Article Title Author(s) Publication Date
آزمون توصیفی سازگاری و اثربخشی رهبرMohamad Reza Ahanchian1995-11
جلوه های مدیریت در سیمای نمازMohamad Reza Ahanchian1998-7
چگونگی ارتباط نگرش نسبت به انشان با شیوه مدیریت و رشته تحصیلی مدیرانHosseinAli Kouhestani2000-12
تاثیر موافق و مخالف بودن جنسیت در ارزشیابی دانشجویان از اعضای هیات علمیMohamad Reza Ahanchian2002-6
شناسایی عوامل موثر بر انتقال دانش در بستر همکاری های دانشگاهی بین المللی: مطالعه موردیRazvan Hosseingholizadeh2004-9
Relation between organizational culture and knowledge management in higher education (case: Ferdowsi University of Mashhad, Iran)Razvan Hosseingholizadeh2005-10
نگرش رؤسای دانشگاه‌ها به برنامه‌ریزی دانشگاهی در ایرانMojtaba Bazrafshan Moghadam2005-10
سازمــان‌ها و هویــت ماMohamad Reza Ahanchian2005-12
بررسی کیفیت تدریس در دانشگاهRazvan Hosseingholizadeh2006-6
The Development of Epistemological BeliefsRazvan Hosseingholizadeh2007-7
جایگاه الگوی سایبرنتیک در اداره دانشگاه ها (مورد: دانشگاه فردوسی مشهد)Mojtaba Bazrafshan Moghadam2007-7
نگرش مدیران گروه ، اعضای هیئت علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به روش آموزش مداوم از طریق اینترنتMohamad Reza Ahanchian2007-10
فرصت‌های آموزشی و نابرابری‌های منطقه‌ایMohamad Reza Ahanchian2007-12
بررسی رابطه بین مهارت‌های ارتبـاطی مدیران و رضایت شغلی کـارکنان در ادارات کل استان خـراسان شمالی در سال 86-85HosseinAli Kouhestani,Mohamad Reza Ahanchian2008-4
بررسی رابطه عزت نفس مدیران زن و اثربخشی آنان در مدارس منطقه چناران در سال تحصیلی 85-1384HosseinAli Kouhestani2008-6
استراتژی تبدیل دانش فردی به دانش سازمانیRazvan Hosseingholizadeh2008-8
بررسی کاربست تحقیقات آموزشی از دیدگاه کارشناسان مناطق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهرانMohamad Reza Ahanchian2008-11
بررسی زمینه های اجرای طرح مدیریت مدرسه محوربراساس رسالت، مشارکت وتعهدسازمانی مدیران ومعلمان مدارس راهنمایی تحصیلی شهر مشهدMohamad Reza Ahanchian2009-1
رابطه دانش مدیریتی مدیران با اثربخشی و سلامت سازمانی مدارس متوسطه شهر مشهدMohamad Reza Ahanchian2009-4
بررسی استانداردهای حرفه ای روسای دانشگاه ها به منظور ارایه چهارچوب مناسب برای ارتقای کیفی مدیریت آموزش عالیHosseinAli Kouhestani,Mohamad Reza Ahanchian2009-7
ارزیابی کیفیت دوره های مراکز آموزش عالی جهاد کشاورزی خراسان رضوی بر مبنای مدل سیپMohamad Reza Ahanchian2009-10
بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس پسرانه دولتی مناطق 2 و 3 آموزش و پرورش شهر تهرانDavood Ghorooneh2009-12
روش شناسی (طراحی نظام ارزیابی عملکرد کارکنان در موسسات آموزش عالی: مورد دانشگاه فردوسی)Mohamad Reza Ahanchian2009-12
نقد و ارزیابی برنامه درسی رشته علوم تربیتی: گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشیRazvan Hosseingholizadeh2010-3
راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزشی در سازمان هاMohamad Reza Ahanchian2010-4
نگاهی به آموزش عالی فراملی در کشور ایران: مسایل و چشم اندازRazvan Hosseingholizadeh2010-4
مدیریت سرمایه فکری سازمانDavood Ghorooneh2010-6
مروری بر روش شناسی نظریه پایه ور با تاکید بر مطالعات سازمانیRazvan Hosseingholizadeh2010-6
عوامل کلیدی موثر بر اشتراک دانشRazvan Hosseingholizadeh2010-10
تاثیر ویژگیهای شخصیتی کارآفرینانه مدیران آموزشی بر یادگیرنده بودن سازمان مدارسMojtaba Bazrafshan Moghadam2010-12
بررسی عوامل کلیدی مؤثر بر مدیریت دانش از دیدگاه دانشکاران آموزشی و سازمانیRazvan Hosseingholizadeh2011-2
بررسی رابطه نیازهای آشکار دانشجویان و امید به تحقق پذیری آنها با برخی ویژگیهای فردی و تحصیلی آنانMojtaba Bazrafshan Moghadam2011-3
نشانه های مدرنیته در نظام آموزش و پرورش ایرانMohamad Reza Ahanchian2011-4
تناسب آموزش عالی با تأکید بر نقش اجتماعی دانشگاه در جامعه دانش محورRazvan Hosseingholizadeh2011-6
طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش های تربیتی در ایران: ارزیابی روش شناختی پژوهش های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان شناسی ایران در سال های 85-1381Razvan Hosseingholizadeh2011-9
ارائه الگویی برای بهبود کاربست دانش در رشته های مهندسی: مورد دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهدRazvan Hosseingholizadeh2012-1
بررسی وضعیت آموزش درس فارسی عمومی در نظام آموزش عالی بر اساس مولفه های اصلی برنامه درسیMohamad Reza Ahanchian2012-3
تاثیر سرمایه های اقتصادی , اجتماعی و فرهنگی بر موفقیت در آزمون سراسری ورود به دانشگاهMohamad Reza Ahanchian2012-3
رهبری یا مدیریت: آیا رهبری تحولی یک سبک اثربخش برای بهبود عملکرد و ارتقای رضایت شغلی معلمان است؟Mohamad Reza Ahanchian2012-5
بررسی جهت‌گیری‌های برنامه درسی استادان : نقش جنسیت ، مرتبه علمی و نحوه ارایه آموزش ( مجازی،حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهدMohamad Reza Ahanchian2012-6
بررسی همبستگی هوش فرهنگی با تعامل اجتماعی در پرستارانMohamad Reza Ahanchian2012-6
عوامل بازدارنده ی استفاده از دوره های یادگیری الکترونیکی آموزش مداوم در مشمولین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهدMohamad Reza Ahanchian2012-8
اعتباریابی مقیاس خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای علوم پزشکی و فردوسی مشهدMohamad Reza Ahanchian2012-9
بررسی تطبیقی ادراک نقش و محورهای عملکرد مدیران گرو ههای آموزشی در دو دانشگاه علوم پزشکی و فردوسی مشهدMohamad Reza Ahanchian2012-9
بررسی درجه انطباق رفتار مدیران در دانشگاه فردوسی مشهد با شاخص های چهارگانه رهبری تحولی و رابطه آن با بهسازی کارکنانMohamad Reza Ahanchian2012-9
آمایش آموزش عالی و سیاست های علم و فناوری کشور: تحلیل گسست بر اساس تجربه نگاریMohamad Reza Ahanchian2012-10
رابطه تفکر انتقادی، راهبردهای خودتنظیمی و اهداف پیشرفت دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرودMohamad Reza Ahanchian2012-11
سبک های یادگیری غالب دانشجویان پرستاری و مامایی و ارتباط آن با کارکرد سبک‌ها تفکر و پیشرفت تحصیلیMohamad Reza Ahanchian2012-11
اعضای هیأت علمی و ساختار سازمانی: تعارضات میان‌رشته‌‏ایDavood Ghorooneh2012-12
الزامات اساسی تعامل دانشگاه- صنعت:با رویکرد مدیریت دانشRazvan Hosseingholizadeh2012-12
نقش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی، مهارت رایانه‌ای و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به تعامل همزمان و ناهمزمان رویکرد یادگیری ترکیبیMohamad Reza Ahanchian2012-12
ارزیابی کیفیت یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران براساس جهت گیریهای برنامه درسی و تجربه مدرسانMohamad Reza Ahanchian2013-1
بررسی رابطه سبک تفکر مدیران آموزشی با سبک رهبری تحولی آنان بر اساس مدل بس و اولیوMohamad Reza Ahanchian2013-1
شناسایی زمینه های کاربست یافته های پژوهشی در آموزش و پرورش خراسان رضویRazvan Hosseingholizadeh2013-1
ارزیابی گزارش های اقدام پژوهی: بازشناسی مقوله ها و شاخص هاMohamad Reza Ahanchian2013-3
بررسی نقش مؤلفه‌های کیفیت زندگی‌کاری در ارتقاء عملکرد کارکنان ناجا (مطالعه موردی)Davood Ghorooneh2013-3
الگوی پیش بینی پیشرفت تحصیلی: نقش تفکر انتقادی و راهبردهای خودتنظیمی یادگیریMohamad Reza Ahanchian2013-5
نسبت میان اشتراک دانش و فناوری اطلاعات و ارتباطات: مطالعه موردیRazvan Hosseingholizadeh2013-5
هنجاریابی مقیاس آمادگی یادگیری خودراهبری در دانشجویان رشته پرستاری و ماماییMohamad Reza Ahanchian2013-5
امکان‌سنجی اجرای مدیریت عملکرد براساس مدل بالدریج در دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1390HosseinAli Kouhestani2013-6
تعیین شاخص های موثر در بهره وری فردی کارکنان و روش محاسبه کمی آن (مطالعه موردی نیروگاه توس مشهد)Mohamad Reza Ahanchian2013-6
