صفحه اصلی
سایت اصلی
سایت خبری
سوالات متداول
تماس با رئیس دانشکده
EN
چهارشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱
≡
معرفی دانشکده
درباره دانشکده
برنامه راهبردی
چارت سازمانی دانشکده
نقشه دانشکده
تور مجازی دانشکده
امکانات دانشکده
افتخارات دانشکده
حوزه ریاست
رئیس دانشکده
معاون پژوهشی و توسعه منابع
معاون آموزشی و فرهنگی
معاونت آموزشی و فرهنگی
آموزش دانشکده
کارشناسان آموزش
امورفرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
تشکل های دانشجویی
فرایندها
آیین نامه آموزشی (کارشناسی -ارشد -دکتری)
آزمون جامع دکتری
معاونت پژوهشی و توسعه منابع
امور عمومی
امور رایانه
کاربرگ های پژوهشی
نشریات علمی دانشکده
مجلات
کتاب ها
آیین نامه/کاربرگ ها
واحدهای پژوهشی و مراکز رشد
علم سنجی اعضای هیات علمی
اطلاعیه های پژوهشی دانشکده
گروه های آموزشی
روان شناسی
اعضای هیات علمی
رشته و مقاطع تحصیلی
دانشجویان جاری
فارغالتحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتابها
طرحهای پژوهشی جاری
روان شناسی مشاوره و تربیتی
اعضای هیات علمی
دانشجویان جاری
فارغالتحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
برنامه درسی
علم اطلاعات و دانش شناسی
اعضای هیات علمی
دانشجویان جاری
رشته ها و مقاطع تحصیلی
برنامه درسی
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
دانشجویان جاری
مبانی تعلیم و تربیت
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
مطالعات برنامه درسی و آموزش
اعضای هیات علمی
برنامه درسی
دانشجویان جاری
فارغ التحصیلان
پایان نامه های دفاع شده
مقالات لاتین
مقالات فارسی
کتاب ها
کتابخانه
معرفی کتابخانه
مهدکودک
آزمایشگاه علوم شناختی
فرم ها و تعرفه ها
پلی کلینیک
اطلاعیه
دوره ها و کارگاه ها
پلی کلینیک
شما اینجا هستید:
خانه
گروه های آموزشی
مطالعات برنامه درسی و آموزش
مقالات فارسی
عنوان مقاله
نویسندگان
تاریخ انتشار
یادگیری در حد تسلط:شیوه ای اصولی در آموزش ابتدایی
بهروز مهرام
۱۹۹۷-۲
ماهیت هدف ها و محتوای برنامه درسی ریاضیات در دوره ابتدایی
حسین جعفری ثانی
۱۹۹۸-۶
توجه به برنامه درسی «پنهان»؛ ضرورتی آشکار در تحقق اهداف ارزشی آموزش های دینی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۰-۱۲
پژوهش حین عمل، رویکردی نو در آموزش ضمن خدمت معلمان
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۳-۴
بررسی تحولات نگرشی و هویتی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
بهروز مهرام
۲۰۰۵-۵
درآمدی بر بررسی و نقد کتاب اهداف تربیت از دیدگاه اسلام
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۵-۱۰
بررسی اثربخشی روش درمان کنترل هراس در درمان بیماران مبتلا به اختلال هراس با یا بدون گذر هراسی
بهروز مهرام
۲۰۰۶-۳
نقش مؤلفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان
بهروز مهرام
۲۰۰۶-۳
رابطه ی معیار های ارتباطی با سازگاری زناشویی
بهروز مهرام
۲۰۰۶-۶
نقد مقاله بررسی ارتباط عمودی کتابهای حرفه و فن
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۶-۱۰
مطالعه طولی پیرامون توانایی حرکتی و تیز حسی جنبشی کودکان در معرض ابتلا به اختلال هماهنگی رشدی(DCD)
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۶-۱۲
بررسی محتوای درسی سطح یک حوزه علمیه و ارائه ویژگی های مطلوب آن بر اساس نظریه شرح و بسط (با تاکید بر اصول فقه)
سیدجواد قندیلی
۲۰۰۷-۲
کارکرد خانواده دختران نوجوان مبتلا به اختلالات درون ریزی در مقایسه با گروه بهنجار
بهروز مهرام
۲۰۰۷-۳
آموزش مدیران با الگوی شایستگی
مرتضی کرمی
۲۰۰۷-۴
ارزشیابی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد ساخت وسازگرایی راهبردی نوین در ارزشیابی برنامه درسی دردوره ابتدایی
مرتضی کرمی
۲۰۰۷-۴
تبیین نقش علوم انسانی بر سایر علوم
حسین جعفری ثانی
۲۰۰۷-۶
کاربست رویکرد ساخت وسازگرایی در آموزش وپرورش
مرتضی کرمی
۲۰۰۷-۷
مطالعه تأثیر به کارگیری یک الگوی تدریس ترکیب شده
حسین جعفری ثانی
۲۰۰۷-۹
میزان انطباق کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی با اصول انتخاب و سازماندهی برنامه درسی
حسین جعفری ثانی
۲۰۰۷-۹
مقایسه نظری و تجربی(عملی) رویکردهای کل نگر و جزءنگر نیازسنجی آموزشی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۷-۹
نگرش مدیران گروه ، اعضای هیئت علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به روش آموزش مداوم از طریق اینترنت
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۷-۱۰
شناسایی الگوی طراحی آموزشی مطلوب جهت آموزش صنعتی
مرتضی کرمی
۲۰۰۸-۵
بررسی رابطه عزت نفس مدیران زن و اثربخشی آنان در مدارس منطقه چناران در سال تحصیلی 85-1384
بهروز مهرام
۲۰۰۸-۶
بررسی میزان اثر بخشی آموزش های ضمن خدمت کارکنان بنیاد شهید انقلاب اسلامی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۸-۷
ارزشیابی برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد کشاورزی از حیث کارآفرینی (مطالعه موردی: خراسان رضوی)
بهروز مهرام
۲۰۰۸-۸
بررسی تأثیر ویژگیهای شخصیتی و خصیصهای کارکنان سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی بر میزان مشارکت آنها در نظام پیشنهادها
بهروز مهرام,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۸-۸
بررسی زمینه های اجرای طرح مدیریت مدرسه محوربراساس رسالت، مشارکت وتعهدسازمانی مدیران ومعلمان مدارس راهنمایی تحصیلی شهر مشهد
