صفحه اصلی
سایت اصلی
سایت خبری
سوالات متداول
تماس با رئیس دانشکده
گروه مبانی تعلیم و تربیت
Saturday, 24 Ābān 1404
Menu
درباره دانشکده
معرفی دانشکده
مدیران دانشکده
چارت سازمانی دانشکده
تاریخچه دانشکده
سند راهبردی دانشکده
امکانات و فضاهای دانشکده
تلفن های داخلی دانشکده
تور مجازی دانشکده
گزارش عملکرد
افتخارات و دستاوردهای علمی دانشکده
آموزشی - پژوهشی
فرهنگی
معاونت پژوهشی، پشتیبانی و توسعه منابع
معرفی معاونت
پژوهش
کارشناس مسئول پژوهش، فناوری و ارتباط با جامعه
نشریات علمی دانشکده
مجلات
کارشناس نشریه و علمسنجی
کاربرگهای پژوهشی
علم سنجی اعضای هیات علمی
فهرست مجلات معتبر علمی پژوهشی داخلی و JCR
فهرست JCR 2025
آخرین نسخه بانک اطلاعات مجلات دارای رتبه علمی- پژوهشی از کمیسیون نشریات علوم پزشکی کشور
فهرست نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
وبگاههای مرتبط
کتابخانه
معرفی کتابخانه
کارشناسان کتابخانه
سایت کتابخانه
پشتیبانی
امور عمومی
کارشناس مسئول امور عمومی
نقلیه
نیروهای خدمات
نگهبانی دانشکده
تاسیسات
کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات
توسعه منابع
کارشناس توسعه منابع
همکاران ارتقاء یافته
آییننامهها
هستهها و واحدهای پژوهشی
هسته پژوهشی روانشناسی سازمانی
هسته پژوهشی روانشناسی بالینی و توسعه مهارتهای زندگی
هسته پژوهشی علوم شناختی
هسته پزوهشی ارتقا ایمنی و سلامت ترافیک
معاونت آموزشی و فرهنگی
معرفی معاونت
کارشناسان آموزش
فرایند های آموزشی
کارشناسی
کارشناسی ارشد
دکتری
امور فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
کارشناس امور فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی
تشکل های دانشجویی
انجمن های علمی
انجمن علمی علوم شناختی
انجمن علمی روان شناسی
انجمن علمی علوم تربیتی
انجمن علمی مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
انجمن علمی علم اطلاعات و دانش شناسی
انجمن ورزشی
ایثارگران دانشکده
فرآیند سامانه هُم(همكاری مدرسان مدعو)
گروههای آموزشی
روانشناسی
روان شناسی مشاوره و تربیتی
علم اطلاعات و دانش شناسی
مبانی تعلیم و تربیت
مطالعات برنامه درسی و آموزش
مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
توسعه همکاریهای بینالمللی
معرفی مدیریت و دفتر توسعه همكاريهای بين المللی
حمايت از فعاليتهاي بين المللي دانشگاه
گرنتها و فرصتهای بینالمللی
پذیرش دانشجویان غیر ایرانی
مرکز آموزش زبان فارسی
فرمها و کاربرگها
ارتباط با جامعه و آموزشهای عالی آزاد
مدیر دفتر ارتباط با جامعه و آموزشهای عالی آزاد
اعضای دانشکده
اعضای هیئت علمی
گروه روانشناسی
گروه روانشناسی مشاوره و تربیتی
گروه علم اطلاعات و دانششناسی
گروه مبانی تعلیم و تربیت
گروه مطالعات برنامه درسی و آموزش
گروه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
دانشجویان جاری
گروه روانشناسی
گروه روانشناسی مشاوره و تربیتی
گروه علم اطلاعات و دانششناسی
گروه مبانی تعلیم و تربیت
گروه مطالعات برنامه درسی و آموزش
گروه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
دانشآموختگان
گروه روانشناسی
گروه روانشناسی مشاوره و تربیتی
گروه علم اطلاعات و دانششناسی
گروه مبانی تعلیم و تربیت
گروه مطالعات برنامه درسی و آموزش
گروه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی
درباره ما
Article Title
Author(s)
Publication Date
یادگیری در حد تسلط:شیوه ای اصولی در آموزش ابتدایی
Behrooz Mahram
1997-2
ماهیت هدف ها و محتوای برنامه درسی ریاضیات در دوره ابتدایی
Hossein Jafari Sani
1998-6
توجه به برنامه درسی «پنهان»؛ ضرورتی آشکار در تحقق اهداف ارزشی آموزش های دینی
Mahmood Saeedy Rezvani
2000-12
پژوهش حین عمل، رویکردی نو در آموزش ضمن خدمت معلمان
Mahmood Saeedy Rezvani
2003-4
بررسی تحولات نگرشی و هویتی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
Behrooz Mahram
2005-5
درآمدی بر بررسی و نقد کتاب اهداف تربیت از دیدگاه اسلام
Mahmood Saeedy Rezvani
2005-10
بررسی اثربخشی روش درمان کنترل هراس در درمان بیماران مبتلا به اختلال هراس با یا بدون گذر هراسی
Behrooz Mahram
2006-3
نقش مؤلفه های برنامه درسی پنهان در هویت علمی دانشجویان
Behrooz Mahram
2006-3
رابطه ی معیار های ارتباطی با سازگاری زناشویی
Behrooz Mahram
2006-6
نقد مقاله بررسی ارتباط عمودی کتابهای حرفه و فن
Mahmood Saeedy Rezvani
2006-10
مطالعه طولی پیرامون توانایی حرکتی و تیز حسی جنبشی کودکان در معرض ابتلا به اختلال هماهنگی رشدی(DCD)
Mahmood Saeedy Rezvani
2006-12
بررسی محتوای درسی سطح یک حوزه علمیه و ارائه ویژگی های مطلوب آن بر اساس نظریه شرح و بسط (با تاکید بر اصول فقه)
Saeed Javad Ghandili
2007-2
کارکرد خانواده دختران نوجوان مبتلا به اختلالات درون ریزی در مقایسه با گروه بهنجار
Behrooz Mahram
2007-3
آموزش مدیران با الگوی شایستگی
Morteza Karami
2007-4
ارزشیابی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد ساخت وسازگرایی راهبردی نوین در ارزشیابی برنامه درسی دردوره ابتدایی
Morteza Karami
2007-4
تبیین نقش علوم انسانی بر سایر علوم
Hossein Jafari Sani
2007-6
کاربست رویکرد ساخت وسازگرایی در آموزش وپرورش
Morteza Karami
2007-7
مطالعه تأثیر به کارگیری یک الگوی تدریس ترکیب شده
Hossein Jafari Sani
2007-9
میزان انطباق کتاب تعلیمات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی با اصول انتخاب و سازماندهی برنامه درسی
Hossein Jafari Sani
2007-9
مقایسه نظری و تجربی(عملی) رویکردهای کل نگر و جزءنگر نیازسنجی آموزشی
Mahmood Saeedy Rezvani
2007-9
نگرش مدیران گروه ، اعضای هیئت علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به روش آموزش مداوم از طریق اینترنت
Mahmood Saeedy Rezvani
2007-10
شناسایی الگوی طراحی آموزشی مطلوب جهت آموزش صنعتی
Morteza Karami
2008-5
بررسی رابطه عزت نفس مدیران زن و اثربخشی آنان در مدارس منطقه چناران در سال تحصیلی 85-1384
Behrooz Mahram
2008-6
بررسی میزان اثر بخشی آموزش های ضمن خدمت کارکنان بنیاد شهید انقلاب اسلامی
Mahmood Saeedy Rezvani
2008-7
ارزشیابی برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی علمی - کاربردی جهاد کشاورزی از حیث کارآفرینی (مطالعه موردی: خراسان رضوی)
Behrooz Mahram
2008-8
بررسی تأثیر ویژگیهای شخصیتی و خصیصهای کارکنان سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی بر میزان مشارکت آنها در نظام پیشنهادها
Behrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani
2008-8
بررسی میزان کارایی آموزش مهارت های هوش هیجانی بر افزایش آن در نوجوانان
Hosien Bagheri
2008-8