تجربه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد پرستاریMohamad Reza Ahanchian2013-7
آموزه‌های نظریه آشوب در نظام آموزش و برنامه درسی علوم تجربی در ایرانMohamad Reza Ahanchian2013-8
آزمون الگوی علّی نقش عوامل شناختی اجتماعی موثر بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دکتریMohamad Reza Ahanchian2013-9
آسیب شناسی طرحهای ارزیابی درونی و راههای توسعه اثربخشی آنها (مورد: دانشگاه فردوسی مشهد)Mohamad Reza Ahanchian2013-9
انقیاد کودکان در نظام آموزشی: نقد تبارشناسانه‌ی رویکردهای انضباطی در مدرسهMohamad Reza Ahanchian2013-9
باورهای معرفتی دانشجویان و تاثیر متغیرهای زمینه ای بر آن: مورد دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهدMohamad Reza Ahanchian2013-9
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارت‌های رایانه‌ای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبیMohamad Reza Ahanchian2013-9
سبک مدیریت عبور از مانع و رابطه آن با اثربخشی سازمانMohamad Reza Ahanchian2013-9
بوروکراسی دانشگاهی: مسائل و چالش هاMohamad Reza Ahanchian2013-10
نقش فرهنگ در اولویت بندی اهداف و آرزوهای دانشجویان ایرانی با آمریکاییMohamad Reza Ahanchian2013-10
شناسایی نیازها و تعیین اولویت های پژوهشی آموزش و پرورش: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضویRazvan Hosseingholizadeh2013-11
ارتباط بین سبک تفکر و سبک حل مشکل در دانشجویان پرستاریMohamad Reza Ahanchian2013-12
بررسی رابطه بین انتقال دانش و عملکرد گروه های آموزشی دوره دوم متوسطه نظریMojtaba Bazrafshan Moghadam,Razvan Hosseingholizadeh2013-12
نقش سبک رهبری تحولی مدیران در پیش بینی کارآفرینی اجتماعی کارکنان:مطالعة تطبیقی دانشگاه های دولتی با غیردولتی مشهدMohamad Reza Ahanchian2013-12
تهیه و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی عملکرد مدیران گروه های آموزشی دانشگاه: کاربرد روش آمیخته در عملMohamad Reza Ahanchian2014-1
در جستجوی مشارکت: درک تجربه خیّران مدرسه ساز (مورد مطالعه: مشهد، ایران)Mohamad Reza Ahanchian,Mohamad Reza Ahanchian2014-1
مدیریت کیفیت در مدارس شاهد و ایثارگر: بررسی عوامل بازدارنده و پیش برنده کیفیت خدمات آموزشی و معرفی مدل مطلوبMohamad Reza Ahanchian2014-1
پیش بینی خودتنظیمی دانشجویان دختر و پسر براساس سبک های شخصیت (NEO) آنان در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی مشهدMohamad Reza Ahanchian2014-2
بررسی رابطه ی بین خودکارآمدی پژوهشی با عملکرد پژوهشی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهدMohamad Reza Ahanchian2014-3
نقش محیط آموزشی- پژوهشی و عوامل اجتماعی دانشگاه بر خودکارآمدی پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهدMohamad Reza Ahanchian2014-3
آرمان شهر گرایی و تحول در آموزش و پرورشMohamad Reza Ahanchian2014-4
نقش هویت سازمانی در پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی و موسسه آموزش عالی خیام مشهدMohamad Reza Ahanchian2014-4
ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت: بررسی موردی سازواری فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورشMohamad Reza Ahanchian2014-4
بررسی فرسودگی شغلی و عوامل محیط کار موثر بر آن در اعضای هیات علمی پرستاری استان خراسان رضوی در سالMohamad Reza Ahanchian2014-4
تربیت اخلاقی و سعادت در نظام آموزشی ایران (مقابلة دیدگاه فارابی، لاک، رورتی)Mohamad Reza Ahanchian2014-4
بررسی دیدگاه مدیران، کارشناسان و دانشجویان نسبت به اجرای طرح بومی گزینی در پذیرش دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالیMojtaba Bazrafshan Moghadam2014-6
چارچوب مفهومی بالندگی اعضای هیات علمی در دانشگاه تهرانDavood Ghorooneh2014-6
نقش سبک های تفکر مدیران آموزشی در انطباق رفتار آنان با شاخص های رهبری تحولیMohamad Reza Ahanchian2014-6
بررسی دیدگاه ها و تجارب فارغ التحصیلان و مدرسان فوریت های پزشکی: یک مطالعه کیفیMohamad Reza Ahanchian2014-8