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۹-۱
بررسی واژهها و مفاهیم اساسی برنامه درسی در قرآن وحدیت
سیدجواد قندیلی
۲۰۰۹-۳
تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی
حسین جعفری ثانی
۲۰۰۹-۳
مقایسه تاثیر تدریس به شیوه بحث گروهی دانشجو - محور با شیوه سخنرانی بر یادگیری دانشجویان پزشکی
بهروز مهرام
۲۰۰۹-۳
در جستجوی نظام آموزشی اعضای شورای شهر نمونه موردی مشهد
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۹-۴
مقایسه ایدئولوژیهای برنامه درسی آیزنر با میلر: نگاهی دیگر
مقصود امین خندقی
۲۰۰۹-۸
واکاوی نقش مدرس به عنوان مؤلفه ای از برنامه درسی در نیل به کارآفر ینی
بهروز مهرام
۲۰۰۹-۹
تأثیر الگوی تدریس پیشسازماندهنده بر یادگیری درس شیمی عمومی
حسین جعفری ثانی
۲۰۰۹-۱۱
مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی سیستمی و سازنده گرا در آموزش مدیران
مرتضی کرمی
۲۰۰۹-۱۱
ارزشیابی برون داد برنامه آموزش قرآن پایه پنجم ابتدایی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۰۹-۱۲
تاملی بر آموزش پذیری مدیریت:انتقادها و دیدگاه ها
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۰-۱
تاثیر سبک رهبری مدیران بر احساس برابری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
بهروز مهرام
۲۰۱۰-۳
تحلیل شغل «عضویت در شورای شهر» و تشخیص نیازهای آموزشی نمونه: شورای اسلامی شهر مشهد
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۰-۳
ساماندهی محتوای برنامه های درسی با الهام از آیات قرآن کریم
سیدجواد قندیلی
۲۰۱۰-۴
تحلیل محتوای مقاله های چاپ شده در مجله های علمی ـ پژوهشی حوزه روان شناسی کشور از زاویة موضوع و روش پژوهش
بهروز مهرام
۲۰۱۰-۶
بررسی سبک ها و ابعاد دلبستگی بزرگسال در تجاوزگران جنسی و مقایسه آن با افراد عادی
بهروز مهرام
۲۰۱۰-۹
بررسی طرحواره های ناسازگار اولیه و ابعاد طرحواره های تجاوزگران جنسی
بهروز مهرام
۲۰۱۰-۹
بررسی مهارتهای حرفه ای پزشکان عمومی مراکز بهداشتی - درمانی استان قزوین
بهروز مهرام
۲۰۱۰-۹
بررسی الگوی سازمان دهی برنامه درسی جاری سطح یک حوزه علمیه و ارایه ویژگی های مطلوب آن با توجه به رویکرد تلفیقی مضمون محور
سیدجواد قندیلی
۲۰۱۰-۱۱
تاثیر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه مدیران آموزشی بر یادگیرنده بودن سازمان مدارس
بهروز مهرام
۲۰۱۰-۱۲
کاوشی در عملکرد مدیریت اموزشی به عنوان مولفه ای از برنامه درسی پنهان در تربیت ارزشی دانش آموزان
بهروز مهرام
۲۰۱۰-۱۲
بررسی تاثیر کاربست برنامه درسی مساله محور در آموزش تخصصی اپراتورهای تولید صنعت خودروسازی
مرتضی کرمی
۲۰۱۱-۲
بررسی نقش عوامل کاهش دهنده فاصله بین برنامه درسی قصدشده، اجراشده و تجربه شده در آموزش عالی
مرتضی کرمی
۲۰۱۱-۲
تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و بررسی دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید
مقصود امین خندقی
۲۰۱۱-۲
تحلیلی بر میزان اهمیت و بکارگیری دستاوردهای علمی حوزه برنامه درسی در نظام های آموزشی شرکت های صنعتی: فرصت ها و تهدیدها
مقصود امین خندقی
۲۰۱۱-۳
سرنوشت شغلی فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۱-۳
میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی(پایه سوم و چهارم) با مهارت های سواد خواندن بر اساس مطالعه بین المللی پرلز
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۱-۳
نگرش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به موضوع شهادت و ارائه یک الگوی احتمالی - آماری برای جامعه آماری
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۱-۳
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشجویان کارشناسی ناپیوسته رشته آموزش ابتدایی
مرتضی کرمی
۲۰۱۱-۴
تبیین عوامل مؤثر بر نگرش به کامپیوتر در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۱-۴
تأملی بر پیوند نظری رویکردهای ارزشیابی آموزشی با الگوهای کیفیت آموزشی و تبیین پیامدهای آن بر حوزه عمل
مقصود امین خندقی
۲۰۱۱-۵
ارزشیابی برنامه درسی راسته دوزی دوره متوسطه حرفهای دانش آموزان کم توان ذهنی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۱-۸
بازار کار جهانی و تاثیر آن بر طراحی برنامه درسی
مرتضی کرمی
۲۰۱۱-۸
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۱-۸
ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مقصود امین خندقی
۲۰۱۱-۹
تاثیر ایفای نقش رهبری مدیران آموزشی برتحول نظام ارزشی با تاکید بر رویکرد تک نگاشت روایی
بهروز مهرام
۲۰۱۱-۹
توصیف و تبیین الگوهای نظری تربیت اسلامی
سیدجواد قندیلی
۲۰۱۱-۹
جایگاه ابعاد هنری و ساختار محتوایی در کتب درسی آموزش هنر دوره راهنمایی:گامی در شناخت برنامه درسی مغفول
بهروز مهرام
۲۰۱۱-۹
واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی
مقصود امین خندقی,حسین جعفری ثانی
۲۰۱۱-۹
بررسی رابطه بین ابعاد کمال گرایی و اضطراب پنهان در دانشجویان
بهروز مهرام
۲۰۱۱-۱۰
تأثیر تدریس با تلفیق دو الگوی آموزشی همیاری و یادگیری در حد تسلط بر یادگیری مبحث علایم حیاتی : تجربه ای از دانشجویان پرستاری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۱-۱۲
واکاوی لطیف های تبادل شده دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی از حیث همسویی با اهداف پرورشی
بهروز مهرام
۲۰۱۱-۱۲
