اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش ناامیدی و تنهای کودکان دختر مراکز شبه خانوادهSeyyed Mohsen Asgharinekah2013-1
ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران براساس جهت گیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسانHossein Kareshki2013-1
نقش نیازهای اساسی خود تعیین‌گری، کیفیت اطلاعات و قابلیت کاربرد در علاقه به تداوم یادگیری الکترونیکی با میانجی‌گری انگیزش درونی و رضایتHossein Kareshki2013-1
رشد یکپارچه انسان: مدل تحولی- تفاوت های فردی مبتنی بر ارتباطSeyed Amir Amin Yazdi2013-2
آزمون ساختارعاملی یادگیری خود راهبری در دانشجویان و ارتباط آن با انگیزش تحصیلیHossein Kareshki2013-3
ارزیابی گزارش های اقدام پژوهی: بازشناسی مقوله ها و شاخص هاHossein Kareshki2013-3
تاثیر آموزش حرکات موزون ورزشی بر هوش و رشد اجتماعی کودکان پیش‌دبستانیHossein Kareshki2013-3
نقش کیفیت تدریس اساتید و مولفه های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت ها و چالش های برنامه درسی در آموزش عالیHossein Kareshki2013-3
تأثیر آموزش مهارت‌های هوش هیجانی بر واکنش به استرس تحصیلی دختران دبیرستانیSeyed Amir Amin Yazdi2013-4
تعیین نقش اهداف پیشرفت در میانجی‌گری رابطه ساختار ارزشیابی کلاسی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان: یک مطالعه توصیفیHossein Kareshki2013-5
رابطه هوش هیجانی،کیفیت زندگی و ویژگی‌های شخصیتی با سلامت روان در افراد با معلولیت (ناتوانی)جسمی حرکتیSeyyed Mohsen Asgharinekah2013-5
امکان‌سنجی اجرای مدیریت عملکرد براساس مدل بالدریج در دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1390Hossein Kareshki2013-6
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی رفتاری در کاهش پرخاشگری مبتلایان به ضربه سرHossein Kareshki2013-6
بررسی سوگیری توجه، سبک های خوردن، و نمایه توده بدنی در افراد رژیم گیرنده و عادیSeyed Amir Amin Yazdi2013-6
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه خودپنداره تحصیلی دانش-آموزان دبستانی شهر تهرانHossein Kareshki2013-6
تاثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مساله کودکان پیش دبستانیHossein Kareshki,Seyyed Mohsen Asgharinekah2013-6
تفسیر موقعیت‌های اجتماعی مبهم در اضطراب اجتماعی: کاربرد تکلیف رایانه‌ای سنجش سوگیری تفسیرSeyed Amir Amin Yazdi2013-6
شناسایی عوامل موثر بر استفاده از ظرفیت تولیدی صنایع غذایی و آشامیدنیHossein Kareshki2013-6
نیازسنجی آموزشی توانبخشی خانواده های کودکان آسیب دیده شنوایی خراسان رضویSeyyed Mohsen Asgharinekah2013-7
درآمدی بر طراحی بازی های آموزشی- رایانه ای با رویکرد زبان شناختی در حیطه اختلالات ویژه یادگیریSeyyed Mohsen Asgharinekah2013-8
آزمون الگوی علّی نقش عوامل شناختی اجتماعی موثر بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دکتریHossein Kareshki2013-9
آزمون الگوی نقش مولفه های ادراکات کیفیت کلاسی در مولفه های ناسازگاری دانش آموزان دختر دبیرستانهای مشهدHossein Kareshki2013-9
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانیHossein Kareshki2013-9
ارزیابی مؤلفه ها و ساختار عاملی خودکارآمدی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلیHossein Kareshki2013-9
پیش بینی تعلل ورزی تحصیلی بر اساس مؤلفه های هوش هیجانیSeyed Amir Amin Yazdi2013-9
تأثیر آموزش شناختی-رفتاری دینی بر احساس نا امیدی، بی ارزشی و نارضایتی از زندگی در پرستارانSeyed Ali Kimiaei2013-9
سبک مدیریت عبور از مانع و رابطه آن با اثربخشی سازمانHossein Kareshki2013-9
نقش ابعاد کمال گرایی و جهت گیری هدف در پیش بینی خودتنظیمی دانشجویانHossein Kareshki2013-9
نقش ادراک والدینی و انگیزش درونی بر گرایش به تفکر انتقادی دانشجویانHossein Kareshki2013-9
نقش خودتنظیمی در سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر و پسرHossein Kareshki,Seyed Amir Amin Yazdi2013-9
وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهدSeyed Amir Amin Yazdi2013-9
اعتباریابی و تجدید نظر مقیاس نگرش والدین نسبت به کودک با نیازهای ویژه شانSeyyed Mohsen Asgharinekah2013-10
بررسی و مقایسه اثربخشی زوج درمانی رفتاری-تلفیقی و رفتاری-شناختی روی باورهای ارتباطی زوجین متقاضی طلاقSeyed Ali Kimiaei2013-10
نقش تیپ شخصیتی D و هوش هیجانی با میانجی گری استرس ادراک شده و راهبردهای مقابله ای در کیفیت زندگی بیماران قلبیHossein Kareshki2013-10
اثربخشی آموزش رایانه یار بر حافظه کاری بر بهبود کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضیات دانش آموزان با اختلال ریاضیاتSakineh Soltani Kouhbanani2013-12
بررسی ساختار عاملی جهت گیری های هدفی پیشرفت دانشجویان با تاکید بر جهت گیری دینیHossein Kareshki2013-12
جایگاه حل مساله در تمرین های کتاب های درسی علوم ابتداییHossein Kareshki2013-12
نقش سبک رهبری تحولی مدیران در پیش بینی کارآفرینی اجتماعی کارکنان:مطالعة تطبیقی دانشگاه های دولتی با غیردولتی مشهدHossein Kareshki2013-12
اثربخشی آموزش نظریه ی ذهن بر کاهش پرخاشگری و افزایش توانایی نظریه ی ذهن در کودکان پیش دبستانیSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki2014-1
بررسی نیازهای آموزشی توانبخشی مادران کودکان اتستیکSeyyed Mohsen Asgharinekah2014-1
تاثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مساله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمانHossein Kareshki2014-1