عدالت در توسعه مسیر شغلی منابع انسانی زنان در سازمان های اجتماعی ایرانMohamad Reza Ahanchian2014-9
رابطه باورهای معرفتی با رفتار اطلاعاتی دانشجویانMohamad Reza Ahanchian2014-9
شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر بالندگی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهرانDavood Ghorooneh2014-9
مسئله‌یابی پژوهش؛ ضرورتی انکارناپذیر در پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلیMohamad Reza Ahanchian2014-9
کندوکاوی بر واقعیت های زنده نظارت آموزشیMohamad Reza Ahanchian2014-11
ساخت و اعتباریابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیرانMojtaba Bazrafshan Moghadam,Mohamad Reza Ahanchian2014-12
روش‌شناسی تعیین مشاغل استراتژیک، ارزیابی میزان آمادگی شاغلان استراتژیک و تدوین برنامه توسعه ای مناسب (مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای خراسان)Mohamad Reza Ahanchian2015-1
شناسایی و خوشه‌بندی سامانه‌ها و ابزارهای مدیریت دانش شخصیRazvan Hosseingholizadeh2015-1
وضعیت مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکیMohamad Reza Ahanchian2015-1
بررسی میزان آموزش سازنده گرا بر میزان رضایت و یادگیری شرکت کنندگان در دوره های آموزش مداوم پزشکی مبتنی بر وبMohamad Reza Ahanchian2015-2
فرسودگی شغلی پرستاران در بخش های روان پزشکیMohamad Reza Ahanchian2015-2
ارزیابی وضعیت نفوذ آرمانی مدیران در مجتمع های آموزشی صالح آباد در سال تحصیلی 91- 1390Mojtaba Bazrafshan Moghadam,Mohamad Reza Ahanchian2015-3
ارتباط سبک تصمیم گیری و یادگیری خودراهبر در دانشجویان هوشبریMohamad Reza Ahanchian2015-4
تبیین مدیریت معنوی در پرستاری : مطالعه فنومنولوژی تفسیریMohamad Reza Ahanchian2015-5
اعتباریابی مقدماتی مقیاس انگیزش پژوهشی‌در دانشجویان تحصیلات تکمیلیMohamad Reza Ahanchian2015-6
مدیریت تعارض در آثار مدیریتی مبتنی بر دیدگاه اسلامMojtaba Bazrafshan Moghadam,Razvan Hosseingholizadeh2015-7
نقش عوامل فردی، سازمانی و فنی در پیش بینی باورهای رفتاری، هنجاری و کنترلی معلمان نسبت به اشتراک دانشRazvan Hosseingholizadeh2015-7
همبستگی بین مهارت های مدیریت زمان با پیشرفت تحصیلی دانشجویان کارشناسی اتاق عمل و هوشبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهدMohamad Reza Ahanchian2015-7
آسیب شناسی تولید دانش در هسته های پژوهشی علوم انسانیRazvan Hosseingholizadeh2015-9
تحلیل وضعیت موجود و شناسایی چالش های پیش روی تحقق وضعیت مطلوب آموزش مدیران در شرکت های بزرگ وابسته به صنعت خودروسازی شهر مشهدMohamad Reza Ahanchian2015-9
سنجش رابطه جنسیت، فرهنگ سازمانی و توزیع قدرت در سازمانRazvan Hosseingholizadeh2015-9
سنجش نیازهای آموزشی کتابداران متخصص و غیرمتخصص کتابخانه‌های عمومی مشهد و بررسی نقش تجربه در این نیازهاMohamad Reza Ahanchian2015-10
ادراک معلمان از وضعیت سلامت سازمانی مدارسDavood Ghorooneh2015-12
جایگاه نظارت و راهنمایی تعلیماتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورشMojtaba Bazrafshan Moghadam2016-1
تأثیر باورهای معرفت‌شناختی بر رفتار اشتراک دانش و مقایسه آن در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلیRazvan Hosseingholizadeh2016-3
برنامه ریزی نیروی انسانی برای پیش بینی تقاضای هیئت علمی در دانشگاه فردوسی مشهد با به کارگیری تحلیل روند و رگرسیون (1396-1392)Mohamad Reza Ahanchian2016-4
شناسایی عوامل غیرآموزشی موثر بر بکارگیری آموزش ها در سازمان: محیط سازمان و عوامل فراسازمانیMohamad Reza Ahanchian2016-4
کاربست و ارزیابی اثربخشی مدل آندراگوژی نولز در برنامه‌های آموزش مدیرانMohamad Reza Ahanchian2016-6
پدیدار شناسی تقلب در امتحانات: تجارب زیسته دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهدMohamad Reza Ahanchian2016-7
پدیدارشناسی آموزشهای سازمانی: تجربه زیسته کارکنان دانشگاه فردوسی مشهدMohamad Reza Ahanchian2016-9
توصیف و تحلیل مهارت های مدیریت دانش شخصی: مطالعه موردیRazvan Hosseingholizadeh2016-9