بررسی میزان توانمندی معلمان مقطع ابتدایی و رابطه آن با مؤلفه های فرهنگ سازمانی مدرسه
بهروز مهرام
۲۰۱۲-۱
بررسی میزان توجه به موضوع های مختلف پزشکی در مجله های علمی - پژوهشی علوم پزشکی کشور
بهروز مهرام
۲۰۱۲-۳
بررسی اثربخشی برنامه ارتقاء کیفیت زندگی زوجین بر رضایتمندی زناشویی و سلامت روان
بهروز مهرام
۲۰۱۲-۳
بررسی اثربخشی روش بخشودگی مبتنی بر درمان های معنوی - مذهبی در کاهش تعارضات زناشویی
بهروز مهرام
۲۰۱۲-۳
تأثیر الگوی کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۲-۳
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتابهای درسی و اسناد مرتبط برنامه درسی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۲-۳
طراحی نظام برنامه ریزی درسی منطقه ای برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
مقصود امین خندقی
۲۰۱۲-۳
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی ایفای نقش و سخنرانی بر آگاهی، نگرش و عملکرد زنان نخست باردار در باره نوع زایمان
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۲-۴
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی استادان : نقش جنسیت ، مرتبه علمی و نحوه ارایه آموزش ( مجازی،حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۲-۶
عوامل بازدارنده ی استفاده از دوره های یادگیری الکترونیکی آموزش مداوم در مشمولین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مرتضی کرمی
۲۰۱۲-۸
بررسی درجه انطباق رفتار مدیران در دانشگاه فردوسی مشهد با شاخص های چهارگانه رهبری تحولی و رابطه آن با بهسازی کارکنان
بهروز مهرام
۲۰۱۲-۹
بررسی نگرش اعضای هیئت علمی در باره رابطه بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خویش
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۲-۹
تاثیر روش تدریس مشارکتی بر گروه گرایی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه در شهر مشهد
مرتضی کرمی
۲۰۱۲-۹
رابطه خودکارآمدی معلمان با کیفیت زندگی در مدرسه، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مرتضی کرمی
۲۰۱۲-۹
بررسی میزان آموزش مهارت های اشتغال زای مورد نیاز بازار کار در برنامه های درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی
مرتضی کرمی
۲۰۱۲-۱۰
ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی:دیدگاه اعضای هیات علمی و متخصصین برنامه درسی
مرتضی کرمی
۲۰۱۲-۱۲
فرهنگ و برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی
مرتضی کرمی
۲۰۱۲-۱۲
نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانهای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی
حسین جعفری ثانی,بهروز مهرام
۲۰۱۲-۱۲
ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران براساس جهت گیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسان
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۳-۱
بررسی رابطه سبک تفکر مدیران آموزشی با سبک رهبری تحولی آنان بر اساس مدل بس و اولیو
بهروز مهرام
۲۰۱۳-۱
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۳-۱
بررسی میزان دستیابی دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری مشهد به اهداف برنامه درس اصول و مهارتهای پرستاری
بهروز مهرام
۲۰۱۳-۲
سبک های یادگیری و نقش آن بر یادگیری خودراهبردانشجویان دختر و پسر دانشکده پرستاری و مامایی مشهد
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۳-۲
میزان دستیابی دانشجویان مقطع کارشناسی به اهداف آموزشی از دیدگاه دانشجویان و سرپرستاران بخش ها
بهروز مهرام
۲۰۱۳-۲
نیازسنجی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان هنرستانهای فنی و حرفهای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت
مقصود امین خندقی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۳-۲
آموزش معیارهای اخلاق پژوهش: ضرورتی انکار ناپذیر در برنامههای درسی آموزش عالی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۳-۳
بررسی کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی در آموزش عالی: مطالعه موردی گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندران
مرتضی کرمی
۲۰۱۳-۳
جذابیت، کاربرد و فهم درس دین و زندگی سوم متوسطه (نگرش دانش آموزان و تبیین علی آن)
محمود سعیدی رضوانی,بهروز مهرام
۲۰۱۳-۳
چالش در اهداف تربیت دینی (شناخت، عاطفه و عملکرد)
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۳-۳
رابطه میزان اختلالات روانی- رفتاری با طول مدت اسارت و حمایت اجتماعی در آزادگان شهر مشهد
بهروز مهرام
۲۰۱۳-۳
کاربرد زیباگرایی و هنر در تربیت دینی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۳-۳
نقش کیفیت تدریس اساتید و مولفه های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت ها و چالش های برنامه درسی در آموزش عالی
حسین جعفری ثانی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۳-۳
نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی
مرتضی کرمی
۲۰۱۳-۳
پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعهشناسی علم
مقصود امین خندقی
۲۰۱۳-۴
تاثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنان: عنصری مغفول در تدوین برنامههای درسی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۳-۴
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه
مرتضی کرمی
۲۰۱۳-۴
ویژگیهای کلیدی برنامه درسی مبتنی بر آموش الکترونیکی در آموزش عالی
حسین جعفری ثانی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۳-۵
طراحی و سنجش تاثیر محیط های یادگیری سازنده گرا بر رضایت، نگرش و یادگیری در آموزش عالی(مورد درس روابط انسانی در سازمان های آموزشی)
مرتضی کرمی
۲۰۱۳-۶
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۳-۷
گونه های غالب و غایب فناوری اطلاعات در آموزش پزشکی و چالش های پیش روی آن
مرتضی کرمی
۲۰۱۳-۷
وضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی
مرتضی کرمی
۲۰۱۳-۸
آسیب شناسی طرحهای ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آنها (مورد: دانشگاه فردوسی مشهد)
بهروز مهرام
۲۰۱۳-۹
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۳-۹
بازی دانایی نظریه زمینه ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران
بهروز مهرام
۲۰۱۳-۹
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
حسین جعفری ثانی,بهروز مهرام
۲۰۱۳-۹
تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان
مقصود امین خندقی
۲۰۱۳-۹
تأثیر نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی بر مشارکت آنان در محیط آموزش الکترونیکی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۳-۹
تغییر برنامه درسی آموزش عالی: مورد برنامهی درسی دورهی کارشناسیارشد برنامهریزی آموزشی
مرتضی کرمی
۲۰۱۳-۹
وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
حسین جعفری ثانی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۳-۹
اخلاق در ارزشیابی: ارائه چارچوب مفهومی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۳-۱۲
افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم)
مرتضی کرمی
۲۰۱۳-۱۲
بررسی و تدوین شاخصهای ارزیابی کیفیت مقالههای علمی- پژوهشی در حوزه علوم انسانی مبتنی بر نظریه هنجارهای علم مرتون
بهروز مهرام
۲۰۱۳-۱۲
جایگاه حل مساله در تمرین های کتاب های درسی علوم ابتدایی
بهروز مهرام
۲۰۱۳-۱۲
شناسایی الگوی تلفیق برنامه درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظاردانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتی
حسین جعفری ثانی,مرتضی کرمی
۲۰۱۳-۱۲
مقایسه اثربخشی روش های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۳-۱۲
رابطه طول مدت اسارت و حمایت اجتماعی با اختلال استرس پس از سانحه در آزادگان شهر مشهد
بهروز مهرام
۲۰۱۴-۱
تاثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مساله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان
مرتضی کرمی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۴-۱
گرایش به تفکر انتقادی، یادگیری خود تنظیمی و موفقیت تحصیلی در بستر الگوی تدریس کاوشگری
مرتضی کرمی
۲۰۱۴-۲
تأثیر محیط یادگیری ترکیبی بر رضایت و یادگیری کارشناسان بخش صنعت
مرتضی کرمی
۲۰۱۴-۳
تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه سوم راهنمایی از لحاظ توجه به ابعاد هوش هیجانی
بهروز مهرام
۲۰۱۴-۳
توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه
مقصود امین خندقی
۲۰۱۴-۳
حاکمیت سنت دیسیپلین محوری بر جهت گیریهای برنامه درسی تربیت هنری معلمان هنر دوره راهنمایی تحصیلی: چالشها و آسیب ها
مقصود امین خندقی
۲۰۱۴-۳
بررسی نظریه های همسرگزینی و نقد آنها با تکیه بر منابع اسلامی و روان شناسی
بهروز مهرام
۲۰۱۴-۴
بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در معلمان مقطع متوسطه و نقش آن در سبک تدریس آنان
مرتضی کرمی
۲۰۱۴-۴
میزان انطباق اهداف کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی با اسناد فرا دست آن
بهروز مهرام,مقصود امین خندقی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۴-۴
بررسی ابعاد و چالشهای اجرای برنامه های درسی جدید (بازنگری شده) نظام آموزش عالی مهارتی از دیدگاه مجریان
مرتضی کرمی,حسین جعفری ثانی
۲۰۱۴-۵
تاثیرالگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانش آموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی دردوره ابتدایی
مرتضی کرمی
۲۰۱۴-۵
شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایشهای موضوعی کتابهای درسی دانشگاهی رشته تکنولوژی آموزشی در ایران و جهان
مرتضی کرمی
۲۰۱۴-۶
فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی
مقصود امین خندقی,حسین جعفری ثانی
۲۰۱۴-۶
عوامل فرهنگی موثر بر تدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
حسین جعفری ثانی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۴-۷
مقایسه عوامل زمینه ای مؤثر بر رفتارهای خود مراقبتی دیسمنوره اولیه در دو روش آموزش توسط همتا و مراقب بهداشتی
بهروز مهرام
۲۰۱۴-۷
ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مقصود امین خندقی
۲۰۱۴-۸
پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیمگیری در الگوی سیپ: استفادهی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن
مقصود امین خندقی
۲۰۱۴-۸
ارزیابی برونداد تربیتی هیئات مذهبی (مورد: شهر مشهد)
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۴-۹
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۴-۹
تأثیر ویژگی های فراگیر، طراحی آموزشی و محیط کاری بر انتقال یادگیری در صنعت بانکداری
مرتضی کرمی
۲۰۱۴-۹
نقش نگرش مدیران مدارس نسبت به مدیریت دانش در کارایی آنان