آزمون مدل نقش میانجی‌گرانه خودتنظیمی در رابطه‌ی بین جو روانی اجتماعی کلاس و ناسازگاری کلاسی دانش‌آموزان دوره راهنماییHossein Kareshki,Seyed Amir Amin Yazdi2014-3
ارزیابی ساختار عاملی مقیاس سبکهای عاطفی و رابطه آن با پرخاشگریHossein Kareshki2014-3
بررسی رابطه ی بین خودکارآمدی پژوهشی با عملکرد پژوهشی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهدHossein Kareshki2014-3
تدوین و اعتبار یابی پرسشنامه سنجش کارکرد تحولی خانوادهSeyed Amir Amin Yazdi2014-3
نقش ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی و باورهای شناختی در انگیزه درونی دانشجویان دوره‌های یادگیری الکترونیکیHossein Kareshki2014-3
نقش محیط آموزشی- پژوهشی و عوامل اجتماعی دانشگاه بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهدHossein Kareshki2014-3
بررسی تأثیر درمان شناختی- رفتاری گروهی بر افسردگی زنان نابارورSeyed Ali Kimiaei2014-4
مقایسه ی سوگیری توجه به جلوه­ های هیجانی چهره­ای در مبتلایان به اضطراب اجتماعی و گروه سالم غیرمضطرب با فن­آوری ردیاب چشمیSeyed Amir Amin Yazdi2014-4
نقش جهت گیری مذهبی در نگرش نسبت به سالمندان، در دانشجویان رشته های روان شناسی بالینی، الهیات، پزشکی و پرستاریHossein Kareshki2014-4
اثربخشی مشاوره گروهی راه حل محور بر سلامت عمومی دانش‌آموزان پسر تک سرپرست مقطع متوسطهHossein Kareshki,Seyyed Mohsen Asgharinekah2014-6
اعتباریابی پرسشنامه استیگما در بیماران روان در بیمارستان ابن سینا مشهدHossein Kareshki2014-6
بررسی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر بهبود بازداری پاسخ، برنامه ریزی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال نقص توجه /بیش فعالیSeyyed Mohsen Asgharinekah2014-6
بررسی وضعیت سلامت روانی دانش آموزان دبستانی شهر مشهدSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki2014-6
مقایسه انگیزش تحصیلی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان پسر مشمول ارزشیابی توصیفی با ارزشیابی سنتیHossein Kareshki2014-6
عوامل فرهنگی موثر بر تدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهدSeyed Amir Amin Yazdi2014-7
اثر بخشی زوج درمانی گروهی مبتنی بر خود نظم بخشی، بر آزار عاطفی و آشفتگی زناشوییSeyed Ali Kimiaei2014-8
مقایسه تأثیر آموزش به روش یادگیری مشارکتی و سخنرانی بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمیHossein Kareshki2014-8
اثربخشی قصه درمانی مبتنی برکنش های اجرایی بر بهبود بازداری و برنامه ریزی/سازماندهی دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشیSeyyed Mohsen Asgharinekah2014-9
اثربخشی مهدهای قرآنی و مراکز پیش دبستانی عادی در پیشرفت مهارتهای خود تنظیمی و خواندن دانش‌آموزان پایه اول دبستانHossein Kareshki2014-9
اثربخشی هنر درمانی گروهی بیانگر بر افزایش مولفه های رفتاری و هیجانی خودپنداره ی کودکان مراکز شبه خانوادهSeyyed Mohsen Asgharinekah2014-9
اثربخشی هنردرمانی گروهی بیانگر بر خودکارآمدی تعاملی کودکان آسیب دیده از سرپرستیSeyyed Mohsen Asgharinekah2014-9
ارتباط دلبستگی مادر- جنین و تغذیه انحصاری با شیر مادر در زنان نخست باردارSeyed Amir Amin Yazdi2014-9
بررسی اثربخشی گروه درمانی شناختی-رفتاری در کاهش خشم مبتلایان به ضربه سرHossein Kareshki2014-9
تأثیر آموزش خودتنظیمی بر حل مسأله اجتماعی کودکان پیش دبستانی دختر و پسرHossein Kareshki,Seyyed Mohsen Asgharinekah2014-9
رابطه ادراکات کیفیت کلاسی دانش آموزان دختر با نگرش تحصیلی آنانHossein Kareshki2014-9
نقش باورهای امید و خوش‌بینی در پیش‌بینی انگیزش تحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهدHossein Kareshki2014-9
بازداری شناختی در اختلال وسواس شستشو: پارادایم بازداری بازگشتSeyed Amir Amin Yazdi2014-10
بررسی تاثیر حضور عروسک نمایشی کلاه قرمزی بر اضطراب قبل از عمل جراحی آپاندیسیت در کودکان بستری در بیمارستان دکترشیخ مشهدSeyyed Mohsen Asgharinekah2014-10
بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مولفه های برنامه درسی در پیش بینی میزان انگیزش پژوهشی آن هاHossein Kareshki2014-10
نقش 5 عامل بزرگ شخصیت در پیش بینی هیجانات پیشرفت دانشجویانMaryam Bordbar2014-11
تاثیر بازی های زبان شناختی بر مهارت های نحوی کودکان کم شنوای کاربر سمعکSeyyed Mohsen Asgharinekah2014-12
ساخت و اعتباریابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیرانHossein Kareshki2014-12
نقش سبک‌های شناختی، اهداف پیشرفت و خودکارآمدی ریاضی در پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی شهر مشهدHossein Kareshki2014-12
درون داد حالت های ذهنی مادر و رفتار اجتماعی کودک: نقش واسطه ای نظریه ذهنMaryam Bordbar2015-1
رابطه توانایی حل‌ مسأله خانواده و باورهای غیرمنطقی با مشکلات و ناسازگاری‌‌ زناشوییSeyed Ali Kimiaei2015-2
اثربخشی بازی‌درمانی خانواده محور بر تعامل مادر- فرزند و میزان پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانیSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki2015-3
ارزیابی وضعیت نفوذ آرمانی مدیران در مجتمع های آموزشی صالح آباد در سال تحصیلی 91- 1390Hossein Kareshki2015-3
الگوی رشد یکپارچه در تعلیم و تربیت افراد آسیب دیده شنواییSeyed Amir Amin Yazdi2015-3
بررسی نقش باورهای خود- کارآمدی و انتظار پژوهشی در علاقه مندی دانشجویان به پژوهشHossein Kareshki2015-3
