عنوان پایان‌نامه دانشجو مقطع استاد راهنما تاریخ تعیین شده دفاع
مقطع استاد راهنما
بررسی نگرش اعضای هیئت علمی نسبت به سیاست‌های پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد و رابطه آن با رفتار دانشی آن هاصبورا تیزهوشکارشناسی ارشدکارشکی۱۳۹۶/۰۲/۱۹
تدوین پروتکل توانمندسازی یکپارچه‌نگر شکوفایی و تعیین اثربخشی آن در ارتقاء شکوفایی و پایستگی تحصیلی دانش‌آموزان ابتداییسمیرا سلیمانیدکتری(Ph.d)کارشکی۱۳۹۷/۰۵/۰۱
تدوین و تعیین اثربخشی بسته ی انگیزشی مبتنی بر نظریه ی خود تعیین گری در موقعیت های یادگیری برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی تأثیرات آن بر شایستگی و خودمختاری ادراک شده و عملکرد ریاضیمهدی نوریدکتری(Ph.d)کارشکی۱۳۹۸/۰۷/۱۹
الگوی ساختاری روابط بین جهت گیری دینی خودکارآمدی تحصیلی و هوش معنوی در طلاب علوم دینیزینب محروقیکارشناسی ارشدکارشکی۱۳۹۸/۰۷/۰۸
واکاوی مولفه های تاب آوری از منظر اسلامی- ایرانی و طراحی پرسشنامه تاب آوری نوجوان در ایران: پژوهش آمیختهبهناز کازرونی زنددکتری(Ph.d)اصغری نکاح۱۳۹۸/۰۸/۱۱
نقش بخشش و قدرشناسی در رابطه با کارکردهای روان شناختی خانواده زوج های جوانفاطمه ترقیکارشناسی ارشدکیمیایی۱۴۰۱/۰۳/۳۰
تبیین پیمان شکنی افشا شده در مردان براساس مدل بین سیستمی.. تدوین پروتکل درمانی و تعیین اثربخشی آن بر کیفیت رابطه و اعتماد زوج هاامین براتیاندکتری(Ph.d)کیمیایی۱۴۰۱/۰۹/۱۴
تبیین عاملیت تحصیلی دانش آموزان دختر، ارائه الگوی علی و تدوین بسته آموزشی کلاس محور: یک مطالعه ترکیبیزینب رضاییدکتری(Ph.d)بردبار۱۴۰۲/۰۳/۰۳
تببین خردمندی نوجوانان با رویکرد داده بنیاد: تدوین بسته و تعیین اثر بخشی آن بر خردمندی و تصمیم گیریسمیه حاتمی کیادکتری(Ph.d)کارشکی۱۴۰۲/۰۸/۰۱
مطالعه داده‌بنیاد تداوم رنجش‌های مرتبط با پیمان‌شکنی در زنان متاهل: طراحی و ارزیابی مدل‌های اندازه‌گیری و ساختاری علیسیده مرجان انتظاریدکتری(Ph.d)کیمیایی۱۴۰۲/۱۱/۰۲
الگوی عوامل خودتعیین گرایانه موثر بر اهمال‌کاری تحصیلی: تدوین بسته مداخله روانی تربیتی و تعیین اثربخشی آن در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطهامیر نامداردکتری(Ph.d)کارشکی۱۴۰۲/۱۲/۱۹
تبیین خشونت زناشویی بر اساس کارکردهای اجرایی زوج ها: طراحی مدل ساختاری، تدوین و تعیین اثربخشی پروتکل در زوج های مواجه شده با خشونتحمید رستاکدکتری(Ph.d)کیمیایی۱۴۰۲/۱۲/۱۹
واکاوی پیمان شکنی افشا شده مردان میانسال ایرانی با رویکرد داده بنیاد: طراحی سنجه احتمال پیمان شکنی زناشویی و تعیین اثربخشی زوج درمانی بین سیستمی بر روابط عاطفی، رفتار تکانشی و احتمال پیمان شکنی مردانفاطمه باقریدکتری(Ph.d)کیمیایی۱۴۰۳/۰۲/۰۲
وضعیت ذهنی سازی نوجوانان فاقد سرپرست موثر تحت مراقبت سازمان بهزیستی؛ تدوین، اعتبار یابی و اثربخشی پروتکل مداخله مبتنی بر رویکرد ذهنی سازی ویژه تیم مراقبت خانه-هامجید جهانیاندکتری(Ph.d)کارشکی۱۴۰۳/۰۳/۰۷
اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر جامعه پذیری و امید تحصیلی دانش آموزان دخترزهرا والیکارشناسی ارشدکیمیایی۱۴۰۳/۰۷/۱۶
پیش بینی حل مسأله اجتماعی نوجوانان دختر بر اساس ذهنی سازی: نقش واسطه ای همدلی و انعطاف پذیری شناختیزینب مجدیکارشناسی ارشدبردبار۱۴۰۳/۰۸/۰۷
اثربخشی آموزش برنامه غنی‌سازی روابط زوجین مبتنی بر رویکرد هیجان‌مدار برخودتنظیمی، خشنودی، بخشودگی زناشوییعاطفه کرمانیکارشناسی ارشداصغری نکاح۱۴۰۳/۰۸/۰۷
اثربخشی آموزش فرزندپروری تأملی بر فلسفه فراهیجانی مادر و کیفیت رابطه مادر- کودکفاطمه حسن پور علافکارشناسی ارشدبردبار۱۴۰۳/۰۹/۱۲
تجارب زیستۀ معلمان ابتدایی از تلفیق شبکۀ آموزشی دانش آموز -شاد- با آموزش حضوریمهلا غیورارجمندیکارشناسی ارشدکارشکی۱۴۰۳/۰۹/۱۲
تاثیر برنامه آموزش هوش مصنوعی در خودتنظیمی، خودکارآمدی و درگیری پژوهشی دانشجویان: رویکردی شناختی- اجتماعیمریم یوسفیکارشناسی ارشدکارشکی۱۴۰۳/۱۰/۰۳
شناسایی تعیین‌ گرهای اختلال وسواسی-جبری متمرکز بر رابطه؛ تدوین پروتکل درمان تلفیقی شناختی-رفتاری-دلبستگی و تعیین اثربخشیمحمدجواد ربانی پارسادکتری(Ph.d)کیمیایی۱۴۰۳/۰۹/۰۵
تداوم طرحواره های ناسازگار اولیه و سطوح تمایزیافتگی، در زنان متاهل سه نسل : تدوین و تعیین اثربخشی پروتکل طرحواره درمانی- بین نسلی.غزاله عنایتی راددکتری(Ph.d)کیمیایی۱۴۰۳/۰۹/۱۹
اثربخشی برنامه آموزشی تربیت جنسی با الگوی خانواده محور مبتنی بر رشد بر مهارت های تربیت جنسی و خودکارآمدی والدینی مادرانفاطمه صادق زاده ذاکریکارشناسی ارشداصغری نکاح۱۴۰۳/۱۰/۰۳
انطباق یابی و اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهنی سازی مادر-کودک در پرخاشگری کودکان دبستانیفاطمه تاتارکارشناسی ارشدبردبار۱۴۰۳/۱۰/۲۴
شناسایی و تبیین طرح‌واره تحصیلی نوجوانان: طراحی و ارزیابی الگوی عاملی و ساختاری بر اساس عوامل فردی و آموزشیعارفه رنجبراوریمیدکتری(Ph.d)امین یزدی۱۳۹۹/۱۲/۲۵
نقش توانایی ذهنی سازی معلمان در سبک مدیریت کلاس درس با واسطه‌گری خود تنظیمی هیجانی معلمزهرا امجدیزدیکارشناسی ارشدبردبار۱۴۰۳/۱۱/۲۹
نقش خود تنظیمی انگیزشی در امید به تحصیل دانشجویان بین الملل دختر دانشگاه فردوسی مشهد: نقش تعدیل گر خودکارآمدی اجتماعی و هیجانیمژگان لطیفیکارشناسی ارشدبردبار۱۴۰۳/۱۱/۲۹
رابطه بلوغ عاطفی و صمیمیت زناشویی؛ اثر واسطه‌ای نگرش‌های عشقیسیدمحمدحسین غفاریان نقیبیکارشناسی ارشدابوالحسنی۱۴۰۳/۱۱/۲۹
اثربخشی زوج درمانی گاتمن بر امنیت عاطفی، گسست زناشویی و میل به طلاق در زوج های ناراضیفاطمه معلمیکارشناسی ارشدکیمیایی۱۴۰۳/۱۲/۲۰
انطباق یابی و اثربخشی مداخله آموزش فرزندپروری مبتنی بر ذهنی سازی در کاهش نشانه های دلبستگی اضطرابی کودکان پیش دبستانی و استرس والدینی مادرانعطیه احمدی مجیدیکارشناسی ارشدبردبار۱۴۰۳/۱۲/۲۰
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود دشواری تنظیم‌هیجان و کیفیت رابطه والد-کودک مادران کودکان با اختلال‌بیش فعالی - نقص توجهمعصومه مظهریکارشناسی ارشداصغری نکاح۱۴۰۴/۰۱/۲۵
