عنوان کتاب | نویسندگان | انتشارات | تاریخ آخرین انتشار |
---|---|---|---|
انتشارات | تاریخ آخرین انتشار | ||
آمادگی دفاعی سوم راهنمایی- 144 | محمود سعیدی رضوانی | وزارت آموزش و پرورش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی ام | ۱۳۷۸/۰۶/۰۱ |
آشنایی با تولید و کاربرد رسانه های آموزشی | حسین جعفری ثانی | ثارالله | ۱۳۷۹/۰۳/۲۰ |
آموزش و پرورش کیفی فراگیر | بهروز مهرام,سیدجواد قندیلی | به نشر | ۱۳۸۱/۱۲/۱۱ |
مهارت های مدیران اثربخش | مرتضی کرمی | موسسه کار و تامین اجتماعی | ۱۳۸۲/۰۸/۰۴ |
آموزشهای بدو خدمت برای حضور موفق در سازمانهای متعالی | مرتضی کرمی | آوای کلک | ۱۳۸۶/۰۴/۰۵ |
مدخلی بر برنامه درسی | سیدجواد قندیلی | ۱۳۸۸/۰۲/۱۲ | |
توسعه مدیریت مبتنی بر شایستگی رویکردی نوین در آموزش و توسعه مدیران | مرتضی کرمی | آییژ | ۱۳۸۸/۱۲/۲۲ |
نقدی بر روش های تربیت دینی با تأکید بر برنامه های درسی پنهان | محمود سعیدی رضوانی | بنیاد پژوهش های اسلامی | ۱۳۸۹/۰۶/۰۱ |
مشکلات گفتاری، زبانی وشنیداری کودکان(آنچه والدین باید بدانند) | محمود سعیدی رضوانی | موسسه چاپ وانتشارات آستان قدس رضوی | ۱۳۹۰/۰۷/۰۱ |
طراحی آموزشی در کسب و کار و صنعت | مرتضی کرمی | کویر | ۱۳۹۰/۱۰/۰۱ |
Emerging Technologies in Learning: Impact on Cognition and Culture | مرتضی کرمی | Association for the Advancement of Computing in Ed | ۱۳۹۰/۱۰/۰۶ |
راهنمای جامع آموزش مهارتهای تفکر و حل مسأله به دانش آموزان مدارس ابتدایی | حسین جعفری ثانی | به نشر | ۱۳۹۳/۰۶/۰۶ |
طراحی و تکنولوژی آموزشی روندها و مسائل | مرتضی کرمی | آییژ | ۱۳۹۵/۰۷/۰۱ |
نگاهی به تجربه های ارزیابی کیفیت در آموزش عالی ایران: افق ها و چشم اندازها | بهروز مهرام | موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم | ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ |
پرورش گل سرخ: روایتی از زندگی دانش آموزان در مدرسه - خلاقیت یا احساس حقارت | بهروز مهرام | مدرسه | ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ |
برنامه درسی نظرگاه ها، رویکردها و چشم اندازها | مرتضی کرمی | به نشر و سمت | ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ |
برنامه درسی: نظرگاهها، رویکردها و چشم اندازها | مقصود امین خندقی | سمت و انتشارات آستان قدس رضوی | ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ |
یادمان مهر مجموعه مقالات آیین نکوداشت استاد مهرمحمدی | مرتضی کرمی | خانه اندیشمندان علوم انسانی | ۱۳۹۷/۱۲/۰۶ |
درآمدی بر: فلسفه ی تعلیم و تربیت تکلیف گرا (چالش میان تعلیم و تربیت دینی و تعلیم و تربیت سکولار) | محمود سعیدی رضوانی | ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ | |
معرفی الگوی مفهومی آموزش | مرتضی کرمی | معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد | ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ |
واقعیت آموزش در سند <<توسعه پایدار>> 2030؛ فلسفه، تضادها و چالش ها | محمود سعیدی رضوانی | پژوهشگاه حوزه و دانشگاه | ۱۳۹۹/۱۲/۰۱ |
تکنولوژی عملکرد انسانی از نظریه تا عمل | مرتضی کرمی | مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران | ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ |
چالش میان تربیت حداقلی و حداکثری در امر جنسی | محمود سعیدی رضوانی,محمود سعیدی رضوانی | پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشکده مطالعات اسلامی | ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ |
معیارها و روش های ارزشیابی محصولات فرهنگی کودکان | مقصود امین خندقی | بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی | ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ |
همایش ملی برنامه درسی و اشتغال | مرتضی کرمی | دانشگاه فنی و حرفه ای | ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ |
طراحی محیط یادگیری تکلیف محور | مرتضی کرمی | یادواره کتاب | ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ |