Article Title Author(s) Publication Date
یادگیری در حد تسلط:شیوه ای اصولی در آموزش ابتداییBehrooz Mahram1997-2
ماهیت هدف ها و محتوای برنامه درسی ریاضیات در دوره ابتداییHossein Jafari Sani1998-6
توجه به برنامه درسی «پنهان»؛ ضرورتی آشکار در تحقق اهداف ارزشی آموزش های دینیMahmood Saeedy Rezvani2000-12
پژوهش حین عمل، رویکردی نو در آموزش ضمن خدمت معلمانMahmood Saeedy Rezvani2003-4
بررسی تحولات نگرشی و هویتی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدBehrooz Mahram2005-5
درآمدی بر بررسی و نقد کتاب اهداف تربیت از دیدگاه اسلامMahmood Saeedy Rezvani2005-10
بررسی اثربخشی روش درمان کنترل هراس در درمان بیماران مبتلا به اختلال هراس با یا بدون گذر هراسیBehrooz Mahram2006-3
نقش مؤلفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویانBehrooz Mahram2006-3
رابطه ی معیار های ارتباطی با سازگاری زناشوییBehrooz Mahram2006-6
نقد مقاله بررسی ارتباط عمودی کتابهای حرفه و فنMahmood Saeedy Rezvani2006-10
مطالعه طولی پیرامون توانایی حرکتی و تیز حسی جنبشی کودکان در معرض ابتلا به اختلال هماهنگی رشدی(DCD)Mahmood Saeedy Rezvani2006-12
بررسی محتوای درسی سطح یک حوزه علمیه و ارائه ویژگی های مطلوب آن بر اساس نظریه شرح و بسط (با تاکید بر اصول فقه)Saeed Javad Ghandili2007-2
کارکرد خانواده دختران نوجوان مبتلا به اختلالات درون ریزی در مقایسه با گروه بهنجارBehrooz Mahram2007-3
آموزش مدیران با الگوی شایستگیMorteza Karami2007-4
ارزشیابی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد ساخت وسازگرایی راهبردی نوین در ارزشیابی برنامه درسی دردوره ابتداییMorteza Karami2007-4
تبیین نقش علوم انسانی بر سایر علومHossein Jafari Sani2007-6
کاربست رویکرد ساخت وسازگرایی در آموزش وپرورشMorteza Karami2007-7
مطالعه تأثیر به کارگیری یک الگوی تدریس ترکیب شدهHossein Jafari Sani2007-9
میزان انطباق کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی با اصول انتخاب و سازماندهی برنامه درسیHossein Jafari Sani2007-9
مقایسه نظری و تجربی(عملی)‌ رویکردهای کل نگر و جزءنگر نیازسنجی آموزشیMahmood Saeedy Rezvani2007-9
نگرش مدیران گروه ، اعضای هیئت علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به روش آموزش مداوم از طریق اینترنتMahmood Saeedy Rezvani2007-10
شناسایی الگوی طراحی آموزشی مطلوب جهت آموزش صنعتیMorteza Karami2008-5
بررسی رابطه عزت نفس مدیران زن و اثربخشی آنان در مدارس منطقه چناران در سال تحصیلی 85-1384Behrooz Mahram2008-6
بررسی میزان اثر بخشی آموزش های ضمن خدمت کارکنان بنیاد شهید انقلاب اسلامیMahmood Saeedy Rezvani2008-7
ارزشیابی برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد کشاورزی از حیث کارآفرینی (مطالعه موردی: خراسان رضوی)Behrooz Mahram2008-8
بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصیتی و خصیصه‌ای کارکنان سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی بر میزان مشارکت آنها در نظام پیشنهادهاBehrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani2008-8
بررسی میزان کارایی آموزش مهارت های هوش هیجانی بر افزایش آن در نوجوانانHosien Bagheri2008-8
بررسی زمینه های اجرای طرح مدیریت مدرسه محوربراساس رسالت، مشارکت وتعهدسازمانی مدیران ومعلمان مدارس راهنمایی تحصیلی شهر مشهدMahmood Saeedy Rezvani2009-1
بررسی واژه‌ها و مفاهیم اساسی برنامه‌ درسی در قرآن وحدیتSaeed Javad Ghandili2009-3
تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعیHossein Jafari Sani2009-3
مقایسه تاثیر تدریس به شیوه بحث گروهی دانشجو - محور با شیوه سخنرانی بر یادگیری دانشجویان پزشکیBehrooz Mahram2009-3
در جستجوی نظام آموزشی اعضای شورای شهر نمونه موردی مشهدMahmood Saeedy Rezvani2009-4
مقایسه ایدئولوژی‌های برنامه درسی آیزنر با میلر: نگاهی دیگرMaghsoud Amin Khandaghi2009-8
واکاوی نقش مدرس به عنوان مؤلفه ای از برنامه درسی در نیل به کارآفر ینیBehrooz Mahram2009-9
تأثیر الگوی تدریس پیش‌سازمان‌دهنده بر یادگیری درس شیمی عمومیHossein Jafari Sani2009-11
مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی سیستمی و سازنده گرا در آموزش مدیرانMorteza Karami2009-11
ارزشیابی برون داد برنامه آموزش قرآن پایه پنجم ابتداییMahmood Saeedy Rezvani2009-12
تاملی بر آموزش پذیری مدیریت:انتقادها و دیدگاه هاMahmood Saeedy Rezvani2010-1
تاثیر سبک رهبری مدیران بر احساس برابری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهدBehrooz Mahram2010-3
تحلیل شغل «عضویت در شورای شهر» و تشخیص نیازهای آموزشی نمونه: شورای اسلامی شهر مشهدMahmood Saeedy Rezvani2010-3
ساماندهی محتوای برنامه های درسی با الهام از آیات قرآن کریمSaeed Javad Ghandili2010-4
تحلیل محتوای مقاله های چاپ شده در مجله های علمی ـ پژوهشی حوزه روان شناسی کشور از زاویة موضوع و روش پژوهشBehrooz Mahram2010-6
بررسی سبک ها و ابعاد دلبستگی بزرگسال در تجاوزگران جنسی و مقایسه آن با افراد عادیBehrooz Mahram2010-9
بررسی طرحواره های ناسازگار اولیه و ابعاد طرحواره های تجاوزگران جنسیBehrooz Mahram2010-9
بررسی مهارتهای حرفه ای پزشکان عمومی مراکز بهداشتی - درمانی استان قزوینBehrooz Mahram2010-9
بررسی الگوی سازمان دهی برنامه درسی جاری سطح یک حوزه علمیه و ارایه ویژگی های مطلوب آن با توجه به رویکرد تلفیقی مضمون محورSaeed Javad Ghandili2010-11
تاثیر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه مدیران آموزشی بر یادگیرنده بودن سازمان مدارسBehrooz Mahram2010-12
کاوشی در عملکرد مدیریت اموزشی به عنوان مولفه ای از برنامه درسی پنهان در تربیت ارزشی دانش آموزانBehrooz Mahram2010-12
بررسی تاثیر کاربست برنامه درسی مساله محور در آموزش تخصصی اپراتورهای تولید صنعت خودروسازیMorteza Karami2011-2
بررسی نقش عوامل کاهش دهنده فاصله بین برنامه درسی قصدشده، اجراشده و تجربه شده در آموزش عالیMorteza Karami2011-2
تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و بررسی دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدیدMaghsoud Amin Khandaghi2011-2
تبیین سرنوشت شغلی فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهدMahmood Saeedy Rezvani2011-2
تحلیلی بر میزان اهمیت و بکارگیری دستاوردهای علمی حوزه برنامه درسی در نظام های آموزشی شرکت های صنعتی: فرصت ها و تهدیدهاMaghsoud Amin Khandaghi2011-3
میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی(پایه سوم و چهارم) با مهارت های سواد خواندن بر اساس مطالعه بین المللی پرلزHossein Jafari Sani2011-3
نگرش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به موضوع شهادت و ارائه یک الگوی احتمالی - آماری برای جامعه آماریMahmood Saeedy Rezvani2011-3
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشجویان کارشناسی ناپیوسته رشته آموزش ابتداییMorteza Karami2011-4
تبیین عوامل مؤثر بر نگرش به کامپیوتر در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدMahmood Saeedy Rezvani2011-4
تأملی بر پیوند نظری رویکردهای ارزشیابی آموزشی با الگوهای کیفیت آموزشی و تبیین پیامدهای آن بر حوزه عملMaghsoud Amin Khandaghi2011-5
ارزشیابی برنامه درسی راسته دوزی دوره متوسطه حرفه‌ای دانش آموزان کم توان ذهنیMaghsoud Amin Khandaghi2011-8
بازار کار جهانی و تاثیر آن بر طراحی برنامه درسیMorteza Karami2011-8
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکیMaghsoud Amin Khandaghi2011-8
ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهدMaghsoud Amin Khandaghi2011-9
تاثیر ایفای نقش رهبری مدیران آموزشی برتحول نظام ارزشی با تاکید بر رویکرد تک نگاشت رواییBehrooz Mahram2011-9
توصیف و تبیین الگوهای نظری تربیت اسلامیSaeed Javad Ghandili2011-9
جایگاه ابعاد هنری و ساختار محتوایی در کتب درسی آموزش هنر دوره راهنمایی:گامی در شناخت برنامه درسی مغفولBehrooz Mahram2011-9
واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسیMaghsoud Amin Khandaghi,Hossein Jafari Sani2011-9
بررسی رابطه بین ابعاد کمال گرایی و اضطراب پنهان در دانشجویانBehrooz Mahram2011-10
تأثیر تدریس با تلفیق دو الگوی آموزشی همیاری و یادگیری در حد تسلط بر یادگیری مبحث علایم حیاتی : تجربه ای از دانشجویان پرستاری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی مشهدHossein Jafari Sani2011-12
واکاوی لطیف های تبادل شده دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی از حیث همسویی با اهداف پرورشیBehrooz Mahram2011-12
بررسی میزان توانمندی معلمان مقطع ابتدایی و رابطه آن با مؤلفه های فرهنگ سازمانی مدرسهBehrooz Mahram2012-1
بررسی میزان توجه به موضوع های مختلف پزشکی در مجله های علمی - پژوهشی علوم پزشکی کشورBehrooz Mahram2012-3
بررسی اثربخشی برنامه ارتقاء کیفیت زندگی زوجین بر رضایتمندی زناشویی و سلامت روانBehrooz Mahram2012-3
بررسی اثربخشی روش بخشودگی مبتنی بر درمان های معنوی - مذهبی در کاهش تعارضات زناشوییBehrooz Mahram2012-3
تأثیر الگوی کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیکHossein Jafari Sani2012-3
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه درسیMaghsoud Amin Khandaghi2012-3
طراحی نظام برنامه ریزی درسی منطقه ای برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایرانMaghsoud Amin Khandaghi2012-3
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی ایفای نقش و سخنرانی بر آگاهی، نگرش و عملکرد زنان نخست باردار در باره نوع زایمانHossein Jafari Sani2012-4
بررسی جهت‌گیری‌های برنامه درسی استادان : نقش جنسیت ، مرتبه علمی و نحوه ارایه آموزش ( مجازی،حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهدHossein Jafari Sani2012-6
عوامل بازدارنده ی استفاده از دوره های یادگیری الکترونیکی آموزش مداوم در مشمولین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهدMorteza Karami2012-8
بررسی درجه انطباق رفتار مدیران در دانشگاه فردوسی مشهد با شاخص های چهارگانه رهبری تحولی و رابطه آن با بهسازی کارکنانBehrooz Mahram2012-9
بررسی نگرش اعضای هیئت علمی در باره رابطه بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خویشHossein Jafari Sani2012-9
تاثیر روش تدریس مشارکتی بر گروه گرایی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه در شهر مشهدMorteza Karami2012-9
رابطه خودکارآمدی معلمان با کیفیت زندگی در مدرسه، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزانMorteza Karami2012-9
بررسی میزان آموزش مهارت های اشتغال زای مورد نیاز بازار کار در برنامه های درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذاییMorteza Karami2012-10
ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی:دیدگاه اعضای هیات علمی و متخصصین برنامه درسیMorteza Karami2012-12
فرهنگ و برنامه درسی آموزش زبان انگلیسیMorteza Karami2012-12
نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبیHossein Jafari Sani,Behrooz Mahram2012-12
ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران براساس جهت گیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسانHossein Jafari Sani2013-1
بررسی رابطه سبک تفکر مدیران آموزشی با سبک رهبری تحولی آنان بر اساس مدل بس و اولیوBehrooz Mahram2013-1
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهدHossein Jafari Sani2013-1
بررسی میزان دستیابی دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری مشهد به اهداف برنامه درس اصول و مهارتهای پرستاریBehrooz Mahram2013-2
سبک های یادگیری و نقش آن بر یادگیری خودراهبردانشجویان دختر و پسر دانشکده پرستاری و مامایی مشهدHossein Jafari Sani2013-2
میزان دستیابی دانشجویان مقطع کارشناسی به اهداف آموزشی از دیدگاه دانشجویان و سرپرستاران بخش هاBehrooz Mahram2013-2
نیازسنجی شایستگی‌های حرفه‌ای هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانتMaghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani2013-2
آموزش معیارهای اخلاق پژوهش: ضرورتی انکار ناپذیر در برنامه‌های درسی آموزش عالیMaghsoud Amin Khandaghi2013-3
بررسی کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی در آموزش عالی: مطالعه موردی گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندرانMorteza Karami2013-3
جذابیت، کاربرد و فهم درس دین و زندگی سوم متوسطه (نگرش دانش آموزان و تبیین علی آن)Mahmood Saeedy Rezvani,Behrooz Mahram2013-3
چالش در اهداف تربیت دینی (شناخت، عاطفه و عملکرد)Mahmood Saeedy Rezvani2013-3
رابطه میزان اختلالات روانی- رفتاری با طول مدت اسارت و حمایت اجتماعی در آزادگان شهر مشهدBehrooz Mahram2013-3
کاربرد زیباگرایی و هنر در تربیت دینیMahmood Saeedy Rezvani2013-3
نقش کیفیت تدریس اساتید و مولفه های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت ها و چالش های برنامه درسی در آموزش عالیHossein Jafari Sani,Mahmood Saeedy Rezvani2013-3
نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگیMorteza Karami2013-3
پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعه‌شناسی علمMaghsoud Amin Khandaghi2013-4
تاثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنان: عنصری مغفول در تدوین برنامه‌های درسیMaghsoud Amin Khandaghi2013-4
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطهMorteza Karami2013-4
ویژگی‌های کلیدی برنامه درسی مبتنی بر آموش الکترونیکی در آموزش عالیHossein Jafari Sani,Mahmood Saeedy Rezvani2013-5
طراحی و سنجش تاثیر محیط های یادگیری سازنده گرا بر رضایت، نگرش و یادگیری در آموزش عالی(مورد درس روابط انسانی در سازمان های آموزشی)Morteza Karami2013-6
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسیHossein Jafari Sani2013-7
گونه های غالب و غایب فناوری اطلاعات در آموزش پزشکی و چالش های پیش روی آنMorteza Karami2013-7
وضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالیMorteza Karami2013-8
آسیب شناسی طرحهای ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آنها (مورد: دانشگاه فردوسی مشهد)Behrooz Mahram2013-9
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانیHossein Jafari Sani2013-9
بازی دانایی نظریه زمینه ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایرانBehrooz Mahram2013-9
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارت‌های رایانه‌ای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبیHossein Jafari Sani,Behrooz Mahram2013-9
تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنانMaghsoud Amin Khandaghi2013-9
تأثیر نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی بر مشارکت آنان در محیط آموزش الکترونیکیMaghsoud Amin Khandaghi2013-9
تغییر برنامه درسی آموزش عالی: مورد برنامه‌ی درسی دوره‌ی کارشناسی‌ارشد برنامه‌ریزی آموزشیMorteza Karami2013-9
وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهدHossein Jafari Sani,Mahmood Saeedy Rezvani2013-9
اخلاق در ارزشیابی: ارائه چارچوب مفهومیMaghsoud Amin Khandaghi2013-12
افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم)Morteza Karami2013-12
بررسی و تدوین شاخص‌های ارزیابی کیفیت مقاله‌های علمی- پژوهشی در حوزه علوم انسانی مبتنی بر نظریه هنجارهای علم مرتونBehrooz Mahram2013-12
جایگاه حل مساله در تمرین های کتاب های درسی علوم ابتداییBehrooz Mahram2013-12
شناسایی الگوی تلفیق برنامه‌ درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظاردانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتیHossein Jafari Sani,Morteza Karami2013-12
مقایسه اثربخشی روش های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش آموزان از تدریس، در درس دین و زندگیMahmood Saeedy Rezvani2013-12
رابطه طول مدت اسارت و حمایت اجتماعی با اختلال استرس پس از سانحه در آزادگان شهر مشهدBehrooz Mahram2014-1
تاثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مساله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمانMorteza Karami,Mahmood Saeedy Rezvani2014-1
گرایش به تفکر انتقادی، یادگیری خود تنظیمی و موفقیت تحصیلی در بستر الگوی تدریس کاوشگریMorteza Karami2014-2
تأثیر محیط یادگیری ترکیبی بر رضایت و یادگیری کارشناسان بخش صنعتMorteza Karami2014-3
تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه سوم راهنمایی از لحاظ توجه به ابعاد هوش هیجانیBehrooz Mahram2014-3
توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاهMaghsoud Amin Khandaghi2014-3
حاکمیت سنت دیسیپلین محوری بر جهت گیری‌های برنامه درسی تربیت هنری معلمان هنر دوره راهنمایی تحصیلی: چالش‌ها و آسیب هاMaghsoud Amin Khandaghi2014-3
بررسی نظریه های همسرگزینی و نقد آنها با تکیه بر منابع اسلامی و روان شناسیBehrooz Mahram2014-4
بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در معلمان مقطع متوسطه و نقش آن در سبک تدریس آنانMorteza Karami2014-4
میزان انطباق اهداف کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی با اسناد فرا دست آنBehrooz Mahram,Maghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani2014-4
بررسی ابعاد و چالشهای اجرای برنامه های درسی جدید (بازنگری شده) نظام آموزش عالی مهارتی از دیدگاه مجریانMorteza Karami,Hossein Jafari Sani2014-5
تاثیرالگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانش آموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی دردوره ابتداییMorteza Karami2014-5
شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایش‌های موضوعی کتاب‌های درسی دانشگاهی رشته تکنولوژی آموزشی در ایران و جهانMorteza Karami2014-6
فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالیMaghsoud Amin Khandaghi,Hossein Jafari Sani2014-6