بررسی زمینه های اجرای طرح مدیریت مدرسه محوربراساس رسالت، مشارکت وتعهدسازمانی مدیران ومعلمان مدارس راهنمایی تحصیلی شهر مشهد
Mahmood Saeedy Rezvani
2009-1
بررسی واژهها و مفاهیم اساسی برنامه درسی در قرآن وحدیت
Saeed Javad Ghandili
2009-3
تأثیر تلفیق محتوای چهار بخش اصلی کتاب علوم اول راهنمایی بر اساس رویکرد سازماندهی تلفیقی بر پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی
Hossein Jafari Sani
2009-3
مقایسه تاثیر تدریس به شیوه بحث گروهی دانشجو - محور با شیوه سخنرانی بر یادگیری دانشجویان پزشکی
Behrooz Mahram
2009-3
در جستجوی نظام آموزشی اعضای شورای شهر نمونه موردی مشهد
Mahmood Saeedy Rezvani
2009-4
مقایسه ایدئولوژیهای برنامه درسی آیزنر با میلر: نگاهی دیگر
Maghsoud Amin Khandaghi
2009-8
واکاوی نقش مدرس به عنوان مؤلفه ای از برنامه درسی در نیل به کارآفر ینی
Behrooz Mahram
2009-9
تأثیر الگوی تدریس پیشسازماندهنده بر یادگیری درس شیمی عمومی
Hossein Jafari Sani
2009-11
مقایسه اثربخشی الگوهای طراحی آموزشی سیستمی و سازنده گرا در آموزش مدیران
Morteza Karami
2009-11
ارزشیابی برون داد برنامه آموزش قرآن پایه پنجم ابتدایی
Mahmood Saeedy Rezvani
2009-12
تاملی بر آموزش پذیری مدیریت:انتقادها و دیدگاه ها
Mahmood Saeedy Rezvani
2010-1
تاثیر سبک رهبری مدیران بر احساس برابری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Behrooz Mahram
2010-3
تحلیل شغل «عضویت در شورای شهر» و تشخیص نیازهای آموزشی نمونه: شورای اسلامی شهر مشهد
Mahmood Saeedy Rezvani
2010-3
ساماندهی محتوای برنامه های درسی با الهام از آیات قرآن کریم
Saeed Javad Ghandili
2010-4
تحلیل محتوای مقاله های چاپ شده در مجله های علمی ـ پژوهشی حوزه روان شناسی کشور از زاویة موضوع و روش پژوهش
Behrooz Mahram
2010-6
بررسی سبک ها و ابعاد دلبستگی بزرگسال در تجاوزگران جنسی و مقایسه آن با افراد عادی
Behrooz Mahram
2010-9
بررسی طرحواره های ناسازگار اولیه و ابعاد طرحواره های تجاوزگران جنسی
Behrooz Mahram
2010-9
بررسی مهارتهای حرفه ای پزشکان عمومی مراکز بهداشتی - درمانی استان قزوین
Behrooz Mahram
2010-9
بررسی الگوی سازمان دهی برنامه درسی جاری سطح یک حوزه علمیه و ارایه ویژگی های مطلوب آن با توجه به رویکرد تلفیقی مضمون محور
Saeed Javad Ghandili
2010-11
تاثیر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه مدیران آموزشی بر یادگیرنده بودن سازمان مدارس
Behrooz Mahram
2010-12
کاوشی در عملکرد مدیریت اموزشی به عنوان مولفه ای از برنامه درسی پنهان در تربیت ارزشی دانش آموزان
Behrooz Mahram
2010-12
بررسی تاثیر کاربست برنامه درسی مساله محور در آموزش تخصصی اپراتورهای تولید صنعت خودروسازی
Morteza Karami
2011-2
بررسی نقش عوامل کاهش دهنده فاصله بین برنامه درسی قصدشده، اجراشده و تجربه شده در آموزش عالی
Morteza Karami
2011-2
تاملی بر تمرکزگرایی، تمرکززدایی و رجعت مجدد به تمرکزگرایی و بررسی دلالت های آنها برای نظام برنامه درسی ایران: منظری جدید
Maghsoud Amin Khandaghi
2011-2
تبیین سرنوشت شغلی فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد
Mahmood Saeedy Rezvani
2011-2
تحلیلی بر میزان اهمیت و بکارگیری دستاوردهای علمی حوزه برنامه درسی در نظام های آموزشی شرکت های صنعتی: فرصت ها و تهدیدها
Maghsoud Amin Khandaghi
2011-3
میزان درگیری برنامه درسی فارسی دوره ابتدایی(پایه سوم و چهارم) با مهارت های سواد خواندن بر اساس مطالعه بین المللی پرلز
Hossein Jafari Sani
2011-3
نگرش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به موضوع شهادت و ارائه یک الگوی احتمالی - آماری برای جامعه آماری
Mahmood Saeedy Rezvani
2011-3
بررسی برنامه درسی تجربه شده دانشجویان کارشناسی ناپیوسته رشته آموزش ابتدایی
Morteza Karami
2011-4
تبیین عوامل مؤثر بر نگرش به کامپیوتر در میان دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
Mahmood Saeedy Rezvani
2011-4
تأملی بر پیوند نظری رویکردهای ارزشیابی آموزشی با الگوهای کیفیت آموزشی و تبیین پیامدهای آن بر حوزه عمل
Maghsoud Amin Khandaghi
2011-5
ارزشیابی برنامه درسی راسته دوزی دوره متوسطه حرفهای دانش آموزان کم توان ذهنی
Maghsoud Amin Khandaghi
2011-8
بازار کار جهانی و تاثیر آن بر طراحی برنامه درسی
Morteza Karami
2011-8
بررسی نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی
Maghsoud Amin Khandaghi
2011-8
ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Maghsoud Amin Khandaghi
2011-9
تاثیر ایفای نقش رهبری مدیران آموزشی برتحول نظام ارزشی با تاکید بر رویکرد تک نگاشت روایی
Behrooz Mahram
2011-9
توصیف و تبیین الگوهای نظری تربیت اسلامی
Saeed Javad Ghandili
2011-9
جایگاه ابعاد هنری و ساختار محتوایی در کتب درسی آموزش هنر دوره راهنمایی:گامی در شناخت برنامه درسی مغفول
Behrooz Mahram
2011-9
واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی: نقدی بر پژوهشهای انجام شده با رویکرد طراحی الگو در برنامه درسی
Maghsoud Amin Khandaghi,Hossein Jafari Sani
2011-9
بررسی رابطه بین ابعاد کمال گرایی و اضطراب پنهان در دانشجویان
Behrooz Mahram
2011-10
تأثیر تدریس با تلفیق دو الگوی آموزشی همیاری و یادگیری در حد تسلط بر یادگیری مبحث علایم حیاتی : تجربه ای از دانشجویان پرستاری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Hossein Jafari Sani
2011-12
واکاوی لطیف های تبادل شده دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی از حیث همسویی با اهداف پرورشی
Behrooz Mahram
2011-12
بررسی میزان توانمندی معلمان مقطع ابتدایی و رابطه آن با مؤلفه های فرهنگ سازمانی مدرسه
Behrooz Mahram
2012-1
بررسی میزان توجه به موضوع های مختلف پزشکی در مجله های علمی - پژوهشی علوم پزشکی کشور
Behrooz Mahram
2012-3
بررسی اثربخشی برنامه ارتقاء کیفیت زندگی زوجین بر رضایتمندی زناشویی و سلامت روان
Behrooz Mahram
2012-3
بررسی اثربخشی روش بخشودگی مبتنی بر درمان های معنوی - مذهبی در کاهش تعارضات زناشویی
Behrooz Mahram
2012-3
تأثیر الگوی کاوشگری بر باورهای خودکارآمدی دانش آموزان در حل مسائل درس فیزیک
Hossein Jafari Sani
2012-3
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه درسی تربیت اجتماعی دوره راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتابهای درسی و اسناد مرتبط برنامه درسی
Maghsoud Amin Khandaghi
2012-3
طراحی نظام برنامه ریزی درسی منطقه ای برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
Maghsoud Amin Khandaghi
2012-3