تبیین گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان بر اساس دیدگاه معرفت شناختی آنانHossein Kareshki2015-3
رابطه کارکردهای اجرایی مغز و نظریّه ذهن در دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضیSakineh Soltani Kouhbanani2015-3
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ادراک دانش‌آموزان از محیط یادگیری سازنده‌گرای اجتماعیHossein Kareshki2015-4
طراحی درمان ترکیبی خانواده محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه ی انسان و مقایسه ی اثر بخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر کارکرد تحولی خانواده و تحول هیجانی-کارکردی کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسمSeyed Amir Amin Yazdi2015-4
کارکرد تحولی خانواده‌‌های دارای فرزند مبتلا به اختلال‌ طیف اوتیسم در مقایسه با خانواده‌های دارای فرزند سالمSeyed Amir Amin Yazdi2015-4
بررسی اثربخشی مشاوره گروهی متمرکز بر راه حل بر انگیزش تحصیلی دانش اموزان دارای افت تحصیلیSeyed Ali Kimiaei2015-5
پیش بینی مولفه های شناختی و عاطفی شادمانی بر اساس تجارب معنوی روزانهMaryam Bordbar2015-5
نقش راهکارهای کنترل شناختی هیجان در کیفیت زندگی بیماران سرطانیHossein Kareshki2015-5
اثربخشی برنامه مداخله ای وی‍ژه کودکان طلاق بر بهبود خودپنداره و تاب آوری کودکانSeyed Ali Kimiaei2015-6
اعتباریابی مقدماتی مقیاس انگیزش پژوهشی‌در دانشجویان تحصیلات تکمیلیHossein Kareshki2015-6
طراحی و تعیین ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه سنجش عوامل ایجاد کننده ناراحتی در بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژهHossein Kareshki2015-6
وضعیت تاب آوری و آسیب‌های هیجانی در مادران دارای کودک مبتلا به سرطانSeyyed Mohsen Asgharinekah2015-6
تأثیر برنامه اصلاح شده_آموزش جایگزین پرخاشگری_ برخودکارآمدی نوجوانان مبتلا به دیابت وابسته به انسولینSeyyed Mohsen Asgharinekah2015-7
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌هاSeyed Amir Amin Yazdi2015-7
اثربخشی آموزش مهارت های پیش از ازدواج و مهارت های زندگی بر ملاک های همسرگزینی و هوش هیجانی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدSeyed Ali Kimiaei2015-9
اثربخشی برنامه مداخله ای ویژه کودکان طلاق بر مشکلات برونی سازی و درونی سازی شده کودکان طلاقSeyed Ali Kimiaei2015-9
اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندنSeyyed Mohsen Asgharinekah2015-9
اثربخشی مشاوره زناشویی مبتنی بر الگوی کاربرد عملی مهارت های ارتباط صمیمانه (PAIRS) بر بهبود عملکرد خانوادگی زوج های دارای ناسازگاری زناشوییSeyed Ali Kimiaei2015-9
بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمانHossein Kareshki2015-9
بررسی رابطه هیجان خواهی و خودتنظیمی در نوجوانان پسر بزه کار و به هنجار شهر مشهدHossein Kareshki2015-9
پیش بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشیHossein Kareshki2015-9
مقایسه ی تأثیر برنامه آشناسازی روند بستری با نقشه های مفهومی دیداری و روش چهره به چهره بر میزان ترس و اضطراب کودکانSeyyed Mohsen Asgharinekah2015-9
ویژگی های روانسنجی پرسشنامه پردازش پس از رویداد در جمعیت دانشجوییHossein Kareshki2015-9
نقش کنش های اجرایی در تحول درک خطرات ترافیکی کودکانHossein Kareshki2015-10
نقش هدف های پیشرفت در پیش بینی هیجان های پیشرفت: اعتبارسنجی نظریه پکرانMaryam Bordbar2015-10
بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مؤلفه‌های برنامه درسی در پیش‌بینی میزان انگیزش پژوهشی آن‌هاHossein Kareshki2015-12
عوامل موثر بر درک خطر ترافیکی کودک پیش دبستانی: ویژگی های نظارتی و شخصیت هیجان طلبی والدینSeyed Amir Amin Yazdi2015-12
مقایسه شیوه های فرزندپروری وسلامت روان زوجین نابارور متقاضی فرزندخواندگی با زوجین بدون فرزندHossein Kareshki2015-12
بررسی اثر بخشی توانمند سازی روانی- اجتماعی مبتنی بر تئوری انتخاب برکاهش افسردگی و پرخاشگری زنان دارای همسران زندانی در سال 1392Seyed Ali Kimiaei2016-1
بررسی خودکارآمدی اجتماعی، هیجانی و تحصیلی کودکان 12- 7 تالاسمیک در شهرستان مشهد ( 1393)Seyyed Mohsen Asgharinekah2016-1
تأثیر قصه‌گویی بر خودکارآمدی کودکان مبتلا به تالاسمی: کاربرد تئوری شناختی اجتماعی بندوراSeyyed Mohsen Asgharinekah2016-1
مقایسه تاثیر آموزش گروهی و مشاوره گروهی بر بعد عاطفی خود مراقبتی بیماران مبتلا به دیابت نوع دوSeyed Ali Kimiaei2016-1
تاملی در باب شان الگو در حوزه طراحی برنامه درسیSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki,Seyyed Mohsen Asgharinekah2016-2
خودمراقبتی بیماران مبتلابه دیابت نوع دوSeyed Ali Kimiaei2016-2
رابطه برافراشتگی مقیاس 5 (مردانگی-زنانگی) در آزمون MMPI-2 با رفتارهای ضد اجتماعی و خود بیمارانگاریSeyed Ali Kimiaei2016-2
پویش استلزامات تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزان آسیب دیدهشنواییSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki,Seyyed Mohsen Asgharinekah2016-3
جایگاه پرورش خلاقیت در برنامه درسی قصد شده آموزش و پرورش دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران: هست ها و باید هاHossein Kareshki2016-3
رواسازی و انطباق یابی مقیاس خودباوری های مربوط به اضطراب اجتماعی (SBSA)Hossein Kareshki2016-3