عوامل فرهنگی موثر بر تدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهدHossein Jafari Sani,Mahmood Saeedy Rezvani2014-7
مقایسه عوامل زمینه ای مؤثر بر رفتارهای خود مراقبتی دیسمنوره اولیه در دو روش آموزش توسط همتا و مراقب بهداشتیBehrooz Mahram2014-7
ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهدMaghsoud Amin Khandaghi2014-8
پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیم‌گیری در الگوی سیپ: استفاده‌ی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آنMaghsoud Amin Khandaghi2014-8
ارزیابی برون‌داد تربیتی هیئات مذهبی (مورد: شهر مشهد)Mahmood Saeedy Rezvani2014-9
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربیHossein Jafari Sani2014-9
تأثیر ویژگی های فراگیر، طراحی آموزشی و محیط کاری بر انتقال یادگیری در صنعت بانکداریMorteza Karami2014-9
نقش نگرش مدیران مدارس نسبت به مدیریت دانش در کارایی آنانHossein Jafari Sani2014-9
بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مولفه های برنامه درسی در پیش بینی میزان انگیزش پژوهشی آن هاBehrooz Mahram2014-10
تحلیل برنامه درسی قصد شده و اجرا شده دوره راهنمایی براساس مولفه های آموزش صلح یونسکوMorteza Karami2014-10
ارزیابی کیفیت مراحل تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1390Maghsoud Amin Khandaghi,Hossein Jafari Sani2014-11
رابطه بین هوش هیجانی و به‌کارگیری مؤلفه‌های تدریس اثر بخش استادان دانشگاه علوم پزشکی مازندرانHossein Jafari Sani2014-11
مهارت آموزی ضرورت آموزش فنی و حرفه ای در محیط های یادگیری کل نگرMorteza Karami2014-12
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران)Maghsoud Amin Khandaghi2015-1
بررسی میزان آموزش سازنده گرا بر میزان رضایت و یادگیری شرکت کنندگان در دوره های آموزش مداوم پزشکی مبتنی بر وبMorteza Karami2015-2
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنهاBehrooz Mahram2015-3
بررسی مقایسه ای حمایت اجتماعی پس از زایمان در مادران چندزا در ماه اول و دوم پس از زایمانBehrooz Mahram2015-3
چگونگی گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه در محتوای برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایرانMaghsoud Amin Khandaghi2015-3
مقایسه تأثیر سه شیوه آموزش الکترونیکی، ترکیبی و حضوری بر واکنش و یادگیری در آموزش صنعتیMorteza Karami2015-3
نقش کیفیت برنامه درسی آموزش های ضمن خدمت بر بهبود عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان نیروی انتظامی شهر مشهد)Morteza Karami2015-3
هیوریستیک‌ها و کار پوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالیMaghsoud Amin Khandaghi2015-3
تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد ساختن گرایی : (مطالعه موردی دانشجویان رشته آموزش ابتدایی تربیت معلم شهید بهشتی مشهد)Morteza Karami2015-4
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلیBehrooz Mahram2015-4
اشاعه استانداردهای ارزشیابی در گزارش پژوهش‌های ارزشیابی آموزشی: کاوشی در پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشدMorteza Karami,Maghsoud Amin Khandaghi2015-6
نقش ابعاد فضای اخلاقی سازمان در پیش بینی رضایت شغلی معلمانHossein Jafari Sani2015-6
مدیریت تعارض در آثار مدیریتی مبتنی بر دیدگاه اسلامSaeed Javad Ghandili2015-7
نقش عوامل فردی، سازمانی و فنی در پیش بینی باورهای رفتاری، هنجاری و کنترلی معلمان نسبت به اشتراک دانشMorteza Karami2015-7
برنامه درسی پست مدرن در بوته نقدMaghsoud Amin Khandaghi2015-8
عدم انطباق تدریس دبیران دین و زندگی پایه سوم متوسطه با راهنمای تدریسMahmood Saeedy Rezvani,Maghsoud Amin Khandaghi2015-8
نقش آفرینی دانشگاه در اشتغال: از نظر تا عمل. مطالعه موردی، دانشکده علوم تربیتی و روان ش ناسی دانشگاه فردوسی مشهدMahmood Saeedy Rezvani2015-8
اثربخشی مدل طراحی آموزشی چهار مولفه ای در بهبود واکنش و یادگیری کارکنان صنعت خودروسازیMorteza Karami2015-9
بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمانMorteza Karami,Mahmood Saeedy Rezvani2015-9
پیش بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشیBehrooz Mahram2015-9
تحلیلی بر برنامه درسی کارآموزی: از محیط‌های یادگیری آشوبناک تا سازنده گراMorteza Karami2015-9
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالش های پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکت های بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهدMorteza Karami2015-9
جایگاه پرورش هوش های چندگانه در مجلات کمک آموزشی رشدBehrooz Mahram2015-9
روش‌های آموزش توحید افعالی در قرآنSaeed Javad Ghandili2015-10
بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مؤلفه‌های برنامه درسی در پیش‌بینی میزان انگیزش پژوهشی آن‌هاBehrooz Mahram2015-12
تأثیر برنامه های درسی اوقات فراغت بر مهارت های فراغتی دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـدMorteza Karami,Maghsoud Amin Khandaghi2015-12
شناسایی گونه های غالب و غایب تلفیق دربرنامه درسی دانشگاه علوم اسلامی رضویHossein Jafari Sani,Morteza Karami2015-12
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزانMaghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani2015-12
تاملی در باب شان الگو در حوزه طراحی برنامه درسیMahmood Saeedy Rezvani2016-2
نظم پذیری جمعی درون خانواده؛ پدیده محوری در تأثیر پذیری عملکرد افتصادی خانواده از آموزه اسلامی: مطالعه ای بر اساس نظریه زمینه ایBehrooz Mahram2016-2
ارزیابی کیفیت نرم‌افزارهای آموزشی دوره ابتدایی بر اساس اصول اولیه آموزش مریلMorteza Karami2016-3
پویش استلزامات تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزان آسیب دیدهشنواییMahmood Saeedy Rezvani2016-3
تبیین عامل های پرکننده شکاف بین نظر و عمل در رفتار اقتصادی خانواده مسلمانBehrooz Mahram2016-3