آسیب‌شناسی تحولی طرح‌واره‌های ناکارآمد نوجوانان مبتنی بر دیدگاه تحول یکپارچه انسان: طراحی و رواسازی مقیاس تحول یکپارچه نوجوانانطلیعه سعیدی رضوانیدکتری(Ph.d)امین یزدی۱۳۹۹/۱۱/۱۳
مقایسه اثربخشی مدل مداخله ای شنیداری-کلامی بر رشد کارکردهای اجرایی و رشد زبان در کودکان با و بدون کاشت حلزونریحانه افشارطرقیکارشناسی ارشدسلطانی کوهبنانی۱۴۰۴/۰۳/۱۲
اثر‌بخشی مداخله بازی درمانی مبتنی بر آگاهی واج شناختی بر بهبود املای دانش آموزان با اختلال یادگیری خاصمعصومه بنی آدمکارشناسی ارشدسلطانی کوهبنانی۱۴۰۴/۰۳/۱۲
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر حافظه آینده‌نگر و گذشته‌نگر دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاصپویا بیابان گردکارشناسی ارشدسلطانی کوهبنانی۱۴۰۴/۰۳/۱۲
تجارب زیسته خواهران و برادران افراد طیف اوتیسم: بررسی کیفی پویایی‌های خانوادگی و چالش های رشدی در بستر فرهنگ خانواده محورعلی بجدنیکارشناسی ارشداصغری نکاح۱۴۰۴/۰۴/۰۲
بررسی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر توجه و تنظیم شناختی هیجان در بزرگسالان با اختلال بیش فعالی/نقص توجهسحر صالحی نیاکارشناسی ارشدسلطانی کوهبنانی۱۴۰۳/۰۹/۱۲
اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت بر سایش اجتماعی و رضایت شغلی معلمان دانش‌آموزان کم‌توان ذهنیفاطمه ابراهیم نیاکاخکیکارشناسی ارشدسلطانی کوهبنانی۱۴۰۴/۰۴/۰۲
نقش راهبرد‌های مقابله با فشار روانی در تعهد سازمانی و صلاحیت حرفه‌ای معلمان دانش‌آموزان با نیازهای ویژهزهرا باخرزیکارشناسی ارشدسلطانی کوهبنانی۱۴۰۴/۰۴/۰۲
رواسازی و اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر رویکرد آدلری بر ارضا نیازهای اساسی روانشناختی و کاهش خودناتوان‌سازی دانشجویانمحدثه نیشابوریکارشناسی ارشدکارشکی۱۴۰۴/۰۴/۰۲
نقش فرزندپروری با نگرش اسلامی بر هویت دینی با میانجیگری علاقه اجتماعی و پای‌بندی مذهبی در دختران دوره اول متوسطه شهر مشهدمطهره عباس پورمفردکارشناسی ارشدسلطانی کوهبنانی۱۴۰۴/۰۳/۱۲
مقایسه اثربخشی همگام سازی شنیداری موج مغزی و قصه صوتی بر تقویت تنظیم شناختی هیجان و کارکرد‌های اجرایی در کودکان نابیناامیرمحمد ولییان چاوشلوکارشناسی ارشدسلطانی کوهبنانی۱۴۰۴/۰۴/۰۲
رواسازی و اثربخشی بسته مداخله آموزشی فانوس دریایی مبتنی بر ذهنی سازی بر رفتارهای فرزندپروری و خودکارآمدی مادران کودکان پیش دبستانینعیمه یزدانی ممرابادیکارشناسی ارشدبردبار۱۴۰۴/۰۴/۰۲
اعتباریابی و اثربخشی مداخله آموزشی مبتنی بر ذهنی سازی بر تعامل معلم-دانش آموز، فلسفه فراهیجانی و تجارب هیجانی نومعلمانمهتاب قنبرپورکارشناسی ارشدبردبار۱۴۰۴/۰۴/۰۲
اثربخشی مداخله بهنگام بازی درمانی مبتنی بر برنامه جاسپر بر توجه مشترک، بازی نمادین و مشارکت فعال کودکان طیف اتیسمامیرحسین نوحه خوان مشهدیکارشناسی ارشداصغری نکاح۱۴۰۳/۱۲/۲۰
اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر اختلال استرس پس از سانحه کودکان قربانی کودک آزاریگلرخ جهانیانکارشناسی ارشدسلطانی کوهبنانی۱۴۰۳/۱۰/۲۴