مقایسه تأثیر دو روش آموزشی ایفای نقش و سخنرانی بر آگاهی، نگرش و عملکرد زنان نخست باردار در باره نوع زایمان
Hossein Jafari Sani
2012-4
بررسی جهتگیریهای برنامه درسی استادان : نقش جنسیت ، مرتبه علمی و نحوه ارایه آموزش ( مجازی،حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Hossein Jafari Sani
2012-6
عوامل بازدارنده ی استفاده از دوره های یادگیری الکترونیکی آموزش مداوم در مشمولین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Morteza Karami
2012-8
بررسی درجه انطباق رفتار مدیران در دانشگاه فردوسی مشهد با شاخص های چهارگانه رهبری تحولی و رابطه آن با بهسازی کارکنان
Behrooz Mahram
2012-9
بررسی نگرش اعضای هیئت علمی در باره رابطه بین فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خویش
Hossein Jafari Sani
2012-9
تاثیر روش تدریس مشارکتی بر گروه گرایی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه در شهر مشهد
Morteza Karami
2012-9
رابطه خودکارآمدی معلمان با کیفیت زندگی در مدرسه، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
Morteza Karami
2012-9
بررسی میزان آموزش مهارت های اشتغال زای مورد نیاز بازار کار در برنامه های درسی کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی عمران و صنایع غذایی
Morteza Karami
2012-10
ساختار تصمیم گیری مطلوب در طراحی برنامه درسی آموزش عالی:دیدگاه اعضای هیات علمی و متخصصین برنامه درسی
Morteza Karami
2012-12
فرهنگ و برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی
Morteza Karami
2012-12
نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانهای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبی
Hossein Jafari Sani,Behrooz Mahram
2012-12
ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران براساس جهت گیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسان
Hossein Jafari Sani
2013-1
بررسی رابطه سبک تفکر مدیران آموزشی با سبک رهبری تحولی آنان بر اساس مدل بس و اولیو
Behrooz Mahram
2013-1
رابطه ارزشیابی کلاسی ادراک شده تبحری محور و عملکردی محور با خود راهبری در یادگیری دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Hossein Jafari Sani
2013-1
بررسی میزان دستیابی دانشجویان پرستاری دانشکده پرستاری مشهد به اهداف برنامه درس اصول و مهارتهای پرستاری
Behrooz Mahram
2013-2
سبک های یادگیری و نقش آن بر یادگیری خودراهبردانشجویان دختر و پسر دانشکده پرستاری و مامایی مشهد
Hossein Jafari Sani
2013-2
میزان دستیابی دانشجویان مقطع کارشناسی به اهداف آموزشی از دیدگاه دانشجویان و سرپرستاران بخش ها
Behrooz Mahram
2013-2
نیازسنجی شایستگیهای حرفهای هنرآموزان هنرستانهای فنی و حرفهای بر مبنای مدل بوریچ و مدل تحلیل کوآدرانت
Maghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani
2013-2
آموزش معیارهای اخلاق پژوهش: ضرورتی انکار ناپذیر در برنامههای درسی آموزش عالی
Maghsoud Amin Khandaghi
2013-3
بررسی کاربرد روش تدریس مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی در آموزش عالی: مطالعه موردی گروه علوم اجتماعی دانشگاه مازندران
Morteza Karami
2013-3
جذابیت، کاربرد و فهم درس دین و زندگی سوم متوسطه (نگرش دانش آموزان و تبیین علی آن)
Mahmood Saeedy Rezvani,Behrooz Mahram
2013-3
چالش در اهداف تربیت دینی (شناخت، عاطفه و عملکرد)
Mahmood Saeedy Rezvani
2013-3
رابطه میزان اختلالات روانی- رفتاری با طول مدت اسارت و حمایت اجتماعی در آزادگان شهر مشهد
Behrooz Mahram
2013-3
کاربرد زیباگرایی و هنر در تربیت دینی
Mahmood Saeedy Rezvani
2013-3
نقش کیفیت تدریس اساتید و مولفه های آن در توسعه تفکر انتقادی دانشجویان: فرصت ها و چالش های برنامه درسی در آموزش عالی
Hossein Jafari Sani,Mahmood Saeedy Rezvani
2013-3
نیاز سنجی آموزشی مدیران شرکت برق منطقه ای مازندران مبتنی بر الگوی شایستگی
Morteza Karami
2013-3
پارادایم های حاکم بر تربیت ویژه از منظر جامعهشناسی علم
Maghsoud Amin Khandaghi
2013-4
تاثیر خودارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آنان: عنصری مغفول در تدوین برنامههای درسی
Maghsoud Amin Khandaghi
2013-4
رواسازی، اعتبار یابی و تحلیل عاملی مقیاس گرایش به تفکر انتقادی ریکتس در مقطع متوسطه
Morteza Karami
2013-4
ویژگیهای کلیدی برنامه درسی مبتنی بر آموش الکترونیکی در آموزش عالی
Hossein Jafari Sani,Mahmood Saeedy Rezvani
2013-5
طراحی و سنجش تاثیر محیط های یادگیری سازنده گرا بر رضایت، نگرش و یادگیری در آموزش عالی(مورد درس روابط انسانی در سازمان های آموزشی)
Morteza Karami
2013-6
بررسی گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته برنامه درسی به رویکردهای برنامه درسی
Hossein Jafari Sani
2013-7
گونه های غالب و غایب فناوری اطلاعات در آموزش پزشکی و چالش های پیش روی آن
Morteza Karami
2013-7
وضعیت موجود و چشم انداز مطلوب کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش عالی
Morteza Karami
2013-8
آسیب شناسی طرحهای ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آنها (مورد: دانشگاه فردوسی مشهد)
Behrooz Mahram
2013-9
ارزیابی محتوای برنامه درسی رشته علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی
Hossein Jafari Sani
2013-9
بازی دانایی نظریه زمینه ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران
Behrooz Mahram
2013-9
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
Hossein Jafari Sani,Behrooz Mahram
2013-9
تأثیر سبک یادگیری دانشجویان بر سبک تدریس مرجّح آنان
Maghsoud Amin Khandaghi
2013-9
تأثیر نگرش دانشجویان نسبت به یادگیری الکترونیکی بر مشارکت آنان در محیط آموزش الکترونیکی
Maghsoud Amin Khandaghi
2013-9
تغییر برنامه درسی آموزش عالی: مورد برنامهی درسی دورهی کارشناسیارشد برنامهریزی آموزشی
Morteza Karami
2013-9
وضعیت تدریس خلاق از دیدگاه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Hossein Jafari Sani,Mahmood Saeedy Rezvani
2013-9
اخلاق در ارزشیابی: ارائه چارچوب مفهومی
Maghsoud Amin Khandaghi
2013-12
افزایش اثربخشی برنامه درسی مهارت های زندگی از طریق خلق محیط های یادگیری سازنده گرا (مورد مهارت مدیریت خشم)
Morteza Karami
2013-12
بررسی و تدوین شاخصهای ارزیابی کیفیت مقالههای علمی- پژوهشی در حوزه علوم انسانی مبتنی بر نظریه هنجارهای علم مرتون
Behrooz Mahram
2013-12
جایگاه حل مساله در تمرین های کتاب های درسی علوم ابتدایی
Behrooz Mahram
2013-12