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۴-۹
بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مولفه های برنامه درسی در پیش بینی میزان انگیزش پژوهشی آن ها
بهروز مهرام
۲۰۱۴-۱۰
تحلیل برنامه درسی قصد شده و اجرا شده دوره راهنمایی براساس مولفه های آموزش صلح یونسکو
مرتضی کرمی
۲۰۱۴-۱۰
ارزیابی کیفیت مراحل تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1390
مقصود امین خندقی,حسین جعفری ثانی
۲۰۱۴-۱۱
رابطه بین هوش هیجانی و بهکارگیری مؤلفههای تدریس اثر بخش استادان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۴-۱۱
مهارت آموزی ضرورت آموزش فنی و حرفه ای در محیط های یادگیری کل نگر
مرتضی کرمی
۲۰۱۴-۱۲
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران)
مقصود امین خندقی
۲۰۱۵-۱
بررسی میزان آموزش سازنده گرا بر میزان رضایت و یادگیری شرکت کنندگان در دوره های آموزش مداوم پزشکی مبتنی بر وب
مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۲
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها
بهروز مهرام
۲۰۱۵-۳
بررسی مقایسه ای حمایت اجتماعی پس از زایمان در مادران چندزا در ماه اول و دوم پس از زایمان
بهروز مهرام
۲۰۱۵-۳
چگونگی گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه در محتوای برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
مقصود امین خندقی
۲۰۱۵-۳
مقایسه تأثیر سه شیوه آموزش الکترونیکی، ترکیبی و حضوری بر واکنش و یادگیری در آموزش صنعتی
مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۳
نقش کیفیت برنامه درسی آموزش های ضمن خدمت بر بهبود عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان نیروی انتظامی شهر مشهد)
مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۳
هیوریستیکها و کار پوشههای حرفهای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۵-۳
تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد ساختن گرایی : (مطالعه موردی دانشجویان رشته آموزش ابتدایی تربیت معلم شهید بهشتی مشهد)
مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۴
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی
بهروز مهرام
۲۰۱۵-۴
اشاعه استانداردهای ارزشیابی در گزارش پژوهشهای ارزشیابی آموزشی: کاوشی در پایاننامههای کارشناسی ارشد
مرتضی کرمی,مقصود امین خندقی
۲۰۱۵-۶
نقش ابعاد فضای اخلاقی سازمان در پیش بینی رضایت شغلی معلمان
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۵-۶
مدیریت تعارض در آثار مدیریتی مبتنی بر دیدگاه اسلام
سیدجواد قندیلی
۲۰۱۵-۷
نقش عوامل فردی، سازمانی و فنی در پیش بینی باورهای رفتاری، هنجاری و کنترلی معلمان نسبت به اشتراک دانش
مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۷
برنامه درسی پست مدرن در بوته نقد
مقصود امین خندقی
۲۰۱۵-۸
عدم انطباق تدریس دبیران دین و زندگی پایه سوم متوسطه با راهنمای تدریس
محمود سعیدی رضوانی,مقصود امین خندقی
۲۰۱۵-۸
نقش آفرینی دانشگاه در اشتغال: از نظر تا عمل. مطالعه موردی، دانشکده علوم تربیتی و روان ش ناسی دانشگاه فردوسی مشهد
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۵-۸
اثربخشی مدل طراحی آموزشی چهار مولفه ای در بهبود واکنش و یادگیری کارکنان صنعت خودروسازی
مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۹
بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان
مرتضی کرمی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۵-۹
پیش بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی
بهروز مهرام
۲۰۱۵-۹
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالش های پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکت های بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد
مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۹
تحلیلی بر برنامه درسی کارآموزی: از محیطهای یادگیری آشوبناک تا سازنده گرا
مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۹
جایگاه پرورش هوش های چندگانه در مجلات کمک آموزشی رشد
بهروز مهرام
۲۰۱۵-۹
روشهای آموزش توحید افعالی در قرآن
سیدجواد قندیلی
۲۰۱۵-۱۰
بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مؤلفههای برنامه درسی در پیشبینی میزان انگیزش پژوهشی آنها
بهروز مهرام
۲۰۱۵-۱۲
تأثیر برنامه های درسی اوقات فراغت بر مهارت های فراغتی دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد
مرتضی کرمی,مقصود امین خندقی
۲۰۱۵-۱۲
شناسایی گونه های غالب و غایب تلفیق دربرنامه درسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی
حسین جعفری ثانی,مرتضی کرمی
۲۰۱۵-۱۲
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان
مقصود امین خندقی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۵-۱۲
تاملی در باب شان الگو در حوزه طراحی برنامه درسی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۶-۲
نظم پذیری جمعی درون خانواده؛ پدیده محوری در تأثیر پذیری عملکرد افتصادی خانواده از آموزه اسلامی: مطالعه ای بر اساس نظریه زمینه ای
بهروز مهرام
۲۰۱۶-۲
ارزیابی کیفیت نرمافزارهای آموزشی دوره ابتدایی بر اساس اصول اولیه آموزش مریل
مرتضی کرمی
۲۰۱۶-۳
پویش استلزامات تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزان آسیب دیدهشنوایی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۶-۳