مقایسە اثربخشی مدلهای طراحی آموزشی سازنده گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط های یادگیری مسئله محور در آموزش ضمن خدمت معلمانHossein Kareshki2016-3
نقش تعهد مذهبی و سبک دلبستگی بزرگسالان در کیفیت روابط زناشویی با میانجی گری متغیر سبک دلبستگی در زوج های تازه مزدوجSeyed Ali Kimiaei,Hossein Kareshki2016-4
ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسش‌نامه رفتارهای اجتماعی انتظاریHossein Kareshki2016-4
آثار روانی - اجتماعی ناباروری مردانه در زنان ایرانی: یک مطالعه کیفیSeyed Ali Kimiaei2016-6
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت برنامه های درسی در دانشگاه فردوسی مشهدHossein Kareshki2016-6
مقایسه استرس، اضطراب، افسردگی و نقش جنسی افراد مبتلا به نارضایتی جنسیتی (دیسفوریای جنسیتی) با افراد عادیHossein Kareshki2016-6
نقش تئوری ذهن و همدلی در پیش بینی مشکلات رفتاری – هیجانی دانش آموزان خانواده های طلاق و عادیSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki2016-6
اثربخشی زوج‌درمانی خودتنظیمی بر رضایت زناشویی، سبک‌های هویت و حل مسئله خانوادهSeyed Ali Kimiaei2016-7
اثربخشی آموزش‌های روانی حرکتی بر بهبود مشکلات حرکتی دانش آموزان بااختلال بیش فعّالی ـ نقص توجّهSakineh Soltani Kouhbanani2016-9
بررسی مقایسه ای تاثیر کتاب داستان آموزشی و آموزش چهره به چهره بر میزان اضطراب کودکانSeyyed Mohsen Asgharinekah2016-9
مقایسه پرخاشگری و دانش هیجانی کودکان پسر بی سرپرست و بدسرپرست با کودکان عادیSeyyed Mohsen Asgharinekah2016-9
نقش ادراک از محیط یادگیری ساختن گرا بر مؤلفه‌های اهداف پیشرفت دانشجویانHossein Kareshki2016-9
نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنانHossein Kareshki2016-9
نقش ویژگی‌های شخصیتی و شغلی معلمان در پیش بینی تعهد سازمانی آنانHossein Kareshki2016-9
بررسی اثربخشی رفتاردرمانی دیالکتیک برنشانه های اختلال شخصیت مرزی زندانیانSeyed Ali Kimiaei2016-10
غنی سازی محیطی: درمان جدید برگرفته از یافته های مدل های حیوانی اوتیسمSeyed Amir Amin Yazdi2016-10
اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی بر افزایش دانش هیجانی، تنظیم هیجانی و کاهش پرخاشگری کودکان بی¬سرپرست و بد¬¬سرپرستSeyyed Mohsen Asgharinekah2016-11
Environmental Enrichment: A New Therapy Based on Findings in Animal Models of AutismSeyed Amir Amin Yazdi2016-12
بررسی اثربخشی ذهن آگاهی بر میزان کنترل در رسیدن به هدف در دانش آموزان دخترSakineh Soltani Kouhbanani2016-12
بررسی توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری- دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری و مقایسه آن با کودکان عادیSeyed Amir Amin Yazdi2016-12
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهدHossein Kareshki2016-12
مقایسه توجه دیداری فضایی و چالاکی مهارت دیداری-دستی در کودکان دبستانی مبتلا به اختلالات یادگیری با کودکان عادیSeyed Amir Amin Yazdi2016-12
نقش واسطه ای فرایندهای نظام خود و هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط حامی خودپیروی و درگیری تحصیلیMaryam Bordbar2016-12
نگرش مذهبی و اضطراب: نقش میانجی دشواری در نظم جویی هیجانیSeyed Amir Amin Yazdi2016-12
آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلیHossein Kareshki2017-1
اثر بخشی گروه ‌درمانی تحلیل رفتار متقابل بر کاهش پرخاشگری زوجین دارای همسر معتادSeyed Ali Kimiaei2017-3
پیش بینی رضایت زناشویی مادران و پدران کودکان دچار درخودماندگی با ویژگی های شخصیتی آن هاSeyyed Mohsen Asgharinekah2017-3
تحلیل جرم شناختی خود-دگرکشی، با تاکید بر خود-دگرکشی انگیزشیSakineh Soltani Kouhbanani2017-3
رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهدHossein Kareshki2017-3
ساخت و اعتباریابی مقیاس نیاز پژوهشی معلمان مقطع متوسطه شهر مشهد براساس نظریه خودتعیین‌گریHossein Kareshki2017-3
طراحی مدل شایستگی های پژوهشی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ایرانHossein Kareshki2017-3
مولفه ها و نشانگرهای همکاری های علمی پژوهشگران: طراحی و تعیین ساختار عاملیHossein Kareshki2017-3
ارزیابی رفتارهای پیرازبانی در افراد مبتلا به آسیب مغزی تروماتیک شدید و همتایان سالمSeyed Amir Amin Yazdi2017-4
پیش‌بینی دشواری در نظم‌جویی هیجان بر مبنای کارکردهای تحولی خانوادهSeyed Amir Amin Yazdi2017-4
ساخت و اعتباریابی مقیاس اضطراب از پژوهش برای دانشجویانHossein Kareshki2017-4
اثیر آموزش دلبستگی پدر-جنین بر سلامت روان مادران باردار: یک کارآزمایی بالینی تصادفی سازی شدهSeyyed Mohsen Asgharinekah2017-5
ارزیابی میزان هم خوانی برنامه های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی های پژوهشیHossein Kareshki2017-5
اثربخشی گروه درمانی شناختی- انسانگرایانه بر بهبود مهارتهای ارتباطی و حل مساله زنان متاهلSeyed Ali Kimiaei2017-6
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه حرفه ای دانش آموزان با نیازهای ویژهSeyyed Mohsen Asgharinekah2017-6
رابطه اسنادهای علی با اضطراب امتحان با توجه به نقش میانجی اهداف پیشرفتHossein Kareshki2017-6
فرانظریه توصیفی ادبیات کودک: طبقه بندی و توصیف زمینه های پژوهشی در نظریه ادبیات کودکSeyed Amir Amin Yazdi2017-6
اثر بخشی آموزش مهارتهای ارتباط زناشویی بر کیفیت زندگی و رضایتمندی زناشویی زوجهای متعارضSeyed Ali Kimiaei2017-7
تأثیر آموزش مهارت های هوش هیجانی بر استرس تحصیلی دخترانSeyed Amir Amin Yazdi2017-7