شناسایی الگوی تلفیق برنامه درسی علوم انسانی و فاصله آن با وضعیت مورد انتظاردانشجویان، بر اساس دیدگاه فوگارتی
Hossein Jafari Sani,Morteza Karami
2013-12
مقایسه اثربخشی روش های تدریس بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری و رضایت دانش آموزان از تدریس، در درس دین و زندگی
Mahmood Saeedy Rezvani
2013-12
رابطه طول مدت اسارت و حمایت اجتماعی با اختلال استرس پس از سانحه در آزادگان شهر مشهد
Behrooz Mahram
2014-1
تاثیر کاربست الگوی جاناسن در یادگیری مبتنی بر مساله بر نگرش، رضایت و یادگیری در برنامه های آموزش ضمن خدمت معلمان
Morteza Karami,Mahmood Saeedy Rezvani
2014-1
گرایش به تفکر انتقادی، یادگیری خود تنظیمی و موفقیت تحصیلی در بستر الگوی تدریس کاوشگری
Morteza Karami
2014-2
تأثیر محیط یادگیری ترکیبی بر رضایت و یادگیری کارشناسان بخش صنعت
Morteza Karami
2014-3
تحلیل محتوای کتاب های درسی پایه سوم راهنمایی از لحاظ توجه به ابعاد هوش هیجانی
Behrooz Mahram
2014-3
توانمندیها و مهارتهای مؤثر و مورد نیاز برای تدریس در دانشگاه
Maghsoud Amin Khandaghi
2014-3
حاکمیت سنت دیسیپلین محوری بر جهت گیریهای برنامه درسی تربیت هنری معلمان هنر دوره راهنمایی تحصیلی: چالشها و آسیب ها
Maghsoud Amin Khandaghi
2014-3
بررسی نظریه های همسرگزینی و نقد آنها با تکیه بر منابع اسلامی و روان شناسی
Behrooz Mahram
2014-4
بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در معلمان مقطع متوسطه و نقش آن در سبک تدریس آنان
Morteza Karami
2014-4
میزان انطباق اهداف کتابهای تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی تحصیلی با اسناد فرا دست آن
Behrooz Mahram,Maghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani
2014-4
بررسی ابعاد و چالشهای اجرای برنامه های درسی جدید (بازنگری شده) نظام آموزش عالی مهارتی از دیدگاه مجریان
Morteza Karami,Hossein Jafari Sani
2014-5
تاثیرالگوی کاوشگری بر تفکر انتقادی و نگرش دانش آموزان نسبت به کتاب درسی علوم تجربی دردوره ابتدایی
Morteza Karami
2014-5
شناسایی، مقایسه و تحلیل گرایشهای موضوعی کتابهای درسی دانشگاهی رشته تکنولوژی آموزشی در ایران و جهان
Morteza Karami
2014-6
فرآیند تولید محتوای الکترونیکی بر اساس مدل p3 و نقش ابزارهای تألیف محتوای الکترونیکی در برنامه درسی آموزش عالی
Maghsoud Amin Khandaghi,Hossein Jafari Sani
2014-6
عوامل فرهنگی موثر بر تدریس خلاق از دیدگاه اساتید دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Hossein Jafari Sani,Mahmood Saeedy Rezvani
2014-7
مقایسه عوامل زمینه ای مؤثر بر رفتارهای خود مراقبتی دیسمنوره اولیه در دو روش آموزش توسط همتا و مراقب بهداشتی
Behrooz Mahram
2014-7
ارزشیابی کیفیت محتوای الکترونیکی از منظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Maghsoud Amin Khandaghi
2014-8
پیوند وثیق میان ارزشیابی و تصمیمگیری در الگوی سیپ: استفادهی عملی ناصواب از الگوی سیپ، پیامد فهم نظری نادقیق آن
Maghsoud Amin Khandaghi
2014-8
ارزیابی برونداد تربیتی هیئات مذهبی (مورد: شهر مشهد)
Mahmood Saeedy Rezvani
2014-9
بررسی تأثیر روش تدریس کاوشگری علمی بر رشد دانش فراشناختی دانشآموزان در درس علوم تجربی
Hossein Jafari Sani
2014-9
تأثیر ویژگی های فراگیر، طراحی آموزشی و محیط کاری بر انتقال یادگیری در صنعت بانکداری
Morteza Karami
2014-9
نقش نگرش مدیران مدارس نسبت به مدیریت دانش در کارایی آنان
Hossein Jafari Sani
2014-9
بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مولفه های برنامه درسی در پیش بینی میزان انگیزش پژوهشی آن ها
Behrooz Mahram
2014-10
تحلیل برنامه درسی قصد شده و اجرا شده دوره راهنمایی براساس مولفه های آموزش صلح یونسکو
Morteza Karami
2014-10
ارزیابی کیفیت مراحل تولید محتوای الکترونیکی در برنامه درسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1390
Maghsoud Amin Khandaghi,Hossein Jafari Sani
2014-11
رابطه بین هوش هیجانی و بهکارگیری مؤلفههای تدریس اثر بخش استادان دانشگاه علوم پزشکی مازندران
Hossein Jafari Sani
2014-11
مهارت آموزی ضرورت آموزش فنی و حرفه ای در محیط های یادگیری کل نگر
Morteza Karami
2014-12
گذر از رویکرد دیسیپلینی به اجتماعی در برنامه درسی تعلیمات اجتماعی دوره راهنمایی (تحلیل وضعیت موجود و مطلوب از دید دبیران)
Maghsoud Amin Khandaghi
2015-1
بررسی میزان آموزش سازنده گرا بر میزان رضایت و یادگیری شرکت کنندگان در دوره های آموزش مداوم پزشکی مبتنی بر وب
Morteza Karami
2015-2
بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها
Behrooz Mahram
2015-3
بررسی مقایسه ای حمایت اجتماعی پس از زایمان در مادران چندزا در ماه اول و دوم پس از زایمان
Behrooz Mahram
2015-3
چگونگی گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه در محتوای برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
Maghsoud Amin Khandaghi
2015-3
مقایسه تأثیر سه شیوه آموزش الکترونیکی، ترکیبی و حضوری بر واکنش و یادگیری در آموزش صنعتی
Morteza Karami
2015-3
نقش کیفیت برنامه درسی آموزش های ضمن خدمت بر بهبود عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: کارکنان نیروی انتظامی شهر مشهد)
Morteza Karami
2015-3
هیوریستیکها و کار پوشههای حرفهای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی
Maghsoud Amin Khandaghi
2015-3
تجارب دانشجویان تربیت معلم از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد ساختن گرایی : (مطالعه موردی دانشجویان رشته آموزش ابتدایی تربیت معلم شهید بهشتی مشهد)
Morteza Karami
2015-4
واکاوی برنامه درسی مغفول برای تربیت جنسی دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی تحصیلی
Behrooz Mahram
2015-4
اشاعه استانداردهای ارزشیابی در گزارش پژوهشهای ارزشیابی آموزشی: کاوشی در پایاننامههای کارشناسی ارشد
Morteza Karami,Maghsoud Amin Khandaghi
2015-6
نقش ابعاد فضای اخلاقی سازمان در پیش بینی رضایت شغلی معلمان
Hossein Jafari Sani
2015-6
مدیریت تعارض در آثار مدیریتی مبتنی بر دیدگاه اسلام
Saeed Javad Ghandili
2015-7
نقش عوامل فردی، سازمانی و فنی در پیش بینی باورهای رفتاری، هنجاری و کنترلی معلمان نسبت به اشتراک دانش
Morteza Karami
2015-7
برنامه درسی پست مدرن در بوته نقد
Maghsoud Amin Khandaghi
2015-8
عدم انطباق تدریس دبیران دین و زندگی پایه سوم متوسطه با راهنمای تدریس
Mahmood Saeedy Rezvani,Maghsoud Amin Khandaghi
2015-8
نقش آفرینی دانشگاه در اشتغال: از نظر تا عمل. مطالعه موردی، دانشکده علوم تربیتی و روان ش ناسی دانشگاه فردوسی مشهد