تبیین عامل های پرکننده شکاف بین نظر و عمل در رفتار اقتصادی خانواده مسلمان
بهروز مهرام
۲۰۱۶-۳
توسعه شایستگی های کارآموزان فنی و حرفه ای از طریق کاربست رویکرد کل نگر مبتنی بر مدل چهارمولفه ای(4C/ID)
مرتضی کرمی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۶-۳
جایگاه پرورش خلاقیت در برنامه درسی قصد شده آموزش و پرورش دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران: هست ها و باید ها
بهروز مهرام,مرتضی کرمی
۲۰۱۶-۳
گرایش های موضوعی غالب و غایب در کتابهای درسی دانشگاهی رشته مطالعات برنامه درسی در ایران و جهان
مرتضی کرمی
۲۰۱۶-۳
مقایسە اثربخشی مدلهای طراحی آموزشی سازنده گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط های یادگیری مسئله محور در آموزش ضمن خدمت معلمان
مرتضی کرمی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۶-۳
تحلیلی بر ترکیب موجود و بهینه تصمیمگیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامهدرسی آموزش صنعتی
مرتضی کرمی
۲۰۱۶-۴
شناسایی عوامل غیرآموزشی موثر بر بکارگیری آموزش ها در سازمان: محیط سازمان و عوامل فراسازمانی
مرتضی کرمی
۲۰۱۶-۴
طراحی و اعتبار یابی الگوی تدریس مجازی با کیفیت در نظام آموزش عالی ایران
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۶-۴
بررسی دیدگاه دانش آموزان پایه سوم دوره متوسطه پیرامون تحقق اهداف قلمرو «عمل و رفتار» برنامه درسی دین و زندگی
محمود سعیدی رضوانی,مقصود امین خندقی
۲۰۱۶-۵
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت برنامه های درسی در دانشگاه فردوسی مشهد
بهروز مهرام
۲۰۱۶-۶
تعیین سهم پیش پراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۶-۶
کاربست و ارزیابی اثربخشی مدل آندراگوژی نولز در برنامههای آموزش مدیران
مرتضی کرمی
۲۰۱۶-۶
پیوند روح، نور و سکینه در قرآن و نقش آنها در حیات اخلاقی انسان با تکیه بر ارزیابی دیدگاه علّامة طباطبایی
سیدجواد قندیلی
۲۰۱۶-۷
ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۶-۸
ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه
مرتضی کرمی
۲۰۱۶-۹
نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان
بهروز مهرام
۲۰۱۶-۹
کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی های فراگیر و فرایند آموزش
مرتضی کرمی
۲۰۱۶-۱۱
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟
مقصود امین خندقی
۲۰۱۶-۱۲
تحلیل کیفی محتوای کتب مقطع متوسطه از منظر گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه بر اساس آموزه های انقلاب اسلامی ایران
مقصود امین خندقی,سیدجواد قندیلی
۲۰۱۶-۱۲
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد
بهروز مهرام
۲۰۱۶-۱۲
ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از حیث تربیت معلم پژوهشگر (مورد: پردیس های شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد)
بهروز مهرام,مرتضی کرمی
۲۰۱۷-۱
بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۷-۱
شناسایی استانداردها و مؤلفه های اخلاق حرفه ای تدریس استادان دروس معارف اسلامی
محمود سعیدی رضوانی,مرتضی کرمی,مقصود امین خندقی
۲۰۱۷-۲
تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیفگرا
مقصود امین خندقی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۷-۳
تحلیل نظری بر تاثیر و تاثر متقابل جهانی شدن با هویت دینی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۷-۳
طراحی مدل شایستگی های پژوهشی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ایران
مرتضی کرمی,حسین جعفری ثانی
۲۰۱۷-۳
نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۷-۳
ساخت و اعتباریابی مقیاس اضطراب از پژوهش برای دانشجویان
بهروز مهرام
۲۰۱۷-۴
نگرش و میزان ارتکاب دانش آموزان به تقلب و پیش بینی پذیری نگرش دانش آموزان به تقلب بر اساس برنامه درسی اجرا شده
بهروز مهرام,مقصود امین خندقی
۲۰۱۷-۴
ارزشیابی اثربخشی برنامه های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد
مرتضی کرمی
۲۰۱۷-۵
ارزیابی میزان هم خوانی برنامه های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی های پژوهشی
مرتضی کرمی,حسین جعفری ثانی
۲۰۱۷-۵
نیازسنجی رئوس مطالب برنامهی درسی دورههای تکمیلی علوم انسانی اسلامی: زمینهای جهت بهبود و تقویت نظریهپردازی بر اساس مبانی دینی
مقصود امین خندقی,سیدجواد قندیلی
۲۰۱۷-۵
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه حرفه ای دانش آموزان با نیازهای ویژه
مقصود امین خندقی
۲۰۱۷-۶
بررسی و تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از حیث توجه به آموزه های انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر نظرات شهید مطهری در کتاب پیرامون انقلاب اسلامی
مقصود امین خندقی,محمود سعیدی رضوانی,سیدجواد قندیلی
۲۰۱۷-۶
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی براساس الگوی اَکِر
حسین جعفری ثانی
۲۰۱۷-۷
تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی اجرا شده ریاضیات پایه چهارم ابتدایی
مقصود امین خندقی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۷-۸
شناسایی موضوعات اساسی مورد نیاز سبک زندگی دانشجویی از منظر صاحبنظران اسلامی
سیدجواد قندیلی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۷-۹
