عنوان مقاله نویسندگان تاریخ انتشار
Epistemological Beliefs and Leadership Style among School Principalsبختیار شعبانی ورکی۲۰۰۳-۴
Higher Education and Globalization: Rethinking in universalism vs. particularismبختیار شعبانی ورکی۲۰۰۵-۱
Epistemic Fallacy in Educational Researchبختیار شعبانی ورکی۲۰۰۵-۴
Math Modeling in Educational Research: An Approach to Methodological Fallaciesبختیار شعبانی ورکی۲۰۰۶-۲
A Reflection on Three Web-Based Teaching Critical Thinking:Toward A Compromise Approachبختیار شعبانی ورکی۲۰۰۶-۶
Study of the Impact on Mashhad Industrial Girls School Climate of Teaching Philosophy to Principalsطاهره جاویدی کلاته جعفرابادی۲۰۰۹-۱۰
A Reflection on the Possibility of Religious Educationطاهره جاویدی کلاته جعفرابادی۲۰۱۰-۷
A Study of the Relationship between Principals’ Philosophical Mindedness and their Creativityطاهره جاویدی کلاته جعفرابادی۲۰۱۲-۱
The Position of Self Evaluation in the Quality of Learning and Teaching in High Educationطاهره جاویدی کلاته جعفرابادی۲۰۱۲-۱
The effects of globalization on Islamic educationابوالفضل غفاری۲۰۱۴-۱
Para-quantitative Methodology: Reclaiming experimentalism in educational researchبختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی۲۰۱۵-۱
The Role of Intention in Spirituality in Terms of Islamic Texts and Positive-oriented Psychologyابوالفضل غفاری۲۰۱۶-۵
Norms of Science and Scientific Products in Higher Education Institutions; (A Case ofa Higher Education Institute in Iran)بختیار شعبانی ورکی۲۰۱۹-۱۲
Iranian philosophy of educationبختیار شعبانی ورکی۲۰۲۰-۱۰
Educational Research Methodology Inspired by the Theory of Enactionبختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی۲۰۲۰-۱۲
Essential Components of Miller’s Soulful Curriculum Theoryبختیار شعبانی ورکی۲۰۲۱-۴
Philosophy of education in a new key: Reflectionon higher education in Iranبختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی۲۰۲۱-۴
Child-friendly kindergarten architecture: Perspectives of children in Iranطاهره جاویدی کلاته جعفرابادی۲۰۲۱-۹