توسعه شایستگی های کارآموزان فنی و حرفه ای از طریق کاربست رویکرد کل نگر مبتنی بر مدل چهارمولفه ای(4C/ID)Morteza Karami,Mahmood Saeedy Rezvani2016-3
جایگاه پرورش خلاقیت در برنامه درسی قصد شده آموزش و پرورش دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران: هست ها و باید هاBehrooz Mahram,Morteza Karami2016-3
گرایش های موضوعی غالب و غایب در کتابهای درسی دانشگاهی رشته مطالعات برنامه درسی در ایران و جهانMorteza Karami2016-3
مقایسە اثربخشی مدلهای طراحی آموزشی سازنده گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط های یادگیری مسئله محور در آموزش ضمن خدمت معلمانMorteza Karami,Mahmood Saeedy Rezvani2016-3
A Study of High School Students’ Perceptions of the Attainment of Religion and Life Curriculum Goals in the “Behavioral" domainMahmood Saeedy Rezvani,Maghsoud Amin Khandaghi2016-4
تحلیلی بر ترکیب موجود و بهینه تصمیم‌گیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه‌درسی آموزش صنعتیMorteza Karami2016-4
شناسایی عوامل غیرآموزشی موثر بر بکارگیری آموزش ها در سازمان: محیط سازمان و عوامل فراسازمانیMorteza Karami2016-4
طراحی و اعتبار یابی الگوی تدریس مجازی با کیفیت در نظام آموزش عالی ایرانHossein Jafari Sani2016-4
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت برنامه های درسی در دانشگاه فردوسی مشهدBehrooz Mahram2016-6
تعیین سهم پیش‌ پراکندگی رویکردهای برنامه‌ درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانیHossein Jafari Sani2016-6
کاربست و ارزیابی اثربخشی مدل آندراگوژی نولز در برنامه‌های آموزش مدیرانMorteza Karami2016-6
پیوند روح، نور و سکینه در قرآن و نقش آنها در حیات اخلاقی انسان با تکیه بر ارزیابی دیدگاه علّامة طباطباییSaeed Javad Ghandili2016-7
ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسیMaghsoud Amin Khandaghi2016-8
ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاهMorteza Karami2016-9
نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنانBehrooz Mahram2016-9
کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی های فراگیر و فرایند آموزشMorteza Karami2016-11
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟Maghsoud Amin Khandaghi2016-12
تحلیل کیفی محتوای کتب مقطع متوسطه از منظر گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه بر اساس آموزه های انقلاب اسلامی ایرانMaghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili2016-12
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهدBehrooz Mahram2016-12
ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از حیث تربیت معلم پژوهشگر (مورد: پردیس های شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد)Behrooz Mahram,Morteza Karami2017-1
بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارت‌‌های اجتماعی دانش‌آموزانHossein Jafari Sani2017-1
شناسایی استانداردها و مؤلفه های اخلاق حرفه ای تدریس استادان دروس معارف اسلامیMahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami,Maghsoud Amin Khandaghi2017-2
تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیف‌گراMaghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani2017-3
تحلیل نظری بر تاثیر و تاثر متقابل جهانی شدن با هویت دینیMaghsoud Amin Khandaghi2017-3
طراحی مدل شایستگی های پژوهشی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ایرانMorteza Karami,Hossein Jafari Sani2017-3
نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسیMaghsoud Amin Khandaghi2017-3
ساخت و اعتباریابی مقیاس اضطراب از پژوهش برای دانشجویانBehrooz Mahram2017-4
نگرش و میزان ارتکاب دانش آموزان به تقلب و پیش بینی پذیری نگرش دانش آموزان به تقلب بر اساس برنامه درسی اجرا شدهBehrooz Mahram,Maghsoud Amin Khandaghi2017-4
ارزشیابی اثربخشی برنامه های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه فردوسی مشهدMorteza Karami2017-5
ارزیابی میزان هم خوانی برنامه های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی های پژوهشیMorteza Karami,Hossein Jafari Sani2017-5
نیازسنجی رئوس مطالب برنامه‌ی درسی دوره‌های تکمیلی علوم انسانی اسلامی: زمینه‌ای جهت بهبود و تقویت نظریه‌پردازی بر اساس مبانی دینیMaghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili2017-5
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه حرفه ای دانش آموزان با نیازهای ویژهMaghsoud Amin Khandaghi2017-6
بررسی و تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از حیث توجه به آموزه های انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر نظرات شهید مطهری در کتاب پیرامون انقلاب اسلامیMaghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani,Saeed Javad Ghandili2017-6
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی براساس الگوی اَکِرHossein Jafari Sani2017-7
تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی اجرا شده ریاضیات پایه چهارم ابتداییMaghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani2017-8
شناسایی موضوعات اساسی مورد نیاز سبک زندگی دانشجویی از منظر صاحب‌نظران اسلامیSaeed Javad Ghandili,Mahmood Saeedy Rezvani2017-9
ماهیت گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی و ویژگی های آن در برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایرانMaghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili,Mahmood Saeedy Rezvani2017-12
تحلیل مسیر دینداری و منبع کنترل دانشجویان و نگرش به آینده شغلیMahmood Saeedy Rezvani2018-1
چارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأت علمی در برنامه های درسی توسعه حرفه ای در رشته های علمی STEMMorteza Karami2018-1