Mahmood Saeedy Rezvani
2015-8
اثربخشی مدل طراحی آموزشی چهار مولفه ای در بهبود واکنش و یادگیری کارکنان صنعت خودروسازی
Morteza Karami
2015-9
بررسی اثربخشی روش دیوید مریل در آموزش ضمن خدمت معلمان
Morteza Karami,Mahmood Saeedy Rezvani
2015-9
پیش بینی آمادگی شناختی عاطفی خلاقیت پژوهشی دانشجویان با توجه به خودکارآمدی پژوهشی
Behrooz Mahram
2015-9
تحلیلی بر برنامه درسی کارآموزی: از محیطهای یادگیری آشوبناک تا سازنده گرا
Morteza Karami
2015-9
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالش های پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکت های بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهد
Morteza Karami
2015-9
جایگاه پرورش هوش های چندگانه در مجلات کمک آموزشی رشد
Behrooz Mahram
2015-9
روشهای آموزش توحید افعالی در قرآن
Saeed Javad Ghandili
2015-10
بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مؤلفههای برنامه درسی در پیشبینی میزان انگیزش پژوهشی آنها
Behrooz Mahram
2015-12
تأثیر برنامه های درسی اوقات فراغت بر مهارت های فراغتی دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهر مشهـد
Morteza Karami,Maghsoud Amin Khandaghi
2015-12
شناسایی گونه های غالب و غایب تلفیق دربرنامه درسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی
Hossein Jafari Sani,Morteza Karami
2015-12
میزان پاسخگویی برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه و پیش دانشگاهی به نیازهای شناختی دانش آموزان
Maghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani
2015-12
تاملی در باب شان الگو در حوزه طراحی برنامه درسی
Mahmood Saeedy Rezvani
2016-2
نظم پذیری جمعی درون خانواده؛ پدیده محوری در تأثیر پذیری عملکرد افتصادی خانواده از آموزه اسلامی: مطالعه ای بر اساس نظریه زمینه ای
Behrooz Mahram
2016-2
ارزیابی کیفیت نرمافزارهای آموزشی دوره ابتدایی بر اساس اصول اولیه آموزش مریل
Morteza Karami
2016-3
پویش استلزامات تحولی-تعاملی در آموزش دانش آموزان آسیب دیدهشنوایی
Mahmood Saeedy Rezvani
2016-3
تبیین عامل های پرکننده شکاف بین نظر و عمل در رفتار اقتصادی خانواده مسلمان
Behrooz Mahram
2016-3
توسعه شایستگی های کارآموزان فنی و حرفه ای از طریق کاربست رویکرد کل نگر مبتنی بر مدل چهارمولفه ای(4C/ID)
Morteza Karami,Mahmood Saeedy Rezvani
2016-3
جایگاه پرورش خلاقیت در برنامه درسی قصد شده آموزش و پرورش دوره ابتدایی جمهوری اسلامی ایران: هست ها و باید ها
Behrooz Mahram,Morteza Karami
2016-3
گرایش های موضوعی غالب و غایب در کتابهای درسی دانشگاهی رشته مطالعات برنامه درسی در ایران و جهان
Morteza Karami
2016-3
مقایسە اثربخشی مدلهای طراحی آموزشی سازنده گرا (جاناسن) و سیستمی (مریل) در طراحی محیط های یادگیری مسئله محور در آموزش ضمن خدمت معلمان
Morteza Karami,Mahmood Saeedy Rezvani
2016-3
A Study of High School Students’ Perceptions of the Attainment of Religion and Life Curriculum Goals in the “Behavioral" domain
Mahmood Saeedy Rezvani,Maghsoud Amin Khandaghi
2016-4
تحلیلی بر ترکیب موجود و بهینه تصمیمگیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامهدرسی آموزش صنعتی
Morteza Karami
2016-4
شناسایی عوامل غیرآموزشی موثر بر بکارگیری آموزش ها در سازمان: محیط سازمان و عوامل فراسازمانی
Morteza Karami
2016-4
طراحی و اعتبار یابی الگوی تدریس مجازی با کیفیت در نظام آموزش عالی ایران
Hossein Jafari Sani
2016-4
بررسی وضعیت ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مطلوبیت برنامه های درسی در دانشگاه فردوسی مشهد
Behrooz Mahram
2016-6
تعیین سهم پیش پراکندگی رویکردهای برنامه درسی در گرایش به تفکر انتقادی دانشجویان علوم انسانی
Hossein Jafari Sani
2016-6
کاربست و ارزیابی اثربخشی مدل آندراگوژی نولز در برنامههای آموزش مدیران
Morteza Karami
2016-6
پیوند روح، نور و سکینه در قرآن و نقش آنها در حیات اخلاقی انسان با تکیه بر ارزیابی دیدگاه علّامة طباطبایی
Saeed Javad Ghandili
2016-7
ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی
Maghsoud Amin Khandaghi
2016-8
ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه
Morteza Karami
2016-9
نقش ساختار ارزشیابی کلاسی ادراک شده و جهت گیری پژوهشی دانشجویان در انگیزش پژوهشی آنان
Behrooz Mahram
2016-9
کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی های فراگیر و فرایند آموزش
Morteza Karami
2016-11
برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟
Maghsoud Amin Khandaghi
2016-12
تحلیل کیفی محتوای کتب مقطع متوسطه از منظر گفتمان سازی نظریه ولایت فقیه بر اساس آموزه های انقلاب اسلامی ایران
Maghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili
2016-12
ساخت و اعتباریابی مقیاس روحیه پژوهشی برای دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهر مشهد
Behrooz Mahram
2016-12
ارزشیابی برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان از حیث تربیت معلم پژوهشگر (مورد: پردیس های شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد)
Behrooz Mahram,Morteza Karami
2017-1
بررسی تأثیر روش تدریس تفحّص گروهی بر رشد مهارتهای اجتماعی دانشآموزان
Hossein Jafari Sani
2017-1
شناسایی استانداردها و مؤلفه های اخلاق حرفه ای تدریس استادان دروس معارف اسلامی
Mahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami,Maghsoud Amin Khandaghi
2017-2
تبیین برنامه درسی تربیت دینی مبتنی بر رویکرد تکلیفگرا
Maghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani
2017-3
تحلیل نظری بر تاثیر و تاثر متقابل جهانی شدن با هویت دینی
Maghsoud Amin Khandaghi
2017-3
طراحی مدل شایستگی های پژوهشی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ایران
Morteza Karami,Hossein Jafari Sani
2017-3
نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی
Maghsoud Amin Khandaghi
2017-3
ساخت و اعتباریابی مقیاس اضطراب از پژوهش برای دانشجویان
Behrooz Mahram
2017-4
نگرش و میزان ارتکاب دانش آموزان به تقلب و پیش بینی پذیری نگرش دانش آموزان به تقلب بر اساس برنامه درسی اجرا شده
Behrooz Mahram,Maghsoud Amin Khandaghi
2017-4
ارزشیابی اثربخشی برنامه های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد
Morteza Karami
2017-5
ارزیابی میزان هم خوانی برنامه های درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده دوره دوم ابتدایی در پرورش شایستگی های پژوهشی
