صفحه اصلی
سایت اصلی
سایت خبری
سوالات متداول
تماس با رئیس دانشکده
EN
چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱
≡
معرفی دانشکده
درباره دانشکده
برنامه راهبردی
چارت سازمانی دانشکده
نقشه دانشکده
تور مجازی دانشکده
امکانات دانشکده
افتخارات دانشکده
حوزه ریاست
رئیس دانشکده
معاون پژوهشی و توسعه منابع
معاون آموزشی و فرهنگی
معاونت آموزشی و فرهنگی
آموزش دانشکده
کارشناسان آموزش
امورفرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
تشکل های دانشجویی
فرایندها
آیین نامه آموزشی (کارشناسی -ارشد -دکتری)
آزمون جامع دکتری
معاونت پژوهشی و توسعه منابع
امور عمومی
امور رایانه
کاربرگ های پژوهشی
نشریات علمی دانشکده
مجلات
کتاب ها
آیین نامه/کاربرگ ها
واحدهای پژوهشی و مراکز رشد
علم سنجی اعضای هیات علمی
اطلاعیه های پژوهشی دانشکده
گروه های آموزشی
روان شناسی
اعضای هیات علمی
رشته و مقاطع تحصیلی
دانشجویان جاری
فارغالتحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتابها
طرحهای پژوهشی جاری
روان شناسی مشاوره و تربیتی
اعضای هیات علمی
دانشجویان جاری
فارغالتحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
برنامه درسی
علم اطلاعات و دانش شناسی
اعضای هیات علمی
دانشجویان جاری
رشته ها و مقاطع تحصیلی
برنامه درسی
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
دانشجویان جاری
مبانی تعلیم و تربیت
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
مطالعات برنامه درسی و آموزش
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
کتابخانه
معرفی کتابخانه
مهدکودک
آزمایشگاه علوم شناختی
فرم ها و تعرفه ها
پلی کلینیک
اطلاعیه
دوره ها و کارگاه ها
پلی کلینیک
شما اینجا هستید:
خانه
گروه های آموزشی
مطالعات برنامه درسی و آموزش
مقالات لاتین
عنوان مقاله
نویسندگان
تاریخ انتشار
THE EDUCATION OF URBAN MANAGERS IN IRAN SINCE 1950S TO 2004
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۹-۴
Self-management in Primary Dysmenorrhea: Toward Evidence-based Education
بهروز مهرام
۲۰۱۱-۱۱
The effects of peer education on health behaviors in girls with dysmenorrhea
بهروز مهرام
۲۰۱۱-۱۱
Critical thinking disposition: A neglected loop of humanities curriculum in higher education
مقصود امین خندقی
۲۰۱۲-۳
Identification of Current Art Education Approaches in Iran’s Middle School Period Art Education
حسین جعفری ثانی,سیدجواد قندیلی
۲۰۱۲-۸
Identification of Current Art Education Approaches in Irans Middle Schools: A Steps Toward Identifying Knowlede Domains
حسین جعفری ثانی,سیدجواد قندیلی
۲۰۱۳-۱
Professional identity development in nursing students: Eisner's evaluation model
بهروز مهرام
۲۰۱۴-۱
position of different aspects of multiple intelligence in elementary second grade textbooks
بهروز مهرام
۲۰۱۴-۴
The study of Prescription-Writing Erros of Midwifery Stydents in Common Gynecological Treatments
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۴-۱۰
Knowledge Architecture: Teachers’ Knowledge-based Activities in Schools’ Educational System
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۴-۱۱
Teaching strategies and developed critical thinking disposition: Intrinsic motivation, or group feedbacks
مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۶
Credibility of the Pattern of Educational Qualification of Faculty Members
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۶-۶
Mental challenges of nurses in the face of unlearning situations in hospitals: A qualitative study
بهروز مهرام
۲۰۱۷-۱
STATUS AND ROLE OF OFFICIAL AND OPERATIONAL CURRICULUM IDEOLOGY IN CURRICULUM IMPLEMENTATION APPROACHES
مقصود امین خندقی,محمود سعیدی رضوانی,مرتضی کرمی
۲۰۱۷-۸
Studying the compatibility of Iran's New Primary School Curriculum with the Curriculum Change Principles
مقصود امین خندقی
۲۰۱۷-۸
FACTOR STRUCTURE AND PSYCHOMETRIC PROPERTIES OF THE INDEX OF ETHICS IN EDUCATIONAL ASSESSMENTS PROCESS OF COLLEGE STUDENTS
مرتضی کرمی
۲۰۱۷-۱۰
Applying Human Performance Technology for Performance Improvement in Afghanistan High Schools
مرتضی کرمی
۲۰۱۷-۱۲
The Nature of Ideology and Explanation of Its Implications for Curriculum
مقصود امین خندقی,محمود سعیدی رضوانی,مرتضی کرمی
۲۰۱۸-۶
Representation of Crises in Coursebooks of the Public Education System: A Study Based on Content Analysis
بهروز مهرام,محمود سعیدی رضوانی,مرتضی کرمی
۲۰۱۹-۹
A Teachers Perception on Localization of Curriculum with Emphasis on Social Studies Lesson
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۹-۱۱
Investigation of care needs, driving forces, and challenges in the caregiving system of orphan and vulnerable children in Iran
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۹-۱۱
Analysis of M.D. Learning Environment Regarding Attention to Education Personal Development Competency
مرتضی کرمی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۹-۱۲
Facilitators of sexual health education for male adolescents in Iran: A qualitative study
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۰-۱
Sexual health education issues (challenges) for adolescent boys in Iran: A qualitative study
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۰-۲
A Comparative Study of Employment Competencies of Undergraduate Course of Educational Sciences in Iran and Syria
مرتضی کرمی,بهروز مهرام,مقصود امین خندقی
۲۰۲۰-۵
Testing a Model of Some Outcomes of Perceived Supervisor Need Support, Based on SDT
مرتضی کرمی
۲۰۲۰-۸
A TRANSITION FROM MULTIDISCIPLINARY (PARALLEL) INTEGRATED APPROACH TO TRANSDISCIPLINARY APPROACH IN CURRICULUM OF ISLAMIC EDUCATION
مقصود امین خندقی,مرتضی کرمی,سیدجواد قندیلی
۲۰۲۰-۱۲
Essential Components of Miller’s Soulful Curriculum Theory
بهروز مهرام
۲۰۲۱-۴
Curriculum evaluation based on professional competence (A Case Study of Radiology Residents of Mashhad University of Medical Sciences)
مرتضی کرمی
۲۰۲۱-۵
A comparative study of the evaluation system of primary education in Syria with Iran
بهروز مهرام,مرتضی کرمی
۲۰۲۱-۶
Medical educators’ beliefs about learning goals, teaching, and assessment in the context of curriculum changes: a qualitative study conducted at an Iranian medical school
مرتضی کرمی
۲۰۲۱-۸
How supervisors can support employees\\\\\\\' needs and motivation? an experimental study based on SDT
مرتضی کرمی
۲۰۲۲-۳
Online peer feedback patterns of success and failure in argumentative essay writing
مرتضی کرمی
۲۰۲۲-۶