برنامه درسی فرارشته ای مبتنی بر تحلیل لایه های علی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزشMaghsoud Amin Khandaghi,Morteza Karami2018-2
تأثیر مطالعه کتاب های معنوی و حماسی بر ارزش های اسلامی ـ ایرانی و رفتار اخلاقی دانش آموزان دختر با زمینه انحرافات اخلاقیBehrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani2018-2
عوامل تسهیل‌بخش: پیش‌بین سطوح نهادینه‌سازی ارزشیابی توصیفیMorteza Karami,Hossein Jafari Sani2018-2
از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسهMaghsoud Amin Khandaghi2018-3
تبیین جهت گیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توان ذهنیMaghsoud Amin Khandaghi2018-3
تغییر به منزله‌ی پدیده‌ای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامه‌های درسی جدید از منظر معلمانMaghsoud Amin Khandaghi2018-3
طراحی الگوی شایستگی مدرسان صنعت خودروسازیMorteza Karami2018-3
نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمانMahmood Saeedy Rezvani2018-3
رابطه‌ی ساده و چندگانه‌ی محیط‌های سازندگی با روحیه‌ی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهدMorteza Karami2018-4
مطالعة رابطه بین میزان به‌کارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیة علمی دانشجویانMorteza Karami2018-4
بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامیMaghsoud Amin Khandaghi2018-6
برداشتی متفاوت از ماهیت تفسیر تربیتی: نظریه پردازی در حکم هدف و آرمان تفسیر تربیتیMaghsoud Amin Khandaghi2018-8
پاره حقیقت گویی در تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی نظام آموزشی ایرانMahmood Saeedy Rezvani2018-8
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجو معلمان: نظریه داده بنیادMaghsoud Amin Khandaghi,Behrooz Mahram2018-9
الزامات و چالش های اجرایی و اخلاقی پژوهش با کودک: ارائه نمونه الگوی مشارکتی برای پژوهش در حوزه جنسیتBehrooz Mahram2018-9
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضاء هیئت علمی دانشگاه های ایرانMorteza Karami2018-9
علیه برنامه درسی معنوی بشریت گرا: نقد آراء میلر بر اساس دیدگاه شهید مطهریMaghsoud Amin Khandaghi2018-11
ارزشیابی برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی برمبنای الگوی هدف آزادMaghsoud Amin Khandaghi2018-12
تعهدات فرارشته‌ای در برنامه درسی دانشگاهیMaghsoud Amin Khandaghi,Morteza Karami2018-12
طبقه بندی میلر از دیدگاه های برنامه درسیMaghsoud Amin Khandaghi2018-12
افول ارزشهای عفاف و حجاب در دانشکده پزشکی (یک مطالعه پدیدارشناسی)Mahmood Saeedy Rezvani,Maghsoud Amin Khandaghi,Behrooz Mahram2019-1
فهم کودکان 3 تا 6 ساله شهر مشهد درباره زنانگی در دو عرصه خصوصی و عمومیBehrooz Mahram2019-1
مسئولیت پذیری اجتماعی مدرسه؛ مطالعة موردی: دو مدرسة متوسطة دخترانة شهر مشهدBehrooz Mahram2019-1
بازنمایی مناقشات ناظر بر دو گفتمان توسعه حرفه ای و هویت حرفه ای معلم از منظر مناسبات قدرتMorteza Karami2019-3
تفسیر تربیتی به مثابه رشته علمی:در جستجوی گونه شناسی شمول گرایانه و جامع از تفسیر تربیتیMaghsoud Amin Khandaghi2019-4
شناسایی و اولویت بندی پیامهای مرتبط با خویشتن‌داری جنسی دانش‌آموزان -براساس منابع و دیدگاههای دانش‌آموزان-Mahmood Saeedy Rezvani2019-5
تدوین الگوی شکل گیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامه های توسعه منابع انسانیMorteza Karami2019-5
پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعه‌ای مبتنی بر نظریه زمینه‌ایBehrooz Mahram2019-6
تجارب زیسته اعضای هیئت‌علمی از برنامه‌های درسی توسعه حرفه‌ای: یک الگوی مفهومیMorteza Karami2019-6
چالش‌های بازنگری و اجرای برنامه‌های درسی در دانشگاه فردوسی مشهدMorteza Karami,Hossein Jafari Sani2019-6
شایستگی‎های کانونی مربّی تربیت جنسیMahmood Saeedy Rezvani,Hosien Bagheri2019-6
بازنمایی ساختار سازمانی مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایرانBehrooz Mahram2019-9
بررسی نقش گروه های آموزشی و مقاطع تحصیلی در خود تنظیمی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلیBehrooz Mahram2019-9
رویکردهای مختلف به تدریس نظریه ها در برنامه درسی آموزش عالیMaghsoud Amin Khandaghi2019-9
شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگی های آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجندBehrooz Mahram2019-9
ارزشیابی الگوهای نیازسنجی آموزشی و طراحی برنامه‌های درسی آموزش‌های علمی _ کاربردی در جمهوری اسلامی ایرانMahmood Saeedy Rezvani2019-10
بررسی عملکرد مدیران آموزشی بم در زلزلة سال 1382Behrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani2019-10
بررسی و مقایسه وضع موجود و مطلوب ویژگی های دبیران دین و زندگی از دیدگاه دانش آموزانMahmood Saeedy Rezvani,Saeed Javad Ghandili2019-10
برنامه‌درسی اجراشده در نظام تربیتی امام صادق علیه‌السلام: حاکمیت توحید و اخلاقMaghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili2019-12
دانش محتوایی تدریس پژوهش؛ معیاری برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتیMorteza Karami2019-12
واکاوی نظریه‌های برنامه‌درسی بر مبنای طبقه‌بندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامه‌های‌درسی مبتنی بر شرایط بحرانBehrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami2019-12
تحلیل محتوای برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیستHossein Jafari Sani,Behrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani2020-1
ملاک های انتخاب همسر از دید افراد راضی از ازدواج (در دوره عقد): یک مطالعه کیفیBehrooz Mahram2020-1
تبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آن‌ها در زیرگروه‌های مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهدBehrooz Mahram2020-3
ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالیMorteza Karami,Hossein Jafari Sani2020-7
ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی ضمن خدمت معلمان براساس اصول آندراگوژیMorteza Karami2020-9
الزامات ارزشیابی از عملکرد معلمان دوره ابتداییBehrooz Mahram2020-9
اعتباریابی پرسشنامه‌ی شخصیتی چند وجهی مینه سوتا (MMPI-2) در بیماران روان پزشکی و افراد غیر بیمار شهر مشهد، ایرانBehrooz Mahram2020-10
نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتیMaghsoud Amin Khandaghi2020-11
آسیب شناسی نیازسنجی آموزش کارکنان با استفاده از الگوی سه شاخگی(مورد مطالعه: شهرداری مشهد)Morteza Karami2020-12
تبیین عناصر و مولفه های برنامه درسی فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیانMaghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili2020-12
رهیافتی فقهی بر چیستی حکم تربیت جنسی بر اساس ادلة عام و خاص تربیتMahmood Saeedy Rezvani2020-12
طراحی الگوی حرفه گرایی در دانشگاه‌های ایرانMorteza Karami2020-12
نظریه فولنMorteza Karami2020-12
خودشناسی در نظریه حیات معقول علامه جعفری و دلالتهای آن در تعیین عوامل، مراحل و اهداف تربیتSaeed Javad Ghandili2021-2
ارائه الگوی محیط های تسهیل کننده انتقال یادگیری در آموزش عالی با رویکرد نظریه پردازی داده بنیادMorteza Karami2021-3
چرخش از نظریه پردازی به نظریه پردازی همادین در برنامه درسی: رویکردی عصب پدیدارشناختیMaghsoud Amin Khandaghi2021-3
دانشنامه تربیت جنسیMahmood Saeedy Rezvani2021-3
فعالیت ها و ادراکات اعضای هیئت علمی در اجرای درس پژوهی به منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهشMorteza Karami,Maghsoud Amin Khandaghi2021-3
واکاوی جهانی سازی در نظام آموزش عالی ایرانBehrooz Mahram2021-3
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیانHossein Jafari Sani2021-9
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادستBehrooz Mahram2021-9
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیط های یادگیری کارآموزی در برنامه های درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهدMorteza Karami,Hossein Jafari Sani2021-10
سنّ تأثیرپذیری جنسی در فرزندانMahmood Saeedy Rezvani2021-10
اثربخشی آموزش گروهی- مجازی «برنامه مداخله‌ای حمایت از نیازها» بر کامروایی نیازهای اساسی روان‌شناختی و بهزیستی کارکنانMorteza Karami2021-11
الگوهای طراحی برنامه درسی: طبقه بندی ارنشتاین و هانکینزMorteza Karami2021-12
The Phenomenological Study on the Drivers and Challenges of Observing Chastity in the Male-Students in Ferdowsi UniversityMahmood Saeedy Rezvani2021-12
تجربه زیسته ذی نفعان نظام آموزشی در زلزله سر پل ذهاب از برنامه درسی اجرا شده در شرایط بحرانیBehrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami2021-12
اجرای برنامه درسی مبتنی بر تفاوتهای فردی «دین و زندگی» در نظام آموزش و پرورش ایران؛ چالشها و راهکارهاMahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami2022-1
تبیین رویکرد روایی در رهبری آموزشی با تأکید بر آرای ریکور درباره روایت و زمانMorteza Karami2022-1
دانشجویان و کنش‎های پوشش: لغزش، نرمش، ارزشMahmood Saeedy Rezvani2022-2
زیست‎نامه شهدا و لایه‎های ذهنی مخاطبان: ربایش‎ها، رانش‎ها، رویش‎هاMahmood Saeedy Rezvani2022-2
کاربست مدل چهارمولفه ای طراحی آموزشی و تاثیرآن بریادگیری،نگرش و عملکرد دستیاران رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی مشهدMorteza Karami2022-2
الگوی مفهومی گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی ایران در برنامه های درسیMaghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili,Mahmood Saeedy Rezvani2022-3
چالش‎های آیندۀ تربیت جنسی در داستان‎های ترجمه‎ایMahmood Saeedy Rezvani2022-3
رهیافتی از الگوسازی تربیتی تا الگوپذیری از شهید سلیمانی ازسوی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدMahmood Saeedy Rezvani2022-3
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفهMaghsoud Amin Khandaghi2022-4
تبیین چالش های آموزش عالی ایران در مواجه ی با جهانی شدن (مطالعه ای مبتنی بر پدیدارشناسی)Behrooz Mahram2022-4
تحلیل کیفی زمینه ها و شرایط شکل‌گیری رقابت منفی در بین دانش آموزان متوسطه شهر قوچانBehrooz Mahram2022-4
طراحی چارچوبی برای تبیین هویت حرفه‌ای معلمان ایرانی از منظر مناسبات قدرتMorteza Karami2022-4
برنامه درسی پنهان و رفتار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانش‌آموزان (مورد: یک دبستان دخترانه)Behrooz Mahram2022-5
تحلیل محتوای کتاب های درسی مقطع متوسطه اول از حیث توجه به نقش زن: حاکمیت رویکرد اسلامی یا فمنیسمBehrooz Mahram2022-6
عوامل مؤثر بر پایlrm;بندی به رفتارهای ایمنی در مواجهۀ اولیه با کووید-19Mahmood Saeedy Rezvani2022-6
اثربخشی تدریس تلقین زدایی مبتنی بر دو نیمکره مغز بر نگرش و اضطراب ریاضی دانش آموزان متوسطه اول (مطالعه‌ای از نوع تک آزمودنی)Behrooz Mahram2022-7
بازخوانی و مفهوم سازی مجدد طبقه بندی های معنویتMaghsoud Amin Khandaghi2022-7
قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومیHossein Jafari Sani2022-7
آیند‎ۀ زیست اخلاقی ایرانیان در پرتوِ عرفی‌شدن و سکوت: (تحلیل واکنش دانشجویان در مواجهه با امر حجاب در گروه مجازی)Mahmood Saeedy Rezvani2022-9
بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته مدیران مدارس از توسعه حرفه‌ای: یک مطالعه کیفیMorteza Karami2022-9
مطالعه انتقادی الگوهای مشارکت در آموزش و پرورشBehrooz Mahram2022-9
ارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائرانMahmood Saeedy Rezvani2022-12
دو رُویۀ تعامل ایرانیان با کرونا و قرنطینه خانگیMahmood Saeedy Rezvani2022-12
ادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ایMorteza Karami2023-1
Transferring the doctrine of the value of quot;not showing offquot; to elementary school girls through stories: a phenomenological studyMahmood Saeedy Rezvani2023-1
