1-درخواستهای آموزشی در پورتال دانشجویی شامل چه نوع درخواستهای میشود؟
درخواست بررسی تغییر رشته از نظر کسب رتبه علمی جهت طرح درجلسه ستاد اموردانشجویان شاهد و ایثارگر کارشناسی
- ویژه ایثارگران-درخواست حذف ترم، حذف درس/دروس ترم، درس افتاده و صفر غایب
- گواهی اشتغال- ویژه گواهی هایی که دانشکده صادر می کند
- گواهی اشتغال به تحصیل و اعلام رتبه
- درخواست مهمان، انتقال یا انتقال توام با تغییر رشته - کارشناسی و دکتری عمومی
- درخواست مرخصی وحذف ترم کارشناسی
- درخواست کمیسیون - شورای موارد خاص - ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر
- درخواست کمیسیون - شورای موارد خاص
- درخواست کارت دانشجویی المثنی
- درخواست ریزنمرات تاییدشده فارسی جهت ترجمه
- درخواست حذف تکدرس
- درخواست تمدید سنوات ترم 9 کارشناسی، 5 ارشد و 9دکتری *لطفا درانتخاب سال ونیمسال دقت نمایید
- درخواست تمدید سنوات کارشناسی و دکتری عمومی *لطفا درانتخاب سال و نیمسال دقت نمایید
- درخواست تقسیط شهریه *ویژه دانشجویان شهریه پرداز
- درخواست تغییررشته *گرایش* در دانشگاه فردوسی
- درخواست تعویض کارت دانشجویی
- درخواست تطبیق دروس حوزه شهید بهشتی با دروس معارف اسلامی
- درخواست اصلاح مشخصات شناسنامه ای
- درخواست انتخاب واحد خارج از مهلت مقرر
- درخواست استفاده از تسهیلات تخفیف شهریه ویژه قهرمانان ورزشی
- درخواست استرداد چک از حسابداری نوبت دوم
- درخواست ترک تحصیل دایم
- اشکال آموزشی-کمیته منتخب شورای آموزشی دانشگاه
- استرداد وجه آموزشی
- استرداد شهریه
2-درخواستهای آموزشی از چه طریقی انجام می شود؟
از طریق پرتال دانشجویی منوی آموزشی و سپس زیر منوی درخواست آموزشی میتوانید درخواست خود را ثبت نمایید و بسته به نوع درخواست، درخواست خود را پیگیری نمایید.
نکته: لازم به ذکر است دانشجویان محترم در هرکدام از فرآیندهایی که مربوط به درخواستها است میتوانند از طریق نمایه "گردش کار" در منوی "درخواستهای آموزشی" پرتال سیر انجام فرآیند را پیگیری کنند.
نکته: همچنین دانشجویان گرامی در هرکدام از فرآیندها که نیازمند پرداخت اینترنتی هزینه مربوطه است، باید پس از انتخاب درخواست آموزشی، از طریق منوی مالی پرتال و بخش پرداخت الکترونیکی، وارد بخش انجام خدمات آموزشی شده و از طریق درگاه بانک مبلغ مربوطه را به شکل اینترنتی پرداخت کرده و پس از آن سایر مراحل درخواست آموزشی را ادامه دهند.