نقش ویژگی‌های شخصیتی و شغلی معلمان در پیش بینی تعهد سازمانی آنانRazvan Hosseingholizadeh,Mojtaba Bazrafshan Moghadam2016-9
ویژگی‌های کارآفرینانه مؤسسان زن و مرد (مطالعه موردی: دبیرستان‌های غیردولتی شهر تهران)Davood Ghorooneh2016-10
عوامل سوق دهنده و بازدارندة راه اندازی شرکت های مستقر در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهدRazvan Hosseingholizadeh2016-11
کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی های فراگیر و فرایند آموزشMohamad Reza Ahanchian2016-11
الگویی برای بالندگی اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه تهرانDavood Ghorooneh2016-12
تأثیر «ادراک از بافت اخلاقی سازمان» بر «قصد ترک شغل» منابع انسانی زن: با نقش تعدیل‌گر «ارزش‌های کاری»Mohamad Reza Ahanchian2016-12
آزمون روابط ساختاری بین خودکارآمدی پژوهشی، عوامل اجتماعی و محیط آموزشی - پژوهشی دانشگاه با عملکرد آموزشی- پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلیMohamad Reza Ahanchian2017-1
تحلیل کیفی دیدگاه مدیران آموزش عالی خراسان به تیم‌سازی و کارتیمی دانشگاهی (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد)Mohamad Reza Ahanchian,Mohamad Reza Ahanchian2017-1
نقش واسطه‌ای مدیریت دانش در ارتباط میان رهبری تحول‌آفرین و نوآوری سازمانیMojtaba Bazrafshan Moghadam2017-1
بررسی الزامات تامین و تنوع بخشی منابع مالی دانشگاه های دولتیMohamad Reza Ahanchian2017-2
فضای عمومی ماکسین گرین فراتر از حصارهای آموزش و پرورش استانداردMohamad Reza Ahanchian2017-2
ساخت و اعتباریابی مقیاس نیاز پژوهشی معلمان مقطع متوسطه شهر مشهد براساس نظریه خودتعیین‌گریMohamad Reza Ahanchian2017-3
سیری در تاریخ اندیشه های مدیریت آموزشی با نگاهی به تجربه های بین المللیRazvan Hosseingholizadeh,Mohamad Reza Ahanchian2017-3
مولفه ها و نشانگرهای همکاری های علمی پژوهشگران: طراحی و تعیین ساختار عاملیMohamad Reza Ahanchian2017-3
ارزشیابی اثربخشی برنامه های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه فردوسی مشهدMohamad Reza Ahanchian2017-5
مدل‌یابی رابطه استرس شغلی و قصد ترک‌شغل کارکنان با نقش تعدیل‌گر قاطعیت مدیرMohamad Reza Ahanchian2017-5
مطالعه کیفی وضعیت تیم سازی و کارتیمی در دانشگاه های دولتی ایرانMohamad Reza Ahanchian2017-5
مطالعه کیفی وضعیت تیم‌سازی و کارتیمی در دانشگاه‌های دولتی ایرانMohamad Reza Ahanchian2017-6
توصیف و تحلیل جریان های دانشی در شبکه سازمانی دانشگاه: مطالعه موردیRazvan Hosseingholizadeh2017-8
نقش واسط انگیزش، نگرش و هنجارهای ذهنی در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رفتار اشتراک دانش دبیران دوره دوم متوسطهRazvan Hosseingholizadeh2017-8
بررسی الزامات تأمین و تنوع‌بخشی منابع مالی دانشگاه‌های دولتیMohamad Reza Ahanchian2017-10
تجربه بازنگری برنامه درسی رشته مدیریت آموزشی در دانشگاه فردوسی مشهدRazvan Hosseingholizadeh,Mohamad Reza Ahanchian2017-10
ارائه مدل عِلّی درگیری و خودمختاری پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی: با نقش واسطه‌ای معنای تحصیلیMohamad Reza Ahanchian2017-12
ادراک اعضای هیئت علمی از حرفه ای بودن در نظام آموزش عالی ایرانMohamad Reza Ahanchian2018-1
از اثربخشی تا تعالی: گسست نظریه، تحقیق و عمل در برنامه تعالی مدیریت مدرسهRazvan Hosseingholizadeh2018-3
تأثیر رهبری اخلاقی بر رضایت از زندگی و شادکامی با نقش میانجی رضایت شغلیMohamad Reza Ahanchian2018-3
طراحی برنامه آموزشی مدیران دانشگاه فردوسی مشهد بر مبنای رویکرد شایستگیRazvan Hosseingholizadeh2018-3
نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمانMohamad Reza Ahanchian2018-3
بررسی وضعیت بهره وری دانش در پژوهشکده‌های مستقر در دانشگاه فردوسی مشهدRazvan Hosseingholizadeh2018-4
طراحی مدل تعهد سازمانی مدیران شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی کشور به منظور بهبود کیفیت عملکرد ایشان با استفاده از نظریه داده بنیادMohamad Reza Ahanchian2018-7
بررسی پدیدار‌شناسانه توانمندسازی مالی از دیدگاه مدیران مدارسMohamad Reza Ahanchian2018-8
تحلیل آموزش پایدار براساس مدل AHP در آموزش عالی: پژوهشی ترکیبیMojtaba Bazrafshan Moghadam2018-9
سیر تحول فلسفه تربیت حرفه ای در نظام آموزشی ایرانMohamad Reza Ahanchian2018-9
ارزشیابی برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی برمبنای الگوی هدف آزادRazvan Hosseingholizadeh2018-12
ترسیم حوزه هوشمندی رقابتی در آیینه نشریات فارسی: تحلیل علم سنجیMohamad Reza Ahanchian2018-12
انسان فرهیخته سینویMohamad Reza Ahanchian2019-1
مسئولیت پذیری اجتماعی مدرسه؛ مطالعة موردی: دو مدرسة متوسطة دخترانة شهر مشهدRazvan Hosseingholizadeh2019-1
آموزش و توسعه منابع انسانی به عنوان یک رشته دانشگاهی: تجربیات گذشته و چشم‌اندازهای آیندهDavood Ghorooneh2019-3
بازنمایی مناقشات ناظر بر دو گفتمان توسعه حرفه ای و هویت حرفه ای معلم از منظر مناسبات قدرتMohamad Reza Ahanchian2019-3
عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکهRazvan Hosseingholizadeh2019-3
بازنمایی ساختار سازمانی مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایرانRazvan Hosseingholizadeh2019-9
شناسایی و توصیف الگوی رهبری غالب و ویژگی های آن در مدارس دوره دوم متوسطه شهر بیرجندRazvan Hosseingholizadeh2019-9
کاربرد تحلیل رویداد حساس در مستندسازی دانش ضمنیRazvan Hosseingholizadeh2019-9
آسیب‌شناسی آمایش آموزش عالی در ایران؛ اولین گام حکمرانی منطقه‌ایDavood Ghorooneh2019-12
شناسایی مولفه های جامع منابع انسانی بر اساس استاندارد ISO34000Davood Ghorooneh2019-12
ارائة چارچوب مفهومی برای طراحی فضای فیزیکی مدرسه‌های ابتدایی بر مبنای نظریة یادگیری مشارکتی ویگوتسکیRazvan Hosseingholizadeh2020-1
مطالعه تطبیقی نهادهای مسئول و نظام ارزیابی شایستگیهای حرفهای مدیران مدارس کشورهای ایران، مالزی و امریکا: درس هایی برای نظام آموزشی ایرانMohamad Reza Ahanchian,Razvan Hosseingholizadeh2020-2
الگوی علی ارتباط توانمندسازی شناختی کارکنان با کیفیت زندگی کاری و جامعه پذیری سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانیDavood Ghorooneh2020-3
پیوند آموزش و پژوهش در دانشگاه: مرور نظام‌مندRazvan Hosseingholizadeh2020-3
بازخوانی مؤلفه‌های رهبری دانش و بررسی وضعیت آن در گروه‌های آموزشی: مورد مطالعه دانشگاه فردوسی مشهدRazvan Hosseingholizadeh,Mohamad Reza Ahanchian2020-6
دلایل، ضرورت و چگونگی ارزشیابی از درس و موانع آن در دانشگاه‌های ایرانMohamad Reza Ahanchian2020-8
شناسایی شاخص های روش های یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توجه به آن هاMohamad Reza Ahanchian2020-8
شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای کارکنان دانشگاه متناسب با مسیر شغلی آنها (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد)Davood Ghorooneh2020-8
مطالعه تطبیقی چگونگی ارزشیابی از درس در دانشگاه های ایران و دانشگاه های برتر جهانMohamad Reza Ahanchian2020-8
نگرش معلمان و مدیران مدارس نسبت به طرح رتبه بندی حرفه ای مشاغل معلمان: یک مطالعة پدیدارشناسیDavood Ghorooneh2020-8
Analyzing the Impact of Diversity Management on Innovative Behaviors through Employee Engagement and Affective CommitmentMohamad Reza Ahanchian2020-9
Leading Higher Education in Iran during COVID - 19 Pandemic: Reporting the Policies and ProgressesMohamad Reza Ahanchian2020-9
بررسی نقش عوامل موثر در رشد شرکت های جدید فناورانه محور (NTBFs) شهر مشهدDavood Ghorooneh2020-9
الگوی مفهومی توسعه حرفهای اعضای هیئت علمی به منظور ارتقای کیفیت در آموزش مهندسیDavood Ghorooneh2020-10
شناسایی شاخص های محتوای مطلوب برای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توه به آن هاMohamad Reza Ahanchian2020-12
الگوی رهبری توزیعی و زمینه های استقرار آن در مدارس ابتدایی شهر مشهدRazvan Hosseingholizadeh2020-12