Morteza Karami,Hossein Jafari Sani
2017-5
نیازسنجی رئوس مطالب برنامهی درسی دورههای تکمیلی علوم انسانی اسلامی: زمینهای جهت بهبود و تقویت نظریهپردازی بر اساس مبانی دینی
Maghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili
2017-5
ارزشیابی تجهیزات و امکانات محیط کارگاهی در برنامه درسی دوره متوسطه حرفه ای دانش آموزان با نیازهای ویژه
Maghsoud Amin Khandaghi
2017-6
بررسی و تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از حیث توجه به آموزه های انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر نظرات شهید مطهری در کتاب پیرامون انقلاب اسلامی
Maghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani,Saeed Javad Ghandili
2017-6
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش ترکیبی برای نظام آموزش عالی براساس الگوی اَکِر
Hossein Jafari Sani
2017-7
تحلیلی بر وضعیت برنامه درسی اجرا شده ریاضیات پایه چهارم ابتدایی
Maghsoud Amin Khandaghi,Mahmood Saeedy Rezvani
2017-8
شناسایی موضوعات اساسی مورد نیاز سبک زندگی دانشجویی از منظر صاحبنظران اسلامی
Saeed Javad Ghandili,Mahmood Saeedy Rezvani
2017-9
ماهیت گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی و ویژگی های آن در برنامه های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
Maghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili,Mahmood Saeedy Rezvani
2017-12
تحلیل مسیر دینداری و منبع کنترل دانشجویان و نگرش به آینده شغلی
Mahmood Saeedy Rezvani
2018-1
چارچوب فعالیتهای یادگیری اعضای هیأت علمی در برنامه های درسی توسعه حرفه ای در رشته های علمی STEM
Morteza Karami
2018-1
برنامه درسی فرارشته ای مبتنی بر تحلیل لایه های علی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش
Maghsoud Amin Khandaghi,Morteza Karami
2018-2
تأثیر مطالعه کتاب های معنوی و حماسی بر ارزش های اسلامی ـ ایرانی و رفتار اخلاقی دانش آموزان دختر با زمینه انحرافات اخلاقی
Behrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani
2018-2
عوامل تسهیلبخش: پیشبین سطوح نهادینهسازی ارزشیابی توصیفی
Morteza Karami,Hossein Jafari Sani
2018-2
از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسه
Maghsoud Amin Khandaghi
2018-3
تبیین جهت گیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توان ذهنی
Maghsoud Amin Khandaghi
2018-3
تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان
Maghsoud Amin Khandaghi
2018-3
طراحی الگوی شایستگی مدرسان صنعت خودروسازی
Morteza Karami
2018-3
نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان
Mahmood Saeedy Rezvani
2018-3
رابطهی ساده و چندگانهی محیطهای سازندگی با روحیهی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد
Morteza Karami
2018-4
مطالعة رابطه بین میزان بهکارگیری معیارهای تدریس اثربخش توسط استادان با روحیة علمی دانشجویان
Morteza Karami
2018-4
بسوی انبساط مفهومی از برنامه درسی اسلامی
Maghsoud Amin Khandaghi
2018-6
برداشتی متفاوت از ماهیت تفسیر تربیتی: نظریه پردازی در حکم هدف و آرمان تفسیر تربیتی
Maghsoud Amin Khandaghi
2018-8
پاره حقیقت گویی در تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی نظام آموزشی ایران
Mahmood Saeedy Rezvani
2018-8
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجو معلمان: نظریه داده بنیاد
Maghsoud Amin Khandaghi,Behrooz Mahram
2018-9
الزامات و چالش های اجرایی و اخلاقی پژوهش با کودک: ارائه نمونه الگوی مشارکتی برای پژوهش در حوزه جنسیت
Behrooz Mahram
2018-9
برنامه های درسی مغفول توسعه حرفه ای اعضاء هیئت علمی دانشگاه های ایران
Morteza Karami
2018-9
علیه برنامه درسی معنوی بشریت گرا: نقد آراء میلر بر اساس دیدگاه شهید مطهری
Maghsoud Amin Khandaghi
2018-11
ارزشیابی برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی برمبنای الگوی هدف آزاد
Maghsoud Amin Khandaghi
2018-12
تعهدات فرارشتهای در برنامه درسی دانشگاهی
Maghsoud Amin Khandaghi,Morteza Karami
2018-12
طبقه بندی میلر از دیدگاه های برنامه درسی
Maghsoud Amin Khandaghi
2018-12
افول ارزشهای عفاف و حجاب در دانشکده پزشکی (یک مطالعه پدیدارشناسی)
Mahmood Saeedy Rezvani,Maghsoud Amin Khandaghi,Behrooz Mahram
2019-1
فهم کودکان 3 تا 6 ساله شهر مشهد درباره زنانگی در دو عرصه خصوصی و عمومی
Behrooz Mahram
2019-1
مسئولیت پذیری اجتماعی مدرسه؛ مطالعة موردی: دو مدرسة متوسطة دخترانة شهر مشهد
Behrooz Mahram
2019-1
بازنمایی مناقشات ناظر بر دو گفتمان توسعه حرفه ای و هویت حرفه ای معلم از منظر مناسبات قدرت
Morteza Karami
2019-3
تفسیر تربیتی به مثابه رشته علمی:در جستجوی گونه شناسی شمول گرایانه و جامع از تفسیر تربیتی
Maghsoud Amin Khandaghi
2019-4
شناسایی و اولویت بندی پیامهای مرتبط با خویشتنداری جنسی دانشآموزان -براساس منابع و دیدگاههای دانشآموزان-
Mahmood Saeedy Rezvani
2019-5
تدوین الگوی شکل گیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامه های توسعه منابع انسانی
Morteza Karami
2019-5
پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعهای مبتنی بر نظریه زمینهای
Behrooz Mahram
2019-6
تجارب زیسته اعضای هیئتعلمی از برنامههای درسی توسعه حرفهای: یک الگوی مفهومی
Morteza Karami
2019-6
چالشهای بازنگری و اجرای برنامههای درسی در دانشگاه فردوسی مشهد
Morteza Karami,Hossein Jafari Sani
2019-6
شایستگیهای کانونی مربّی تربیت جنسی
Mahmood Saeedy Rezvani,Hosien Bagheri
2019-6
بازنمایی ساختار سازمانی مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
Behrooz Mahram
2019-9
بررسی نقش گروه های آموزشی و مقاطع تحصیلی در خود تنظیمی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی
Behrooz Mahram
2019-9
رویکردهای مختلف به تدریس نظریه ها در برنامه درسی آموزش عالی
Maghsoud Amin Khandaghi
2019-9
شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگی های آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجند
Behrooz Mahram
2019-9
ارزشیابی الگوهای نیازسنجی آموزشی و طراحی برنامههای درسی آموزشهای علمی _ کاربردی در جمهوری اسلامی ایران
Mahmood Saeedy Rezvani
2019-10
بررسی عملکرد مدیران آموزشی بم در زلزلة سال 1382
Behrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani
2019-10
بررسی و مقایسه وضع موجود و مطلوب ویژگی های دبیران دین و زندگی از دیدگاه دانش آموزان
Mahmood Saeedy Rezvani,Saeed Javad Ghandili
