صفحه اصلی
سایت اصلی
سایت خبری
سوالات متداول
تماس با رئیس دانشکده
EN
چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱
≡
معرفی دانشکده
درباره دانشکده
برنامه راهبردی
چارت سازمانی دانشکده
نقشه دانشکده
تور مجازی دانشکده
امکانات دانشکده
افتخارات دانشکده
حوزه ریاست
رئیس دانشکده
معاون پژوهشی و توسعه منابع
معاون آموزشی و فرهنگی
معاونت آموزشی و فرهنگی
آموزش دانشکده
کارشناسان آموزش
امورفرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
تشکل های دانشجویی
فرایندها
آیین نامه آموزشی (کارشناسی -ارشد -دکتری)
آزمون جامع دکتری
معاونت پژوهشی و توسعه منابع
امور عمومی
امور رایانه
کاربرگ های پژوهشی
نشریات علمی دانشکده
مجلات
کتاب ها
آیین نامه/کاربرگ ها
واحدهای پژوهشی و مراکز رشد
علم سنجی اعضای هیات علمی
اطلاعیه های پژوهشی دانشکده
گروه های آموزشی
روان شناسی
اعضای هیات علمی
رشته و مقاطع تحصیلی
دانشجویان جاری
فارغالتحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتابها
طرحهای پژوهشی جاری
روان شناسی مشاوره و تربیتی
اعضای هیات علمی
دانشجویان جاری
فارغالتحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
برنامه درسی
علم اطلاعات و دانش شناسی
اعضای هیات علمی
دانشجویان جاری
رشته ها و مقاطع تحصیلی
برنامه درسی
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
دانشجویان جاری
مبانی تعلیم و تربیت
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
مطالعات برنامه درسی و آموزش
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
کتابخانه
معرفی کتابخانه
مهدکودک
آزمایشگاه علوم شناختی
فرم ها و تعرفه ها
پلی کلینیک
اطلاعیه
دوره ها و کارگاه ها
پلی کلینیک
شما اینجا هستید:
خانه
گروه های آموزشی
مبانی تعلیم و تربیت
مقالات لاتین
عنوان مقاله
نویسندگان
تاریخ انتشار
Epistemological Beliefs and Leadership Style among School Principals
بختیار شعبانی ورکی
۲۰۰۳-۴
Higher Education and Globalization: Rethinking in universalism vs. particularism
بختیار شعبانی ورکی
۲۰۰۵-۱
Epistemic Fallacy in Educational Research
بختیار شعبانی ورکی
۲۰۰۵-۴
Math Modeling in Educational Research: An Approach to Methodological Fallacies
بختیار شعبانی ورکی
۲۰۰۶-۲
A Reflection on Three Web-Based Teaching Critical Thinking:Toward A Compromise Approach
بختیار شعبانی ورکی
۲۰۰۶-۶
Study of the Impact on Mashhad Industrial Girls School Climate of Teaching Philosophy to Principals
طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی
۲۰۰۹-۱۰
A Reflection on the Possibility of Religious Education
طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی
۲۰۱۰-۷
A Study of the Relationship between Principals’ Philosophical Mindedness and their Creativity
طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی
۲۰۱۲-۱
The Position of Self Evaluation in the Quality of Learning and Teaching in High Education
طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی
۲۰۱۲-۱
The effects of globalization on Islamic education
ابوالفضل غفاری
۲۰۱۴-۱
Para-quantitative Methodology: Reclaiming experimentalism in educational research
بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی
۲۰۱۵-۱
The Role of Intention in Spirituality in Terms of Islamic Texts and Positive-oriented Psychology
ابوالفضل غفاری
۲۰۱۶-۵
Norms of Science and Scientific Products in Higher Education Institutions; (A Case ofa Higher Education Institute in Iran)
بختیار شعبانی ورکی
۲۰۱۹-۱۲
Iranian philosophy of education
بختیار شعبانی ورکی
۲۰۲۰-۱۰
Educational Research Methodology Inspired by the Theory of Enaction
بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی
۲۰۲۰-۱۲
Essential Components of Miller’s Soulful Curriculum Theory
بختیار شعبانی ورکی
۲۰۲۱-۴
Philosophy of education in a new key: Reflectionon higher education in Iran
بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی
۲۰۲۱-۴
Child-friendly kindergarten architecture: Perspectives of children in Iran
طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی
۲۰۲۱-۹