معرفی هیجامد و بررسی تاثیر آن در غرقگی و سبک های یادگیری فارسی آموزان غیرایرانیSeyed Amir Amin Yazdi2017-7
ارتباط شدت ترس از زایمان با انتخاب نوع زایمان در زنان نخست‌زاSeyed Ali Kimiaei2017-8
نقش میانجی گرایانه بی‌انگیزگی در رابطه باورهای انگیزشی، پیشرفت تحصیلی و فرسودگی تحصیلیHossein Kareshki2017-8
نقش واسط انگیزش، نگرش و هنجارهای ذهنی در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رفتار اشتراک دانش دبیران دوره دوم متوسطهHossein Kareshki2017-8
بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر الگوی هیجامد بر هیجانات زبان آموزان غیرفارسی زبان زن در ایرانSeyed Amir Amin Yazdi2017-9
بررسی مقدماتی اثربخشی مدل تحولی تفاوتهای فردی مبتنی بر ارتباط بر بهبود زبان دریافتی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسمSeyed Amir Amin Yazdi2017-9
سنجش قوت ابعاد دهگانه رضایت زناشویی در والدین کودکان دارای اوتیسمSeyyed Mohsen Asgharinekah2017-9
نقش پردازش های شناختی در موفقیت یا شکست رژیم گیرندگانHossein Kareshki2017-9
ﻧﻘﺶ ﭘﺮدازشﻫﺎی ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ در ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﯾﺎ ﺷﮑﺴﺖ رژﯾﻢ ﮔﯿﺮﻧﺪﮔﺎنHossein Kareshki2017-9
نقش نگرش مذهبی در تحمل پریشانی روان‌شناختی و دشواری نظم‌جویی‌هیجان دانشجویان دانشگاه تهرانSeyed Amir Amin Yazdi2017-10
اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهن‌آگاهی بر ساختار انگیزشی دانش‌آموزان دخترSakineh Soltani Kouhbanani2017-11
بررسی تأثیر استفاده از الگوی «هَیجامَد» بر نگرش به یادگیری زبان¬آموزانSeyed Amir Amin Yazdi2017-11
ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطه‌ای معنای تحصیلیHossein Kareshki2017-12
آشفتگی های خودشیفتگی بستری برای مشکلات تنظیم هیجانی و رفتارهای خودتخریب گر در بیماران ملانکولیک: ارزیابی روانکاوانه ی افسانه نارسیسHossein Kareshki2018-1
اثربخشی گروه‌درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش‌های اجرایی و سلامت روان مادران کودکان مبتلا به نقص توجه - بیش‌فعالیSeyed Ali Kimiaei2018-1
بررسی ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی پرسشنامه سلامت جسمیSeyed Ali Kimiaei2018-2
اثربخشی نوروفیدبک بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال ریاضیSakineh Soltani Kouhbanani2018-3
اعتباریابی و تحلیل عاملی سیاهه رواندرمانی مثبت (فرم 3 عاملی) در جمعیت ایرانیHossein Kareshki2018-3
بررسی وضعیت کمک طلبی پژوهشی در بین دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدHossein Kareshki2018-3
تأثیر برنامه مشاوره فردی توسط ماما بر اضطراب دوران بارداری زنان نخست‌زاSeyed Ali Kimiaei2018-3
تبیین جهت گیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توان ذهنیSeyyed Mohsen Asgharinekah2018-3
سازوکارهای قضازدایی از مجرمان دارای اختلال روانی در فرآیند تحقیقات مقدماتی با تأکید بر الگوهای مداخلات پلیسی (مطالعه تطبیقی حقوق ایران و ایالات متحده آمریکا)Sakineh Soltani Kouhbanani2018-3
نقش میانجی گرانه اهمالکاری تحصیلی و اضطراب امتحان در رابطه ی درماندگی آموخته شده با پیشرفت تحصیلیHossein Kareshki2018-3
ویژگی های روان سنجی مقیاس ارزش تکلیف تحصیلی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهدHossein Kareshki2018-3
نگرش اخلاقی-حقوقی به جایگاه اصل برابری در حقوق کودکان با نیازهای ویژهSakineh Soltani Kouhbanani2018-4
بررسی وضعیت بهره وری دانش در پژوهشکده‌های مستقر در دانشگاه فردوسی مشهدHossein Kareshki2018-4
رضایت و کیفیت زندگی زنان جوان مطابق با ‌نظریه زمان‌بندی اجتماعیSeyed Ali Kimiaei2018-4
ارتباط بین اضطراب، افسردگی و وسواس فکری و عملی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان حاشیه شهر مشهدSakineh Soltani Kouhbanani2018-5
پیش بینی احتمال طلاق زنان براساس دلبستگی اجتنابی، دلبستگی اضطرابی و مهارت حل مسأله خانوادهSeyed Ali Kimiaei2018-5
تأثیر بازی‌های شناختی بر عملکرد توجه و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال ریاضیSeyyed Mohsen Asgharinekah2018-6
ساخت و اعتبار یابی مقیاس شرم در دانشجویان دانشگاه های فردوسی و پیام نور مشهدHossein Kareshki2018-6
مفهوم جنون در قانون مجازات اسلامی؛ موضوعیت یا طریقیتSakineh Soltani Kouhbanani2018-6
موج چهارم رفتار درمانی: روند شکل گیری درمان های رفتاری و چالش های آنSeyed Ali Kimiaei2018-6
تحلیل محتوای داستانهای نوجوانان از حیث ابعاد هویت یابی، بر پایه نظریات اریکسون، مارسیا و بزرونسکیSeyed Amir Amin Yazdi2018-7
The effect of painting therapy program on happiness in elderlySeyyed Mohsen Asgharinekah2018-8
بررسی وضعیت شیوع ناهنجاری‌های مادرزادی در ایران: مطالعه مرور سیستماتیک و متاآنالیزSeyyed Mohsen Asgharinekah2018-8
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلیSakineh Soltani Kouhbanani2018-9
تدوین مدل علّی پیش بینی پایداری روابط زناشویی در زوجین مواجه شده با بی وفاییSeyed Ali Kimiaei2018-10
نقش میانجیگری جهت گیری هدفی در رابطه معنویت و خود کارآمدی با امیدواری دانشجویان: آزمون یک مدل ساختاریHossein Kareshki2018-10
تکامل معنوی کودکان و کاربرد آن در حوزه سلامت یک مطالعه مروریSeyyed Mohsen Asgharinekah2018-11
عوامل تأثیرگذار بر روابط فرازناشویی زنان متأهل؛ یک مطالعه کیفیSeyed Ali Kimiaei2018-11
تاثیر حضور تن پوش عروسکی کلاه قرمزی بر ترس بدو پذیرش کودکان 6-3 سالSeyyed Mohsen Asgharinekah2018-12
ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس سرزندگی ذهنی در دانشجویانHossein Kareshki2018-12
اثر بخشی درمان فرا تشخیصی یکپارچه بر تمایز یافتگی خود و دشواری تنظیم هیجان در مراجعان دارای نشانگان اضطرابیSeyed Ali Kimiaei2019-1
اثر بخشی گروه ‌درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش علایم غم غربت، اضطراب و تنظیم هیجانی دانشجویانHossein Kareshki2019-1
اثربخشی گروه درمانی متمرکز بر هیجان (EFT) بر بهبود ابرازگری هیجانی و بهبود کنش‌وری جنسی زنان مبتلا به دیابت نوع دوSeyed Ali Kimiaei2019-1
بررسی نقش خودکارآمدی و نوع سبک فرزندپروری مادر در پیش بینی اضطراب کودکان پیش دبستانیSeyyed Mohsen Asgharinekah2019-1
پیامدهای روانشناختی سرطان پستان در ایران: مرور نظام مند متون پژوهشیHossein Kareshki2019-1
نقش عوامل فردی، خانوادگی، اجتماعی و مذهبی در روابط فرازناشویی زنان متأهل و ارائه یک مدل درمان بر اساس عوامل مرتبط: یک پژوهش کیفیSeyed Ali Kimiaei2019-1
تأثیر لباس طراحی‌شده بر اضطراب بدو پذیرش در بخش در کودکان 6-3 سال در بیمارستان امام رضا (ع) مشهدSeyyed Mohsen Asgharinekah2019-2
ساخت نسخه ایرانی سنجه مهارگری زناشویی و آشسکار ساختن ویژگی های روان سنجی آنSeyed Ali Kimiaei2019-2
مدلیابی علّی روابط تحول حرکتی و دیداریفضایی بر تحول هیجانیکارکردی با واسطهگری تعامل مادر وکودکSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki2019-2
نقش تعدیل‌کننده جهت‌گیری مذهبی اسلامی در رابطه مسئولیت‌پذیری چند‌بعدی‌‌ با ‌شادکامی دینی متأهلینHossein Kareshki2019-3
Effect of Attachment Training on Paternal-fetal AttachmentSeyyed Mohsen Asgharinekah2019-4
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه تحول دیداری - فضایی در کودکان پیش از دبستان شهر مشهدSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki2019-4
مقایسه ناتوانیهای ویژه در یادگیری دانش آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و بهنجارSeyed Amir Amin Yazdi2019-4
اثربخشی آموزش فرزندپروری ذهن‌آگاهانه بر بهبود اجتناب تجربه ای، خود-شفقتی و ذهن‌آگاهی مادران تنیده دارای کودک پیش دبستانیSeyed Amir Amin Yazdi2019-5
Does video games as a digital intervention improve depression and loneliness of elderly people?Seyyed Mohsen Asgharinekah2019-5
بررسی تأثیر آرام‌سازی پیشرونده عضلانی بر تهوع و استفراغ در زنان باردارSeyyed Mohsen Asgharinekah2019-5
بررسی رابطه بین معنای زندگی باسلامت جسمانی زوج های متقاضی طلاق توافقی: نقش میانجی خردمندیSeyed Ali Kimiaei2019-5
رواسازی و اعتباریابی مقیاس رفتار جنسی نرمال در کودکانHossein Kareshki2019-5
ارزیابی ساختار عاملی و تعیین ویژگی های روانسنجی پرسشنامه راهبردهای نظم بخشی هیجان هایدلبرگ (HFERST)Hossein Kareshki2019-6
پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعه‌ای مبتنی بر نظریه زمینه‌ایHossein Kareshki2019-6
نقایص جهتگیری اجتماعی: شاخص شناسایی کودکان با ریسک ابتلا به اتیسمSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki2019-6
واکاوی انواع هویت در داستان‏های نوجوانان بر اساس نظریه روانی- اجتماعی اریکسونSeyed Amir Amin Yazdi2019-6
ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس توافق استاد و دانشجو در دانشجویان علوم پزشکیHossein Kareshki2019-6
روان‌شناسی اگزیستانسیال، فهم مسئله‌ی اصلی ادبیات نوجوان و پژوهش در این حوزهSeyed Amir Amin Yazdi2019-7
اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سازگاری و تاب‌آوری زوج‌های جوانSeyed Ali Kimiaei2019-9
اثربخشی رویکرد بوئن بر ارتقاء تمایزیافتگی خود و رضایت زناشویی در زنان ترک و ترکمنSeyed Ali Kimiaei2019-9
اثربخشی مداخله شناختی رفتاری متمرکز بر خانواده در بهبود انطباق خانواده و شدت اختلال وسواس بی اختیاری کودکانSeyed Ali Kimiaei2019-9
الگویابی معادلات ساختاری حساسیت اضطرابی، نظم جویی هیجانی و تاب آوری در پدیدآیی اختلالات افسردگی و استرس پس از سانحه آتش نشانانHossein Kareshki2019-9
بررسی خصوصیات روان‌سنجی پرسشنامه عملکرد تأملی والدینی (PRFQ)Seyed Amir Amin Yazdi2019-9
بررسی نقش گروه های آموزشی و مقاطع تحصیلی در خود تنظیمی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلیHossein Kareshki2019-9
طراحی و اعتبار یابی آموزش تلفیقی مبتنی برشبکه های اجتماعی مجازی در آموزش دانشگاهیHossein Kareshki,Seyed Amir Amin Yazdi2019-9
کشف عوامل مؤثر بر طلاق در ازدواج های زودهنگام: یک مطالعه کیفی نظام منSeyed Ali Kimiaei2019-9
تأثیر لباس مصور شده بر ترس بدو پذیرش درکودکان 3-6 سالSeyyed Mohsen Asgharinekah2019-10
به کارگیری تحلیل مسیر در تعیین رابطۀ سبکهای دلبستگی با شدت علائم یائسگی: بررسی نقش میانجیگری احساس گناه جنسی و مکانیزمهای دفاعیHossein Kareshki2019-11
اثربخشی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر حافظه کاری، انعطاف پذیری شناختی، بازداری پاسخ و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان نارساخوانSakineh Soltani Kouhbanani,Hossein Kareshki2019-12
همبستگی کانونی ادراکات والدینی با بهزیستی روانشناختی و اجتماعی در دانشجویانHossein Kareshki2019-12
اثربخشی گروه درمانی چند خانواده ای مبتنی بر هدف بر رفتارهای مشکل دار نوجوانانHossein Kareshki2020-1