2019-10
برنامهدرسی اجراشده در نظام تربیتی امام صادق علیهالسلام: حاکمیت توحید و اخلاق
Maghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili
2019-12
دانش محتوایی تدریس پژوهش؛ معیاری برای تدوین کتب درسی روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی
Morteza Karami
2019-12
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران
Behrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami
2019-12
تحلیل محتوای برنامه درسی علوم تجربی دوره ابتدایی از منظر توجه به مولفه های محیط زیست
Hossein Jafari Sani,Behrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani
2020-1
ملاک های انتخاب همسر از دید افراد راضی از ازدواج (در دوره عقد): یک مطالعه کیفی
Behrooz Mahram
2020-1
تبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آنها در زیرگروههای مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد
Behrooz Mahram
2020-3
ارزیابی برنامه درسی برخط: فراتحلیل از مولفه ها، معیارها و استانداردهای آموزش عالی
Morteza Karami,Hossein Jafari Sani
2020-7
ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی ضمن خدمت معلمان براساس اصول آندراگوژی
Morteza Karami
2020-9
الزامات ارزشیابی از عملکرد معلمان دوره ابتدایی
Behrooz Mahram
2020-9
اعتباریابی پرسشنامهی شخصیتی چند وجهی مینه سوتا (MMPI-2) در بیماران روان پزشکی و افراد غیر بیمار شهر مشهد، ایران
Behrooz Mahram
2020-10
نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی
Maghsoud Amin Khandaghi
2020-11
آسیب شناسی نیازسنجی آموزش کارکنان با استفاده از الگوی سه شاخگی(مورد مطالعه: شهرداری مشهد)
Morteza Karami
2020-12
تبیین عناصر و مولفه های برنامه درسی فطرت گرای توحیدی در تربیت دینی متربیان
Maghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili
2020-12
رهیافتی فقهی بر چیستی حکم تربیت جنسی بر اساس ادلة عام و خاص تربیت
Mahmood Saeedy Rezvani
2020-12
طراحی الگوی حرفه گرایی در دانشگاههای ایران
Morteza Karami
2020-12
نظریه فولن
Morteza Karami
2020-12
خودشناسی در نظریه حیات معقول علامه جعفری و دلالتهای آن در تعیین عوامل، مراحل و اهداف تربیت
Saeed Javad Ghandili
2021-2
ارائه الگوی محیط های تسهیل کننده انتقال یادگیری در آموزش عالی با رویکرد نظریه پردازی داده بنیاد
Morteza Karami
2021-3
چرخش از نظریه پردازی به نظریه پردازی همادین در برنامه درسی: رویکردی عصب پدیدارشناختی
Maghsoud Amin Khandaghi
2021-3
دانشنامه تربیت جنسی
Mahmood Saeedy Rezvani
2021-3
فعالیت ها و ادراکات اعضای هیئت علمی در اجرای درس پژوهی به منظور بهبود کیفیت تدریس پژوهش
Morteza Karami,Maghsoud Amin Khandaghi
2021-3
واکاوی جهانی سازی در نظام آموزش عالی ایران
Behrooz Mahram
2021-3
جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
Hossein Jafari Sani
2021-9
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست
Behrooz Mahram
2021-9
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی رویکرد بدیل محیط های یادگیری کارآموزی در برنامه های درسی مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد
Morteza Karami,Hossein Jafari Sani
2021-10
سنّ تأثیرپذیری جنسی در فرزندان
Mahmood Saeedy Rezvani
2021-10
اثربخشی آموزش گروهی- مجازی «برنامه مداخلهای حمایت از نیازها» بر کامروایی نیازهای اساسی روانشناختی و بهزیستی کارکنان
Morteza Karami
2021-11
الگوهای طراحی برنامه درسی: طبقه بندی ارنشتاین و هانکینز
Morteza Karami
2021-12
The Phenomenological Study on the Drivers and Challenges of Observing Chastity in the Male-Students in Ferdowsi University
Mahmood Saeedy Rezvani
2021-12
تجربه زیسته ذی نفعان نظام آموزشی در زلزله سر پل ذهاب از برنامه درسی اجرا شده در شرایط بحرانی
Behrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami
2021-12
اجرای برنامه درسی مبتنی بر تفاوتهای فردی «دین و زندگی» در نظام آموزش و پرورش ایران؛ چالشها و راهکارها
Mahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami
2022-1
تبیین رویکرد روایی در رهبری آموزشی با تأکید بر آرای ریکور درباره روایت و زمان
Morteza Karami
2022-1
دانشجویان و کنشهای پوشش: لغزش، نرمش، ارزش
Mahmood Saeedy Rezvani
2022-2
زیستنامه شهدا و لایههای ذهنی مخاطبان: ربایشها، رانشها، رویشها
Mahmood Saeedy Rezvani
2022-2
کاربست مدل چهارمولفه ای طراحی آموزشی و تاثیرآن بریادگیری،نگرش و عملکرد دستیاران رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
Morteza Karami
2022-2
الگوی مفهومی گفتمان سازی آموزه های انقلاب اسلامی ایران در برنامه های درسی
Maghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili,Mahmood Saeedy Rezvani
2022-3
چالشهای آیندۀ تربیت جنسی در داستانهای ترجمهای
Mahmood Saeedy Rezvani
2022-3
رهیافتی از الگوسازی تربیتی تا الگوپذیری از شهید سلیمانی ازسوی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
Mahmood Saeedy Rezvani
2022-3
بازتعریف ماهیت و نقش مبانی دینی در دانش مطالعات برنامه درسی: پیامد نگاهی نو به مناسبات میان دین و فلسفه
Maghsoud Amin Khandaghi
2022-4
تبیین چالش های آموزش عالی ایران در مواجه ی با جهانی شدن (مطالعه ای مبتنی بر پدیدارشناسی)
Behrooz Mahram
2022-4
تحلیل کیفی زمینه ها و شرایط شکلگیری رقابت منفی در بین دانش آموزان متوسطه شهر قوچان
Behrooz Mahram
2022-4
طراحی چارچوبی برای تبیین هویت حرفهای معلمان ایرانی از منظر مناسبات قدرت
Morteza Karami
2022-4
برنامه درسی پنهان و رفتار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانشآموزان (مورد: یک دبستان دخترانه)
Behrooz Mahram
2022-5
تحلیل محتوای کتاب های درسی مقطع متوسطه اول از حیث توجه به نقش زن: حاکمیت رویکرد اسلامی یا فمنیسم
Behrooz Mahram
2022-6
عوامل مؤثر بر پایlrm;بندی به رفتارهای ایمنی در مواجهۀ اولیه با کووید-19
Mahmood Saeedy Rezvani
2022-6
اثربخشی تدریس تلقین زدایی مبتنی بر دو نیمکره مغز بر نگرش و اضطراب ریاضی دانش آموزان متوسطه اول (مطالعهای از نوع تک آزمودنی)
Behrooz Mahram
2022-7
بازخوانی و مفهوم سازی مجدد طبقه بندی های معنویت
Maghsoud Amin Khandaghi
2022-7
قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی
Hossein Jafari Sani
2022-7
آیندۀ زیست اخلاقی ایرانیان در پرتوِ عرفیشدن و سکوت: (تحلیل واکنش دانشجویان در مواجهه با امر حجاب در گروه مجازی)
Mahmood Saeedy Rezvani
2022-9
بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته مدیران مدارس از توسعه حرفهای: یک مطالعه کیفی
Morteza Karami
2022-9
مطالعه انتقادی الگوهای مشارکت در آموزش و پرورش
Behrooz Mahram
2022-9
ارزیابی برنامه تربیتی پدیدۀ اربعین بر پایۀ تجارب زیستۀ زائران
Mahmood Saeedy Rezvani
2022-12
دو رُویۀ تعامل ایرانیان با کرونا و قرنطینه خانگی
Mahmood Saeedy Rezvani
2022-12
ادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای
Morteza Karami
2023-1
Transferring the doctrine of the value of quot;not showing offquot; to elementary school girls through stories: a phenomenological study
Mahmood Saeedy Rezvani
2023-1
الهیات برنامه درسی: نظرورزی امکان یک دانش
Maghsoud Amin Khandaghi
2023-3
بررسی تفاوتهای فردی دانشآموزان از منظر دلالتهای نظری در طراحی برنامهدرسی
Mahmood Saeedy Rezvani,Morteza Karami
2023-3
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم و کتابهای درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزشوپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
Behrooz Mahram,Mahmood Saeedy Rezvani
2023-3
کاربست داستان برای آموزشِ حجاب به دختران دورۀ ابتدایی: مطالعه ارزیابانۀ کیفی
Mahmood Saeedy Rezvani
2023-3
ارزشیابی برنامه درسی انقلاب اسلامی: گذر از رویکرد منفعلانه ناکام موجود به رویکرد گفتمانسازانه
Maghsoud Amin Khandaghi,Saeed Javad Ghandili,Mahmood Saeedy Rezvani
2023-4
جهت دهی به آینده: پیوند توسعه منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی سازمان
Morteza Karami
2023-4
چالش های برنامۀ آموزشی دورۀ دستیاری رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: یک مطالعۀ تحلیل محتوای کیفی
Morteza Karami
2023-4
ارزشیابی کیفیت عنصر فضا و خدمات آموزشی برنامه درسی فراگیر در آموزش و پرورش استثنایی کشور بر اساس استانداردهای مدرسه الگو
Mahmood Saeedy Rezvani
2023-5
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران
Morteza Karami,Behrooz Mahram
2023-5
حدودوثغور مشارکت دانش آموزان در برنامه درسی: تحلیل دیدگاه صاحبنظران
Maghsoud Amin Khandaghi,Morteza Karami
2023-6
مشوقها و مصدعهای رعایت حجاب از نگاه دختران مقطع ابتدایی
Mahmood Saeedy Rezvani
2023-6
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانی
Morteza Karami
2023-7
نگاهی تحلیلی انتقادی به برنامه درسی اسلامی صورت گرا
Maghsoud Amin Khandaghi
2023-7
واکاوی تجارب زیستۀ مربّیان عفافگرایی: پیشبرندهها و بازدارندهها
Mahmood Saeedy Rezvani
2023-9
آیا خدا اینجا حضور دارد؟ پرسش از الهیات در حوزه مطالعات برنامه درسی
Maghsoud Amin Khandaghi
2023-10
توسعه رهبری مدیران آموزشی در دنیای ووکا (VUCA)
Hossein Jafari Sani,Morteza Karami
2023-10
شکاف آموزش حسابداری و نیازهای حرفه: بررسی سرفصلهای آموزشی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد
Morteza Karami
2023-10
مبانی دینی برنامه درسی بنیادی برای نظریه پردازی در حوزه مطالعات برنامه درسی: نگاهی نو
Maghsoud Amin Khandaghi
2023-11
الهیات برنامه درسی: تعاریف و گونهشناسی
Maghsoud Amin Khandaghi
2024-2
واکاوی سیاستهای نابرابریآموزشی در شش برنامه توسعه در ایران
Morteza Karami
2024-2
طراحی ، ساخت و اعتباریابی ابزار سنجش اثربخشی فرایند تدریس دانشجو معلمان برای اساتید کارورزی
Morteza Karami
2024-3
نقد طبقه بندی های موجود از رویکردهای علم دینی
Maghsoud Amin Khandaghi,Morteza Karami,Saeed Javad Ghandili
2024-3
استلزامهای برنامه درسی موسیقی برای نظام آموزش و پرورش همگانی جمهوری اسلامی ایران
Behrooz Mahram
2024-4
عناصر برنامه درسی مطلوب برای توسعه کنشگری اجتماعی زنان از طریق آموزش و پرورش رسمی در ایران
Morteza Karami
2024-4
مقایسه روحیه پژوهشگری در معلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی
Behrooz Mahram
2024-7
تحلیل و ارزیابی کیفیت تدریس معلمان پذیرا و رابط در برنامه آموزش فراگیر: یک مطالعه ملی
Mahmood Saeedy Rezvani
2024-9
ضرورت دانش برنامه درسی اسلامی: پارادایمی بالقوه میان پارادایم های موجود
Maghsoud Amin Khandaghi
2024-9
طراحی چارچوب مفهومی یادگیری غیر رسمی محیط کار مبتنی بر یادگیری تکلیف محور (TC-IWL)
Morteza Karami
2024-9
مرور نظاممند بر مطالعات ایرانی مرتبط با تأثیر مدل های زوجدرمان گری بر گسستگی رابطه
Behrooz Mahram
2024-9
Exploring Facilitators of Family-Based Sexual Health Education in Northern Nigeria: A Qualitative Study
Mahmood Saeedy Rezvani
2024-10
بررسی پدیدارشناسانه انتظارات و تجربیات معلمان از آماده سازی آنان در راستای سند تحول بنیادین
Hossein Jafari Sani,Morteza Karami
2024-10
برنامهدرسی معنوی از منظر دوآین هیوبنر: از چرخش موضوعی تا تکثرگرایی
Maghsoud Amin Khandaghi
2024-10
آموزش تکلیف محور، رویکردی اثربخش در پرورش مهارت تدریس(طراحی، اجرا، ارزشیابی)
Morteza Karami
2024-11
تجاربی از کلاس درس استاد فقید تعلیم و تربیت دکتر علی شریعتمداری: مؤلفههایی برای تدریس اثر بخش در آموزش عالی
Hossein Jafari Sani
2024-12
باورهای معلمان درباره مسئولیت های آنان در قبال انگیزش تحصیلی دانش آموزان (یک مطالعه دیدارشناسانه)
Hossein Jafari Sani,Morteza Karami
2025-1
بررسی اثربخشی آموزش تکلیف محور بر پرورش خلاقیت دانشجومعلمان
Morteza Karami
2025-3
تاثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه هایفرات میانه
Hossein Jafari Sani
2025-3
تدوین و اعتباریابی بسته زوج درمانی تلفیقی برای گسستگی رابطه زناشویی
Behrooz Mahram
2025-3
الهیات سیاسی تربیت: برنامه ای پژوهشی برای تعلیم و تربیت در ایران
2025-7
شناسایی مولفههای محیط توسعه حرفهای مبتنی بر رویکرد تکلیف محور: یک مطالعه فراترکیب
Morteza Karami
2025-7
تجارب زیسته دانش آموزان در خصوص اقدامات انگیزشی و ضد انگیزشی معلمان در فرآیند یاددهی- یادگیری
Hossein Jafari Sani,Morteza Karami
2025-8
تجارب زیسته دانشجو معلمان از کارورزی آنالین در دوران کرونا: فرصتها و چالشها
Morteza Karami
2025-9
تحلیل برنامه درسی آموزش فنی و حرفه ای هنرستان ها: مرورسیستماتیک وضعیت موجود
Morteza Karami
2025-9
ترسیم الزامات کلیدی توسعه شایستگیهای مدیران: مرور نظاممند و تحلیل محتوای کیفی با تأکید بر کاربردهای عملی در آموزش و توسعه منابع انسانی
Morteza Karami
2025-9
مطالعه نابرابریهای آموزشی: بررسی وضعیت شاخص های آموزشی استان خراسان رضوی طی برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی
Morteza Karami
2025-9
-