کارگاه نورومارکتینگ با حضور جناب آقای پروفسور علی گرجی ساعت ۱۷، سه شنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی آغاز شد.
در ابتدا آقای گلثومیان، نایب دبیر انجمن علمی علوم شناختی ضمن خوش آمد گویی و معرفی برنامه های انجمن علمی در سال گذشته، به معرفی اعضا و برنامه های آتی انجمن پرداختند.
سخنرانی جناب آقای پروفسور علی گرجی با مقدمه ای از نحوه ی خرید های کلاسیک و جدید و همچنین تاریخچه و نورومارکتینگ و پژوهش های اولیه آن آغاز شد.
سپس توضیحی مختصر در مورد مغز جدید، مغز میانی و مغز خزنده ارائه دادند در ادامه شش محرک را در ارتباط با مغز خزنده معرفی کرده و برای هر کدام مثال ها و نمونه تبلیغاتی که از هر یک از این موارد استفاده شده را توضیح دادند.
پس از استراحت و پذیرایی، در ادامه پروفسور گرجی به بیان مناطق و مدارهای عصبی مرتبط مانند ، DLPFC, inferior frontal gyrus, hippocampus
پرداختند.
در پایان ضمن مقایسه و بیان تاثیر برند در تصمیمات تکنیک ها و ابزارهای مرتبط با نورومارکتینگ از جمله
PET, FMRI, EEG, MEG, SST, TMS, Eye Tracking , Facial Coding,...
نمونه کارهای استفاده شده از این ابزارها را معرفی کردند.
میهمانان ویژه ی این کارگاه:
جناب آقای دکتر سحاب نگاه (عضو هیات علمی دپارتمان علوم اعصاب دانشکده علوم پزشکی مشهد)
جناب آقای دکتر بیگدلی(مشاور انجمن علمی علوم شناختی، و عضو ستاد توسعه علوم شناختی)، جناب آقای دکتر صالحی فدردی( عضو ستاد توسعه علوم شناختی) و آقای دکتر مشهدی( معاونت پژوهشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی) و خانم دکتر کاظمی (استاد و مدیر گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی) بودند.
از اساتید عزیز که با حضور و حمایت هایشان مارا در برگزاری کارگاه مساعدت نمودند کمال تشکر را داریم.
کارگاه نورومارکتینگ با حضور جناب آقای پروفسور علی گرجی ساعت ۱۷، سه شنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی آغاز شد.
در ابتدا آقای گلثومیان، نایب دبیر انجمن علمی علوم شناختی ضمن خوش آمد گویی و معرفی برنامه های انجمن علمی در سال گذشته، به معرفی اعضا و برنامه های آتی انجمن پرداختند.
سخنرانی جناب آقای پروفسور علی گرجی با مقدمه ای از نحوه ی خرید های کلاسیک و جدید و همچنین تاریخچه و نورومارکتینگ و پژوهش های اولیه آن آغاز شد.
سپس توضیحی مختصر در مورد مغز جدید، مغز میانی و مغز خزنده ارائه دادند در ادامه شش محرک را در ارتباط با مغز خزنده معرفی کرده و برای هر کدام مثال ها و نمونه تبلیغاتی که از هر یک از این موارد استفاده شده را توضیح دادند.
پس از استراحت و پذیرایی، در ادامه پروفسور گرجی به بیان مناطق و مدارهای عصبی مرتبط مانند ، DLPFC, inferior frontal gyrus, hippocampus
پرداختند.
در پایان ضمن مقایسه و بیان تاثیر برند در تصمیمات تکنیک ها و ابزارهای مرتبط با نورومارکتینگ از جمله
PET, FMRI, EEG, MEG, SST, TMS, Eye Tracking , Facial Coding,...
نمونه کارهای استفاده شده از این ابزارها را معرفی کردند.
میهمانان ویژه ی این کارگاه:
جناب آقای دکتر سحاب نگاه (عضو هیات علمی دپارتمان علوم اعصاب دانشکده علوم پزشکی مشهد)
جناب آقای دکتر بیگدلی(مشاور انجمن علمی علوم شناختی، و عضو ستاد توسعه علوم شناختی)، جناب آقای دکتر صالحی فدردی( عضو ستاد توسعه علوم شناختی) و آقای دکتر مشهدی( معاونت پژوهشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی) و خانم دکتر کاظمی (استاد و مدیر گروه روانشناسی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی) بودند.
از اساتید عزیز که با حضور و حمایت هایشان مارا در برگزاری کارگاه مساعدت نمودند کمال تشکر را داریم.