Effect of Music Therapy and Distraction Cards on Anxiety among Hospitalized Children with Chronic DiseasesSeyyed Mohsen Asgharinekah2020-1
ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس سطح حالتِ سرزندگی ذهنی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و سوال-پاسخHossein Kareshki2020-1
Infertility and Psychological and Social Health of Iranian Infertile Women: A Systematic ReviewHossein Kareshki2020-2
پیش بینی طرحواره های ناسازگار اولیه بر مبنای بدرفتاری عاطفی دوران کودکی و سبکهای فرزندپروریSeyed Amir Amin Yazdi2020-2
تحلیل کانونی رابطه سلامت سازمانی مدرسه با کیفیت زندگی معلمان ابتداییSeyed Ali Kimiaei2020-2
The effectiveness of cognitive skills recovery program on avoiding scribbling in elementary studentsSakineh Soltani Kouhbanani2020-3
تأثیر تمرین بینایی-حرکتی بر فراوانی رفتارهای کلیشهای کودکان اوتیسم: مطالعه کنترل شده با آزمون پیگیریSakineh Soltani Kouhbanani2020-3
تبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آن‌ها در زیرگروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهدHossein Kareshki2020-3
تحلیل علت شناختی جرم و تجاوز به عنف از منظر روانشناسیSakineh Soltani Kouhbanani2020-3
تحلیل علت‌شناختی جرم تجاوز به عنف از منظر روان‌شناسیSakineh Soltani Kouhbanani2020-3
روایی محتوایی، ساختار عاملی و تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس جهت‌گیری تعلق پذیریSeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki2020-3
نظریه جهان سخت: نگاهی نو به عملکرد مغز و نقش آمیگدال در اختلالات طیف اوتیسمSeyed Amir Amin Yazdi2020-3
Coping with Caregiving Stress in Families of Children with Congenital Heart Disease: A Qualitative StudyHossein Kareshki2020-4
اثربخشی آموزش مهارتهای ادراکی- حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان با اختلال ریاضیSakineh Soltani Kouhbanani,Hossein Kareshki2020-5
بررسی اثربخشی الگوی مشاوره ای پیشگیری از طلاق بر رضایت زناشویی در ازدواج های زود هنگامSeyed Ali Kimiaei2020-5
شیوع اختلال‌های اضطرابی در کودکان پایه اول دبستان شهر ملایر و ارتباط آن با نارسانظم‌جویی هیجانیSeyed Amir Amin Yazdi2020-5
مقایسه انعطاف‌ پذیری شناختی، حل مسأله، سیالی کلامی، حافظه کاری، استدلال و بازداری پاسخ در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضیSakineh Soltani Kouhbanani,Hossein Kareshki2020-5
مقایسه کارکرد تحولی خانواده، ویژگیهای شخصیتی و استرس والدگری مادران دارای کودک مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و همتایان دارای کودک رشد بهنجارSeyed Amir Amin Yazdi2020-5
اثربخشی هنردرمانی بیانگر گروهی بر مشکلات درونی سازی شده و نیمرخ هیجانی - کارکردی کودکان بیسرپرست و بد سرپرستSeyyed Mohsen Asgharinekah2020-6
تأثیر مشاوره حمایتی زوج‌ها بر رفتار خودمراقبتی زنان مبتلا به دیابت بارداری تحت درمان با انسولین: کارآزمایی بالینی تصادفی شدهSeyyed Mohsen Asgharinekah2020-6
نقش واسطه ای کنجکاوی معرفت شناختی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی و درگیری عاملی دانشجویانMaryam Bordbar2020-6
ویژگی های روان سنجی پرسشنامه محیط خانه مبتنی بر کارکردهای اجراییSakineh Soltani Kouhbanani,Maryam Bordbar2020-6
بررسی رابطه کارکرد تحولی خانواده، ویژگیهای شخصیتی و استرس والدگری مادران با تحول هیجانی-کارکردی پسران مبتال به اختالل طیف اتیسمSeyed Amir Amin Yazdi2020-7
صمیمت زناشویی: نقش تعیین کننده تمایزیافتگی خود و نیاز به امنیت در زنان متاهل غیر بالینیSeyed Ali Kimiaei,Hossein Kareshki2020-7
نقش تعدیل کنندگی همدلی در رابطه بین قضاوت اخلاقی و رفتار اخلاقی در دانش آموزانHossein Kareshki2020-7
اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی وادراک دیداری حرکتی دانش اموزان مبتلا به نارساخوانیSakineh Soltani Kouhbanani2020-8
روایی سازه و شاخص‌های سوال-پاسخ مقیاس رضایت از وضعیت رابطه (ReSta)Seyed Ali Kimiaei2020-8
ساخت و اعتباریابی مقیاس ایرانی ۷ عاملی شخصیت مبتنی بر زوج‌درمانی اشتراک محورSeyed Ali Kimiaei2020-8
فهم مسئله ی اصلی ادبیات نوجوان بر مبنای رویکرد روانشناسی اگزیستانسیالSeyed Amir Amin Yazdi2020-8
مقایسه درمان شناختی‌ ـ ‌رفتاری و بازتاب درمانی در کاهش وزن و اضطراب در افراد مبتلا به چاقیHossein Kareshki2020-9
اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اجتماعی بر خودتنظیمی تحصیلی، شناخت اجتماعی و عملکرد تحصیلیHossein Kareshki,Seyed Amir Amin Yazdi2020-9
تحلیل روان‌شناختی «نیاز به آزادی» در شخصیت‌های داستان‌های برگزیده کودک و نوجوان؛ براساس نظریه انتخاب ویلیام گلاسرSeyyed Mohsen Asgharinekah2020-9
چالش های روان شناختی – اجتماعی ناباروری از دیدگاه زنان ایرانی: یک مطالعه کیفیHossein Kareshki2020-9
ویژگی های روان سنجی مقیاس ترس از مجرد بودنSeyed Ali Kimiaei2020-9
Comparing the Childbearing Motivations of Fertile and Infertile Women in Mashhad, IranSeyyed Mohsen Asgharinekah2020-10
The effect of cognitive therapy combined with drug therapy in reducing the symptoms of trichotillomaniaSeyed Ali Kimiaei2020-10
اعتباریابی نسخه فارسی مقیاس خودکارآمدی رانندگی آدلاید ) ADSES )Hossein Kareshki2020-11