بازنمایی ساختار علمی رشته مدیریت آموزشی مبتنی بر تجربه زیسته اعضای هیأت علمیMohamad Reza Ahanchian2020-12
طراحی مدل ساختاری_تفسیری حرفه ای در بهسازی نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعیDavood Ghorooneh2020-12
سفری به فراسوی حصارها در واکاوی نشانگان حکومت مندی در مدارسRazvan Hosseingholizadeh,Mohamad Reza Ahanchian2021-2
شاخص‌های محیط‌های‌ یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آنهاMohamad Reza Ahanchian2021-2
شناسایی شاخص‌های اهداف مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آن‌هاMohamad Reza Ahanchian2021-2
توسعه منابع انسانی مبتنی بر کارآفرینی سازمانی در بنگاه‌های صنعتیMohamad Reza Ahanchian,Davood Ghorooneh2021-5
ابعاد و الزامات حرفه‌ ای‌ شدن مدیران‌ مدارس (مورد مطالعه: دبیرستان‌های دخترانه شهر مشهد)Davood Ghorooneh,Mohamad Reza Ahanchian2021-6
ارائه الگوی پیشران های توسعه شرکت های دانش بنیان مناطق کم برخوردار (مورد مطالعه: استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی)Mojtaba Bazrafshan Moghadam2021-6
بررسی وضعیت اشتراک دانش و رابطه آن با رفتار کاری نوآورانه کارکنان (نمونه پژوهش: یک شرکت تولیدی)Razvan Hosseingholizadeh2021-6
شناسایی شاخص های مطلوب برای فعالیت های یاددهی و یادگیری دروس رشته های علوم انسانی دانشگاه ها و میزان توه به آنهاMohamad Reza Ahanchian2021-6
شناسایی سازوکارها و موانع به‌کارگیری مربی گری به منظور جانشین پروری مدیران (مطالعه موردی: اداره کل کمیته امداد خراسان رضوی)Davood Ghorooneh2021-7
تجارب زیسته‌ معلمان از نحوه‌ اجرای طرح‌های درس ‌پژوهی و اقدام پژوهی در مدارس ابتداییRazvan Hosseingholizadeh2021-9
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادستRazvan Hosseingholizadeh2021-9
شناسایی مولفه ها و زیر مولفه های الگوی پیشران های توسعه شرکت های دانش بنیان مورد مطالعه شرکت های دانش بنیان جنوب شرق کشور)Mojtaba Bazrafshan Moghadam2021-9
ارتباط برنامه درسی و مدیریت آموزشیRazvan Hosseingholizadeh2021-10
توصیف و تحلیل ویژگیهای مدیران موفّق مدارس ابتدایی شهر مشهد: مطالعه موردیRazvan Hosseingholizadeh2021-10
مطالعه قوم نگارانه فرهنگ‌ سازمانی مدرسه بر اساس دیدگاه شاین: مطالعه موردی دو مدرسه ابتدایی شهر مشهدRazvan Hosseingholizadeh2021-12
ارزیابی نظریه‌پردازی در مطالعات مدیریت آموزشی بر اساس معیارهای بین‌رشته‌ایMohamad Reza Ahanchian,Razvan Hosseingholizadeh2022-1
تأثیر آموزش مبتنی بر مغزمحوری بر یادگیری ضرب و تقسیم دانش‏ آموزان پایه چهارم ابتدایی شهر بیرجندDavood Ghorooneh2022-3
شناسایی فرآیند به‌کارگیری منتورینگ در توسعه حرفه‌ای مدیران مدارسDavood Ghorooneh2022-3
تأملی بر دستاوردهای علمی و جهتگیریهای پژوهشی استادان مدیریت آموزشی ایرانRazvan Hosseingholizadeh2022-4
طراحی چارچوبی برای تبیین هویت حرفه‌ای معلمان ایرانی از منظر مناسبات قدرتMohamad Reza Ahanchian2022-4
ارائه الگوی درس هوشمندی رقابتی برای برنامه آموزشی علم اطلاعات و دانش شناسیMohamad Reza Ahanchian2022-7
بازنمایی ادراکات و تجارب زیسته مدیران مدارس از توسعه حرفه‌ای: یک مطالعه کیفیDavood Ghorooneh2022-9
مطالعه انتقادی الگوهای مشارکت در آموزش و پرورشRazvan Hosseingholizadeh2022-9
نقدی بر کتاب «تاریخ مدیریت آموزشی از منظر کتب درسی»Razvan Hosseingholizadeh2022-9
بازنمایی تولید دانش رهبری و مدیریت آموزشی در مجلات تخصصی بین المللی و پایگاه های داده جهانیMohamad Reza Ahanchian2022-10
الگوی علی روابط بین فرایندهای شناختی و رهبری اثربخش مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهدMohamad Reza Ahanchian,Razvan Hosseingholizadeh2022-12
رسالت مسیر شغلی از منظر قرآن کریم(مطالعه موردی سوره حضرت یوسف)Sadaf Khalijian2022-12
کدهای اخلاقی رهبری آموزشی براساس آموزه‌های نهج‌البلاغهRazvan Hosseingholizadeh2022-12
ادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ایDavood Ghorooneh2023-1
