صفحه اصلی
سایت اصلی
سایت خبری
سوالات متداول
تماس با رئیس دانشکده
EN
جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
≡
معرفی دانشکده
درباره دانشکده
برنامه راهبردی
چارت سازمانی دانشکده
نقشه دانشکده
تور مجازی دانشکده
امکانات دانشکده
افتخارات دانشکده
حوزه ریاست
رئیس دانشکده
معاون پژوهشی و توسعه منابع
معاون آموزشی و فرهنگی
معاونت آموزشی و فرهنگی
آموزش دانشکده
کارشناسان آموزش
امورفرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
تشکل های دانشجویی
فرایندها
آیین نامه آموزشی (کارشناسی -ارشد -دکتری)
آزمون جامع دکتری
معاونت پژوهشی و توسعه منابع
امور عمومی
امور رایانه
کاربرگ های پژوهشی
نشریات علمی دانشکده
مجلات
کتاب ها
آیین نامه/کاربرگ ها
واحدهای پژوهشی و مراکز رشد
علم سنجی اعضای هیات علمی
اطلاعیه های پژوهشی دانشکده
گروه های آموزشی
روان شناسی
اعضای هیات علمی
رشته و مقاطع تحصیلی
دانشجویان جاری
فارغالتحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتابها
طرحهای پژوهشی جاری
روان شناسی مشاوره و تربیتی
اعضای هیات علمی
دانشجویان جاری
فارغالتحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
برنامه درسی
علم اطلاعات و دانش شناسی
اعضای هیات علمی
دانشجویان جاری
رشته ها و مقاطع تحصیلی
برنامه درسی
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
دانشجویان جاری
مبانی تعلیم و تربیت
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
مطالعات برنامه درسی و آموزش
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
کتابخانه
معرفی کتابخانه
مهدکودک
آزمایشگاه علوم شناختی
فرم ها و تعرفه ها
پلی کلینیک
شما اینجا هستید:
خانه
دکتر مرتضی کرمی
اطلاعات تماس
تحصیلات و آموزش
پژوهش
تخصص و علاقه مندی
اطلاعات تماس
اطلاعات تماس
شماره اتاق:
تلفن:
پست الکترونیک:
صفحه شخصی:
prof.um.ac.ir/m.karami
تحصیلات و آموزش
تحصیلات و آموزش
مرتبه علمی:
دانشیار
آخرین مدرک تحصیلی:
دکتری Ph.D برنامه ریزی درسی، دانشگاه تربیت مدرس، ایران
سال اخذ مدرک تحصیلی:
۱۳۸۶
برنامه درسی هفتگی استاد
تخصص و علاقه مندی
تخصص و علاقه مندی
طراحی محیط های یادگیری
ارزشیابی برنامه های آموزشی
اجرای برنامه درسی
پژوهش
پژوهش
ORCID
Scopus
Researcher
Google Scholar