کاوشی کیفی در عوامل سوق دهنده دختران نوجوان به خودارضایی از منظر الگوی تربیت جنسی خانواده محور مبتنی بر رشدSeyyed Mohsen Asgharinekah2020-12
کوریکولوم پنهان و نقش آن در آموزش علوم پزشکی: یک مقاله مروری (زیر پوست برنامه درسی)Hossein Kareshki2020-12
مقایسه نقص کارکردهای اجرایی افراد سالمند کاشت حلزون شده و سالمندان با سمعکSakineh Soltani Kouhbanani2020-12
اعتیاد به گوشی هوشمند در نوجوانان: تدوین پروتکل روان درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و اثربخشی آن بر نظم جویی هیجانی و احساس تنهاییHossein Kareshki2021-1
شیوع انطباق ھای خانوادگی و ارتباط آن با شدت اضطراب کودکان مضطربSeyed Amir Amin Yazdi2021-1
مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگی‌های روان‌سنجی و تحلیل وضعیت موجود در بافت آموزش عالیHossein Kareshki,Seyed Amir Amin Yazdi2021-1
ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تعلق پذیری عمومی در دانشجویانHossein Kareshki2021-2
اعتباریابی و پایایی سنجی نسخه فارسی پرسشنامه نشخوار فکری مشترکHossein Kareshki2021-3
مقایسه به کارگیری عبارات احتیاط آمیز در بیماران اسکیزوفرن و افراد سالمSeyed Amir Amin Yazdi2021-3
مقایسه اثربخشی درمان شناختی - رفتاری و روان نمایشگری براضطراب اجتماعی دانشجویانSeyyed Mohsen Asgharinekah2021-4
The effect of participation in peer support group on happiness and life orientation in mothers with children undergoing hemodialysisSeyyed Mohsen Asgharinekah2021-5
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس خشنودی اینترنت در دانشجویانHossein Kareshki2021-5
اثربخشی آموزش برنامه آمادگی برای والد شدن بر بهبود دلبستگی و حمایت اجتماعی ادراک شده زنان نخست زاSeyed Ali Kimiaei2021-6
تاثیر بازی درمانی گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اضطراب، افسردگی و درد کودکان و نوجوانان مبتلا به سرطانSeyyed Mohsen Asgharinekah2021-6
مروری بر مبانی تعیین نقطه برش در آزمونهای پیشرفت تحصیلی و معرفی روش علمی انگوفHossein Kareshki2021-6
Identifying Common Elements of Evidence – Based Psychological Treatments for Females with Extramarital ExperienceSeyed Ali Kimiaei2021-7
اثربخشی آموزش تلفیقی مبتنی بر شبکۀ اتماعی در مقایسه با آموزش حضوری و آموزش مبتنی بر شبکۀ اتماعی بر خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانشومعلمانHossein Kareshki,Seyed Amir Amin Yazdi2021-8
Mothers’ Breastfeeding Experiences of Emotional Support Needs: A Qualitative Study in IranHossein Kareshki2021-8
The Effectiveness Perceptual Skills Rebuilding Program on Improving Motor Problem in Student With Developmental Coordination DisorderSakineh Soltani Kouhbanani2021-9
ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه نیازهای بین فردی بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و سوال-پاسخHossein Kareshki,Seyed Amir Amin Yazdi2021-9
ثربخشی برنامه آموزش مادران براساس مدل تحولی تفاوتهای فردی مبتنی بر ارتباط )DIR) بر کاهش مشکالت توجه/ بیشفعالی کودکان پسر پیشدبستانی با نشانههای ASeyed Amir Amin Yazdi,Hossein Kareshki2021-10
ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی پرماHossein Kareshki2021-10
ویژگیهای روانسنجی مقیاس نیاز به تعلق بر اساس نظریه کلاسیک آزمون و سوال-پاسخHossein Kareshki2021-10
اثربخشی توانبخشی شغلی بر کنشهای اجرایی و فراظرفیتهای شغلی در دانشجویان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشیSeyed Ali Kimiaei,Hossein Kareshki2021-11
اعتبار‌یابی و ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی مقیاس نگرش‌های ناکارآمد (بیست و چهار سوالی) در دانشجویانHossein Kareshki2021-11
بررسی وضعیت مثبت اندیشی کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهر مشهد و تثیر آن بر مهارت‌های ارتباطی این کتابدارانSeyyed Mohsen Asgharinekah2021-12
کنش های اجرایی و فرا ظرفیت های شغلی در دانشجویان مبتلا و غیر مبتلا به اختلال نارسایی توجه/فزون کنشیSeyed Ali Kimiaei,Hossein Kareshki2021-12
مدل ساختاری عوامل موثر بر رشد پس از سانحه با میانجیگری ارزیابی مجدد شناختی و نشخوارهای ذهن ی در بیماران مبتلا به سرطانHossein Kareshki2021-12
اثربخشی بازی‌درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی ـ رفتاری بر سازگاری اجتماعی کودکان پیش‌دبستانیHossein Kareshki2022-1
تبیین خوش بینی در دانشجویان بر اساس تجارب معنوی روزانه و عواطف مثبت و منفیHossein Kareshki2022-1
رابطه والدگری ذهنآگاهانه با کنشهای اجرایی کودکان: نقش واسطهای امواج مغزیSakineh Soltani Kouhbanani2022-2
ویژگی های روانسنجی نسخه ایرانی پرسشنامه خیالپردازی های جنسی ویلسون در زوجین ایرانیSeyed Ali Kimiaei,Hossein Kareshki2022-2
اثربخشی آموزش شکوفایی بر افسردگی و اضطراب و تاب‌آوری دانش‌آموزان مدارس تیزهوشانHossein Kareshki2022-6
اثربخشی آموزش نظریه انتخاب برتاب آوری تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهر مشهد در دوران همه گیری ویروس کروناHossein Kareshki,Maryam Bordbar2022-6
ارزیابی مدل انگیزشیِ پیش‌بینی رعایت توصیه‌های بهداشتی در همه‌گیری کووید-19Hossein Kareshki2022-6
طراحی برنامه بازی درمانی زبان شناختی ساختارمند، ویژه اختلال خواندن: مبانی و راهکارهاSeyyed Mohsen Asgharinekah2022-8