ماهیت گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی و ویژگی های آن در برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
مقصود امین خندقی,سیدجواد قندیلی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۷-۱۲
تحلیل مسیر دینداری و منبع کنترل دانشجویان و نگرش به آینده شغلی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۸-۱
چارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأت علمی در برنامه های درسی توسعه حرفه ای در رشته های علمی STEM
مرتضی کرمی
۲۰۱۸-۱
برنامه درسی فرارشته ای مبتنی بر تحلیل لایه های علی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش
مقصود امین خندقی,مرتضی کرمی
۲۰۱۸-۲
تأثیر مطالعه کتاب های معنوی و حماسی بر ارزش های اسلامی ـ ایرانی و رفتار اخلاقی دانش آموزان دختر با زمینه انحرافات اخلاقی
بهروز مهرام,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۸-۲
عوامل تسهیلبخش: پیشبین سطوح نهادینهسازی ارزشیابی توصیفی
مرتضی کرمی,حسین جعفری ثانی
۲۰۱۸-۲
از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه
مقصود امین خندقی
۲۰۱۸-۳
تبیین جهت گیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توان ذهنی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۸-۳
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان
مقصود امین خندقی
۲۰۱۸-۳
طراحی الگوی شایستگی مدرسان صنعت خودروسازی
مرتضی کرمی
۲۰۱۸-۳
نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۸-۳
رابطهی ساده و چندگانهی محیطهای سازندگی با روحیهی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد
مرتضی کرمی
۲۰۱۸-۴
مطالعة رابطه بین میزان بهکارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیة علمی دانشجویان
مرتضی کرمی
۲۰۱۸-۴
بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۸-۶
برداشتی متفاوت از ماهیت تفسیر تربیتی: نظریه پردازی در حکم هدف و آرمان تفسیر تربیتی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۸-۸
پاره حقیقت گویی در تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی نظام آموزشی ایران
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۸-۸
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجو معلمان: نظریه داده بنیاد
مقصود امین خندقی,بهروز مهرام
۲۰۱۸-۹
الزامات و چالش های اجرایی و اخلاقی پژوهش با کودک: ارائه نمونه الگوی مشارکتی برای پژوهش در حوزه جنسیت
بهروز مهرام
۲۰۱۸-۹
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضاء هیئت علمی دانشگاه های ایران
مرتضی کرمی
۲۰۱۸-۹
علیه برنامه درسی معنوی بشریت گرا: نقد آراء میلر بر اساس دیدگاه شهید مطهری
مقصود امین خندقی
۲۰۱۸-۱۱
ارزشیابی برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی برمبنای الگوی هدف آزاد
مقصود امین خندقی
۲۰۱۸-۱۲
تعهدات فرارشتهای در برنامه درسی دانشگاهی
مقصود امین خندقی,مرتضی کرمی
۲۰۱۸-۱۲
طبقه بندی میلر از دیدگاه های برنامه درسی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۸-۱۲
افول ارزشهای عفاف و حجاب در دانشکده پزشکی (یک مطالعه پدیدارشناسی)
محمود سعیدی رضوانی,مقصود امین خندقی,بهروز مهرام
۲۰۱۹-۱
فهم کودکان 3 تا 6 ساله شهر مشهد درباره زنانگی در دو عرصه خصوصی و عمومی
بهروز مهرام
۲۰۱۹-۱
مسئولیت پذیری اجتماعی مدرسه؛ مطالعة موردی: دو مدرسة متوسطة دخترانة شهر مشهد
بهروز مهرام
۲۰۱۹-۱
بازنمایی مناقشات ناظر بر دو گفتمان توسعه حرفه ای و هویت حرفه ای معلم از منظر مناسبات قدرت
مرتضی کرمی
۲۰۱۹-۳
تفسیر تربیتی به مثابه رشته علمی:در جستجوی گونه شناسی شمول گرایانه و جامع از تفسیر تربیتی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۹-۴
شناسایی و اولویت بندی پیامهای مرتبط با خویشتنداری جنسی دانشآموزان -براساس منابع و دیدگاههای دانشآموزان-
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۹-۵
تدوین الگوی شکل گیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامه های توسعه منابع انسانی
مرتضی کرمی
۲۰۱۹-۵
پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعهای مبتنی بر نظریه زمینهای
بهروز مهرام
۲۰۱۹-۶
تجارب زیسته اعضای هیئتعلمی از برنامههای درسی توسعه حرفهای: یک الگوی مفهومی
مرتضی کرمی
۲۰۱۹-۶
چالشهای بازنگری و اجرای برنامههای درسی در دانشگاه فردوسی مشهد
مرتضی کرمی,حسین جعفری ثانی
۲۰۱۹-۶
شایستگیهای کانونی مربّی تربیت جنسی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۹-۶
بازنمایی ساختار سازمانی مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
بهروز مهرام
۲۰۱۹-۹
بررسی نقش گروه های آموزشی و مقاطع تحصیلی در خود تنظیمی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
بهروز مهرام
۲۰۱۹-۹
رویکردهای مختلف به تدریس نظریه ها در برنامه درسی آموزش عالی
مقصود امین خندقی
۲۰۱۹-۹
شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگی های آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجند
بهروز مهرام
۲۰۱۹-۹
ارزشیابی الگوهای نیازسنجی آموزشی و طراحی برنامههای درسی آموزشهای علمی _ کاربردی در جمهوری اسلامی ایران
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۹-۱۰
بررسی عملکرد مدیران آموزشی بم در زلزلة سال 1382
بهروز مهرام,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۱۹-۱۰