الهیات برنامه درسی: نظرورزی امکان یک دانشMaghsoud Amin Khandaghi2023-3
بررسی تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان از منظر دلالت‌های نظری در طراحی برنامه‌درسیMahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami2023-3
تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم و کتاب‌های درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزش‌وپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتیBehrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani2023-3
کاربست داستان برای آموزشِ حجاب به دختران دورۀ ابتدایی: مطالعه‎ ارزیابانۀ کیفیMahmood Saeedy Rezvani2023-3
ارزشیابی برنامه درسی انقلاب اسلامی: گذر از رویکرد منفعلانه ناکام موجود به رویکرد گفتمان‌سازانهMaghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili,Mahmood Saeedy Rezvani2023-4
جهت دهی به آینده: پیوند توسعه منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی سازمانMorteza Karami2023-4
چالش های برنامۀ آموزشی دورۀ دستیاری رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: یک مطالعۀ تحلیل محتوای کیفیMorteza Karami2023-4
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگوMahmood Saeedy Rezvani2023-5
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایرانMorteza Karami,Behrooz Mahram2023-5
حدودوثغور مشارکت دانش آموزان در برنامه درسی: تحلیل دیدگاه صاحب‌نظرانMaghsoud Amin Khandaghi,Morteza Karami2023-6
مشوق‎ها و مصدع‎های رعایت حجاب از نگاه دختران مقطع ابتداییMahmood Saeedy Rezvani2023-6
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانیMorteza Karami2023-7
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گراMaghsoud Amin Khandaghi2023-7
واکاوی تجارب زیستۀ مربّیان عفاف‎گرایی: پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌هاMahmood Saeedy Rezvani2023-9
آیا خدا اینجا حضور دارد؟ پرسش از الهیات در حوزه مطالعات برنامه درسیMaghsoud Amin Khandaghi2023-10
توسعه رهبری مدیران آموزشی در دنیای ووکا (VUCA)Hossein Jafari Sani,Morteza Karami2023-10
شکاف آموزش حسابداری و نیازهای حرفه: بررسی سرفصل‌های آموزشی با استفاده از روش تئوری داده بنیادMorteza Karami2023-10
مبانی دینی برنامه درسی بنیادی برای نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه درسی: نگاهی نوMaghsoud Amin Khandaghi2023-11
الهیات برنامه درسی: تعاریف و گونه‌شناسیMaghsoud Amin Khandaghi2024-2
واکاوی سیاستهای نابرابریآموزشی در شش برنامه توسعه در ایرانMorteza Karami2024-2
طراحی ، ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش اثربخشی فرایند تدریس دانشجو معلمان برای اساتید کارورزیMorteza Karami2024-3
نقد طبقه بندی های موجود از رویکردهای علم دینیMaghsoud Amin Khandaghi,Morteza Karami,Saeed Javad Ghandili2024-3
استلزام‌های برنامه‌ درسی موسیقی برای نظام آموزش و پرورش همگانی جمهوری اسلامی ایرانBehrooz Mahram2024-4
عناصر برنامه درسی مطلوب برای توسعه کنشگری اجتماعی زنان از طریق آموزش و پرورش رسمی در ایرانMorteza Karami2024-4
مقایسه روحیه پژوهشگری در معلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها و تبیین دلایل تفاوت احتمالیBehrooz Mahram2024-7
تحلیل و ارزیابی کیفیت تدریس معلمان پذیرا و رابط در برنامه آموزش فراگیر: یک مطالعه ملیMahmood Saeedy Rezvani2024-9
ضرورت دانش برنامه درسی اسلامی: پارادایمی بالقوه میان پارادایم های موجودMaghsoud Amin Khandaghi2024-9
طراحی چارچوب مفهومی یادگیری غیر رسمی محیط کار مبتنی بر یادگیری تکلیف محور (TC-IWL)Morteza Karami2024-9
مرور نظام‌مند بر مطالعات ایرانی مرتبط با تأثیر مدل های زوج‌درمان گری بر گسستگی رابطهBehrooz Mahram2024-9
Exploring Facilitators of Family-Based Sexual Health Education in Northern Nigeria: A Qualitative StudyMahmood Saeedy Rezvani2024-10
بررسی پدیدارشناسانه انتظارات و تجربیات معلمان از آماده سازی آنان در راستای سند تحول بنیادینHossein Jafari Sani,Morteza Karami2024-10
برنامه‌درسی معنوی از منظر دوآین هیوبنر: از چرخش موضوعی تا تکثرگراییMaghsoud Amin Khandaghi2024-10
آموزش تکلیف محور، رویکردی اثربخش در پرورش مهارت تدریس(طراحی، اجرا، ارزشیابی)Morteza Karami2024-11
تجاربی از کلاس درس استاد فقید تعلیم و تربیت دکتر علی شریعتمداری: مؤلفه‌هایی برای تدریس اثر بخش در آموزش عالیHossein Jafari Sani2024-12
باورهای معلمان درباره مسئولیت های آنان در قبال انگیزش تحصیلی دانش آموزان (یک مطالعه دیدارشناسانه)Hossein Jafari Sani,Morteza Karami2025-1
بررسی اثربخشی آموزش تکلیف محور بر پرورش خلاقیت دانشجومعلمانMorteza Karami2025-3
تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانهHossein Jafari Sani2025-3
تدوین و اعتباریابی بسته زوج درمانی تلفیقی برای گسستگی رابطه زناشوییBehrooz Mahram2025-3
الهیات سیاسی تربیت: برنامه ای پژوهشی برای تعلیم و تربیت در ایران2025-7
شناسایی مولفه‌های محیط توسعه حرفه‌ای مبتنی بر رویکرد تکلیف محور: یک مطالعه فراترکیبMorteza Karami2025-7
تجارب زیسته دانش آموزان در خصوص اقدامات انگیزشی و ضد انگیزشی معلمان در فرآیند یاددهی- یادگیریHossein Jafari Sani,Morteza Karami2025-8
تجارب زیسته دانشجو معلمان از کارورزی آنالین در دوران کرونا: فرصتها و چالشهاMorteza Karami2025-9
تحلیل برنامه درسی آموزش فنی و حرفه ای هنرستان ها: مرورسیستماتیک وضعیت موجودMorteza Karami2025-9
ترسیم الزامات کلیدی توسعه شایستگی‌های مدیران: مرور نظام‌مند و تحلیل محتوای کیفی با تأکید بر کاربردهای عملی در آموزش و توسعه منابع انسانیMorteza Karami2025-9
مطالعه نابرابریهای آموزشی: بررسی وضعیت شاخص های آموزشی استان خراسان رضوی طی برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگیMorteza Karami2025-9