شرایط پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی 99-1398
دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی
گروه آموزشی |
رشته-گرایش |
رشتههای کارشناسی ارشد ( قابل قبول ) |
آزمون کتبی دارد/ندارد |
مدارک و مستندات لازم جهت ارزیابی تخصصی/مصاحبه |
مبانی تعلیم و تربیت |
فلسفه تعلیم و تربیت |
ترجیحا فلسفه و فلسفه تعلیم و تربیت |
دارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد رزومه مستندات موید رزومه |
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
|
مدیریت آموزشی |
همه رشته ها (با اولویت مدیریت آموزشی و علوم تربیتی) |
دارد |
مدارک تحصیلی، رزومه، مستندات مربوط به رزومه |
مطالعات برنامه درسی |
برنامه ریزی درسی |
ترجیحاً برنامه درسی و رشتههای علوم تربیتی وابسته و مرتبط |
دارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد رزومه مستندات موید رزومه |
روانشناسی مشاوره و تربیتی |
مشاوره |
مشاوره و روانشناسی |
ندارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه -نمره زبان-توصیه نامه ها |
روانشناسی مشاوره و تربیتی |
روانشناسی تربیتی |
مشاوره و روانشناسی |
ندارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه -نمره زبان-توصیه نامه ها |
علم اطلاعات و دانششناسی |
علم اطلاعات و دانششناسی- بازیابی اطلاعات و دانش |
علم اطلاعات و دانششناسی کتابداری |
دارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه
|
روان شناسی |
روان شناسی عمومی |
کلیه گرایش های روان شناسی و رشته مشاوره |
ندارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه -نمره زبان-توصیه نامه ها |
روان شناسی |
علوم شناختی |
کلیه گرایش های روان شناسی، مهندسي برق و كامپيوتر، پزشكي، رشته هاي پيراپزشكي نظير؛ گفتار درماني، كاردرماني، شنوائي سنجي، تربيت بدني |
ندارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه -نمره زبان-توصیه نامه ها |
ارزیابی تخصصی
گروه آموزشی |
رشته-گرایش |
مواد درسی |
ضرایب تأثیر |
منابع |
مبانی تعلیم و تربیت |
فلسفه تعلیم و تربیت |
زبان تخصصی، مبانی فلسفی تعلیم و تربیت، تاریخ اندیشه تربیتی، فلسفه تربیتی اسلامی، روش شناسی پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت |
1 |
منابع مرتبط با مواد درسی |
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
|
مدیریت آموزشی |
|
2
2 1 |
در سطح سرفصل های مصوب کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و مباحث وابسته |
مطالعات برنامه درسی |
برنامه ریزی درسی |
زبان تخصصی، نظریه های برنامه درسی، طراحی و اجرای برنامه درسی، روش شناسی پژوهش در برنامه درسی |
1 |
نظریه های برنامه درسی میلر، مبانی و اصول برنامه درسی ارن اشتاین جلد دوم، روش تحقیق کمی و کیفی گال و بورگ و گال |
علم اطلاعات و دانششناسی |
علم اطلاعات و دانششناسی- بازیابی اطلاعات و دانش |
روش تحقیق |
2 |
|
آمار
|
2 |
|
||
ذخیره و بازیابی اطلاعات |
2 |
|
||
شرایط پذیرش دانشجو در دوره دکتری تخصصی سال تحصیلی 99-1398
دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی
گروه آموزشی |
رشته-گرایش |
رشتههای کارشناسی ارشد ( قابل قبول ) |
آزمون کتبی دارد/ندارد |
مدارک و مستندات لازم جهت ارزیابی تخصصی/مصاحبه |
مبانی تعلیم و تربیت |
فلسفه تعلیم و تربیت |
ترجیحا فلسفه و فلسفه تعلیم و تربیت |
دارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد رزومه مستندات موید رزومه |
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
|
مدیریت آموزشی |
همه رشته ها (با اولویت مدیریت آموزشی و علوم تربیتی) |
دارد |
مدارک تحصیلی، رزومه، مستندات مربوط به رزومه |
مطالعات برنامه درسی |
برنامه ریزی درسی |
ترجیحاً برنامه درسی و رشتههای علوم تربیتی وابسته و مرتبط |
دارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد رزومه مستندات موید رزومه |
روانشناسی مشاوره و تربیتی |
مشاوره |
مشاوره و روانشناسی |
ندارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه -نمره زبان-توصیه نامه ها |
روانشناسی مشاوره و تربیتی |
روانشناسی تربیتی |
مشاوره و روانشناسی |
ندارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه -نمره زبان-توصیه نامه ها |
علم اطلاعات و دانششناسی |
علم اطلاعات و دانششناسی- بازیابی اطلاعات و دانش |
علم اطلاعات و دانششناسی کتابداری |
دارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه
|
روان شناسی |
روان شناسی عمومی |
کلیه گرایش های روان شناسی و رشته مشاوره |
ندارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه -نمره زبان-توصیه نامه ها |
روان شناسی |
علوم شناختی |
کلیه گرایش های روان شناسی، مهندسي برق و كامپيوتر، پزشكي، رشته هاي پيراپزشكي نظير؛ گفتار درماني، كاردرماني، شنوائي سنجي، تربيت بدني |
ندارد |
مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، رزومه، مستندات موید رزومه -نمره زبان-توصیه نامه ها |
ارزیابی تخصصی
گروه آموزشی |
رشته-گرایش |
مواد درسی |
ضرایب تأثیر |
منابع |
مبانی تعلیم و تربیت |
فلسفه تعلیم و تربیت |
زبان تخصصی، مبانی فلسفی تعلیم و تربیت، تاریخ اندیشه تربیتی، فلسفه تربیتی اسلامی، روش شناسی پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت |
1 |
منابع مرتبط با مواد درسی |
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
|
مدیریت آموزشی |
|
2
2 1 |
در سطح سرفصل های مصوب کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و مباحث وابسته |
مطالعات برنامه درسی |
برنامه ریزی درسی |
زبان تخصصی، نظریه های برنامه درسی، طراحی و اجرای برنامه درسی، روش شناسی پژوهش در برنامه درسی |
1 |
نظریه های برنامه درسی میلر، مبانی و اصول برنامه درسی ارن اشتاین جلد دوم، روش تحقیق کمی و کیفی گال و بورگ و گال |
علم اطلاعات و دانششناسی |
علم اطلاعات و دانششناسی- بازیابی اطلاعات و دانش |
روش تحقیق |
2 |
|
آمار
|
2 |
|
||
ذخیره و بازیابی اطلاعات |
2 |
|
||