بررسی و مقایسه وضع موجود و مطلوب ویژگی های دبیران دین و زندگی از دیدگاه دانش آموزان
محمود سعیدی رضوانی,سیدجواد قندیلی
۲۰۱۹-۱۰
برنامهدرسی اجراشده در نظام تربیتی امام صادق علیهالسلام: حاکمیت توحید و اخلاق
مقصود امین خندقی,سیدجواد قندیلی
۲۰۱۹-۱۲
دانش محتوایی تدریس پژوهش؛ معیاری برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی
مرتضی کرمی
۲۰۱۹-۱۲
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران
بهروز مهرام,محمود سعیدی رضوانی,مرتضی کرمی
۲۰۱۹-۱۲
تحلیل محتوای برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
حسین جعفری ثانی,بهروز مهرام,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۰-۱
ملاک های انتخاب همسر از دید افراد راضی از ازدواج (در دوره عقد): یک مطالعه کیفی
بهروز مهرام
۲۰۲۰-۱
تبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آنها در زیرگروههای مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد
بهروز مهرام
۲۰۲۰-۳
ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی
مرتضی کرمی,حسین جعفری ثانی
۲۰۲۰-۷
ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی ضمن خدمت معلمان براساس اصول آندراگوژی
مرتضی کرمی
۲۰۲۰-۹
الزامات ارزشیابی از عملکرد معلمان دوره ابتدایی
بهروز مهرام
۲۰۲۰-۹
اعتباریابی پرسشنامهی شخصیتی چند وجهی مینه سوتا (MMPI-2) در بیماران روان پزشکی و افراد غیر بیمار شهر مشهد، ایران
بهروز مهرام
۲۰۲۰-۱۰
نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی
مقصود امین خندقی
۲۰۲۰-۱۱
آسیب شناسی نیازسنجی آموزش کارکنان با استفاده از الگوی سه شاخگی(مورد مطالعه: شهرداری مشهد)
مرتضی کرمی
۲۰۲۰-۱۲
تبیین عناصر و مولفه های برنامه درسی فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیان
مقصود امین خندقی,سیدجواد قندیلی
۲۰۲۰-۱۲
رهیافتی فقهی بر چیستی حکم تربیت جنسی بر اساس ادلة عام و خاص تربیت
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۰-۱۲
طراحی الگوی حرفه گرایی در دانشگاههای ایران
مرتضی کرمی
۲۰۲۰-۱۲
نظریه فولن
مرتضی کرمی
۲۰۲۰-۱۲
ارائه الگوی محیط های تسهیل کننده انتقال یادگیری در آموزش عالی با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد
مرتضی کرمی
۲۰۲۱-۳
چرخش از نظریه پردازی به نظریه پردازی همادین در برنامه درسی: رویکردی عصب پدیدارشناختی
مقصود امین خندقی
۲۰۲۱-۳
دانشنامه تربیت جنسی
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۱-۳
فعالیت ها و ادراکات اعضای هیئت علمی در اجرای درس پژوهی به منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش
مرتضی کرمی,مقصود امین خندقی
۲۰۲۱-۳
واکاوی جهانی سازی در نظام آموزش عالی ایران
بهروز مهرام
۲۰۲۱-۳
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
حسین جعفری ثانی
۲۰۲۱-۹
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست
بهروز مهرام
۲۰۲۱-۹
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیط های یادگیری کارآموزی در برنامه های درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد
مرتضی کرمی,حسین جعفری ثانی
۲۰۲۱-۱۰
سنّ تأثیرپذیری جنسی در فرزندان
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۱-۱۰
اثربخشی آموزش گروهی- مجازی «برنامه مداخلهای حمایت از نیازها» بر کامروایی نیازهای اساسی روانشناختی و بهزیستی کارکنان
مرتضی کرمی
۲۰۲۱-۱۱
الگوهای طراحی برنامه درسی: طبقه بندی ارنشتاین و هانکینز
مرتضی کرمی
۲۰۲۱-۱۲
The Phenomenological Study on the Drivers and Challenges of Observing Chastity in the Male-Students in Ferdowsi University
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۱-۱۲
تجربه زیسته ذی نفعان نظام آموزشی در زلزله سر پل ذهاب از برنامه درسی اجرا شده در شرایط بحرانی
بهروز مهرام,محمود سعیدی رضوانی,مرتضی کرمی
۲۰۲۱-۱۲
اجرای برنامه درسی مبتنی بر تفاوتهای فردی «دین و زندگی» در نظام آموزش و پرورش ایران؛ چالشها و راهکارها
محمود سعیدی رضوانی,مرتضی کرمی
۲۰۲۲-۱
دانشجویان و کنشهای پوشش: لغزش، نرمش، ارزش
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۲-۲
زیستنامه شهدا و لایههای ذهنی مخاطبان: ربایشها، رانشها، رویشها
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۲-۲
الگوی مفهومی گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی ایران در برنامه های درسی
مقصود امین خندقی,سیدجواد قندیلی,محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۲-۳
چالشهای آیندۀ تربیت جنسی در داستانهای ترجمهای
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۲-۳
رهیافتی از الگوسازی تربیتی تا الگوپذیری از شهید سلیمانی ازسوی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
محمود سعیدی رضوانی
۲۰۲۲-۳
تحلیل کیفی زمینه ها و شرایط شکلگیری رقابت منفی در بین دانش آموزان متوسطه شهر قوچان
بهروز مهرام
۲۰۲۲-۴
برنامه درسی پنهان و رفتار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانشآموزان (مورد: یک دبستان دخترانه)
بهروز مهرام
۲۰۲۲-۵
تحلیل محتوای کتاب های درسی مقطع متوسطه اول از حیث توجه به نقش زن: حاکمیت رویکرد اسلامی یا فمنیسم
بهروز مهرام
۲۰۲۲-۶
اثربخشی تدریس تلقین زدایی مبتنی بر دو نیمکره مغز بر نگرش و اضطراب ریاضی دانش آموزان متوسطه اول (مطالعهای از نوع تک آزمودنی)
بهروز مهرام
۲۰۲۲-۷