تحلیل تجارب زیسته اعضای هیئت علمی دانشگاه از پیوند آموزش و پژوهشRazvan Hosseingholizadeh,Mohamad Reza Ahanchian2023-2
جهت دهی به آینده: پیوند توسعه منابع انسانی و مسئولیت اجتماعی سازمانMohamad Reza Ahanchian2023-4
توصیف الگوهای رهبری مدرسه در پیوند با متغیرهای زمینه‌ای (مورد: مدارس منطقه رضویه مشهد)Razvan Hosseingholizadeh2023-6
نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان هاSadaf Khalijian2023-6
اخلاق و مسئولیت اجتماعی در برنامه درسی رشته آموزش و توسعه منابع انسانیMohamad Reza Ahanchian2023-7
الزامات رهبری کارآفرینانه در مدارس (مطالعه موردی: هنرستان‌های شهر مشهد)Davood Ghorooneh,Mohamad Reza Ahanchian2023-7
نقش رهبری آموزشی مدیران در پیش‌بینی یادگیری حرفه‌ای معلمان مدارس ابتداییRazvan Hosseingholizadeh2023-9
توسعه رهبری مدیران آموزشی در دنیای ووکا (VUCA)Mohamad Reza Ahanchian2023-10
تحلیل رابطه بین سبک رهبری گفت‌وشنودی و درخشش سازمانی از طریق تعهد سازمانی در بستر دانشگاهی: موردمطالعه دانشگاه فرهنگیان کشورDavood Ghorooneh2023-12
راهکارهای بهبود رفتار کارآفرینانه مدیران مدارس متوسطه اول شهر بیرجندMohamad Reza Ahanchian2023-12
شناسایی شایستگی‌های مورد نیاز سرگروه آموزشی از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس ابتدایی شهر مشهدDavood Ghorooneh2024-1
تحلیل میدان مدیریت و رهبری آموزشی در پیوند با قدرت و مذهب در تاریخ اجتماعی ایران بر اساس اندیشه بوردیوRazvan Hosseingholizadeh2024-3
تجربه‌های زیستة معلمان از یادگیری حرفه‌ای در محیط کارRazvan Hosseingholizadeh2024-4
شناسایی چالش‌ها و مسائل پیش روی مدیران مدارس ایران در مقایسه با تجارب جهانیRazvan Hosseingholizadeh2024-4
عناصر برنامه درسی مطلوب برای توسعه کنشگری اجتماعی زنان از طریق آموزش و پرورش رسمی در ایرانMohamad Reza Ahanchian2024-4
واکاوی تجارب زیسته مدیران مدارس از مدیریت و رهبری آموزشیRazvan Hosseingholizadeh2024-7
الگوهای حکمرانی آموزش عالی در تجارب جهانی: مرور واقعیت‌ها در آینه پژوهش‌هاDavood Ghorooneh2024-10
بررسی اثر بخشی آموزش شغلی مبتنی بر داستان سرایی دیجیتال بر انطباق پذیری شغلی و خودکارآمدی کارکنانSadaf Khalijian2024-10
شایستگی‌های حرفه ای مدیران گروه های آموزشی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی: مطالعه‌ای مبتنی بر مرور نظام‌مندDavood Ghorooneh2024-10
چارچوب مفهومی منتورینگ سرگروه‌های آموزشی در جهت توسعه حرفه‌ای معلمان دوره آموزش ابتداییDavood Ghorooneh2024-11
چارچوب مفهومی منتورینگ سرگروه‌های آموزشی در هت توسعه حرفه‌ای معلمان دوره آموزش ابتداییDavood Ghorooneh2024-12
شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های اجتماع یادگیری حرفه‌ای مدیران مدارس: مرور نظام‌مندDavood Ghorooneh,Razvan Hosseingholizadeh2024-12
شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های رهبری آموزشی در آثار منتشرشده مبتنی برآموزه های اسلامی: مرور نظام مندRazvan Hosseingholizadeh2024-12
ظرفیت‌های یادگیری حرفه‌ای معلمان مدارس ابتدایی: از توسعه فردی تا یادگیری شبکه‌ایRazvan Hosseingholizadeh2024-12
بازنمایی تجارب زیسته معلمان در رابطه با عملکرد حرفه‌ای در تدریس مجازیDavood Ghorooneh2025-1
سازمان آموزشی: از پریشانی تا تکاپوآفرینی روند تحول مفهوم سازمان آموزشیRazvan Hosseingholizadeh2025-3
توصیف شبکه یادگیری سازمانی و تبیین عوامل موثر بر شکل گیری آن با استفاده از روش تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شرکت برق منطقه ای خراسان)Razvan Hosseingholizadeh2025-4
هزارتوی روایت‌ها: بازخوانی هویت پژوهشی مدرسه در ایرانRazvan Hosseingholizadeh2025-4
ارائه الگوی کیفیت خدمات آموزشی با رویکرد منابع انسانی در دانشگاههای دولتی کشور عراق با استفاده از رویکرد داده بنیادDavood Ghorooneh2025-5
ترسیم الزامات کلیدی توسعه شایستگی‌های مدیران: مرور نظام‌مند و تحلیل محتوای کیفی با تأکید بر کاربردهای عملی در آموزش و توسعه منابع انسانیRazvan Hosseingholizadeh2025-9