| بررسی نگرش اعضای هیئت علمی نسبت به سیاستهای پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد و رابطه آن با رفتار دانشی آن ها | صبورا تیزهوش | کارشناسی ارشد | کارشکی | ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ |
| تدوین پروتکل توانمندسازی یکپارچهنگر شکوفایی و تعیین اثربخشی آن در ارتقاء شکوفایی و پایستگی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی | سمیرا سلیمانی | دکتری(Ph.d) | کارشکی | ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ |
| تدوین و تعیین اثربخشی بسته ی انگیزشی مبتنی بر نظریه ی خود تعیین گری در موقعیت های یادگیری برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی تأثیرات آن بر شایستگی و خودمختاری ادراک شده و عملکرد ریاضی | مهدی نوری | دکتری(Ph.d) | کارشکی | ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ |
| الگوی ساختاری روابط بین جهت گیری دینی خودکارآمدی تحصیلی و هوش معنوی در طلاب علوم دینی | زینب محروقی | کارشناسی ارشد | کارشکی | ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ |
| واکاوی مولفه های تاب آوری از منظر اسلامی- ایرانی و طراحی پرسشنامه تاب آوری نوجوان در ایران: پژوهش آمیخته | بهناز کازرونی زند | دکتری(Ph.d) | اصغری نکاح | ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ |
| نقش بخشش و قدرشناسی در رابطه با کارکردهای روان شناختی خانواده زوج های جوان | فاطمه ترقی | کارشناسی ارشد | کیمیایی | ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ |
| تبیین پیمان شکنی افشا شده در مردان براساس مدل بین سیستمی.. تدوین پروتکل درمانی و تعیین اثربخشی آن بر کیفیت رابطه و اعتماد زوج ها | امین براتیان | دکتری(Ph.d) | کیمیایی | ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ |
| تبیین عاملیت تحصیلی دانش آموزان دختر، ارائه الگوی علی و تدوین بسته آموزشی کلاس محور: یک مطالعه ترکیبی | زینب رضایی | دکتری(Ph.d) | بردبار | ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ |
| تببین خردمندی نوجوانان با رویکرد داده بنیاد: تدوین بسته و تعیین اثر بخشی آن بر خردمندی و تصمیم گیری | سمیه حاتمی کیا | دکتری(Ph.d) | کارشکی | ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ |
| مطالعه دادهبنیاد تداوم رنجشهای مرتبط با پیمانشکنی در زنان متاهل: طراحی و ارزیابی مدلهای اندازهگیری و ساختاری علی | سیده مرجان انتظاری | دکتری(Ph.d) | کیمیایی | ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ |
| الگوی عوامل خودتعیین گرایانه موثر بر اهمالکاری تحصیلی: تدوین بسته مداخله روانی تربیتی و تعیین اثربخشی آن در دانشآموزان دوره دوم متوسطه | امیر نامدار | دکتری(Ph.d) | کارشکی | ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ |
| تبیین خشونت زناشویی بر اساس کارکردهای اجرایی زوج ها: طراحی مدل ساختاری، تدوین و تعیین اثربخشی پروتکل در زوج های مواجه شده با خشونت | حمید رستاک | دکتری(Ph.d) | کیمیایی | ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ |
| واکاوی پیمان شکنی افشا شده مردان میانسال ایرانی با رویکرد داده بنیاد: طراحی سنجه احتمال پیمان شکنی زناشویی و تعیین اثربخشی زوج درمانی بین سیستمی بر روابط عاطفی، رفتار تکانشی و احتمال پیمان شکنی مردان | فاطمه باقری | دکتری(Ph.d) | کیمیایی | ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ |
| وضعیت ذهنی سازی نوجوانان فاقد سرپرست موثر تحت مراقبت سازمان بهزیستی؛ تدوین، اعتبار یابی و اثربخشی پروتکل مداخله مبتنی بر رویکرد ذهنی سازی ویژه تیم مراقبت خانه-ها | مجید جهانیان | دکتری(Ph.d) | کارشکی | ۱۴۰۳/۰۳/۰۷ |
| اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر جامعه پذیری و امید تحصیلی دانش آموزان دختر | زهرا والی | کارشناسی ارشد | کیمیایی | ۱۴۰۳/۰۷/۱۶ |
| پیش بینی حل مسأله اجتماعی نوجوانان دختر بر اساس ذهنی سازی: نقش واسطه ای همدلی و انعطاف پذیری شناختی | زینب مجدی | کارشناسی ارشد | بردبار | ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ |
| اثربخشی آموزش برنامه غنیسازی روابط زوجین مبتنی بر رویکرد هیجانمدار برخودتنظیمی، خشنودی، بخشودگی زناشویی | عاطفه کرمانی | کارشناسی ارشد | اصغری نکاح | ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ |
| اثربخشی آموزش فرزندپروری تأملی بر فلسفه فراهیجانی مادر و کیفیت رابطه مادر- کودک | فاطمه حسن پور علاف | کارشناسی ارشد | بردبار | ۱۴۰۳/۰۹/۱۲ |
| تجارب زیستۀ معلمان ابتدایی از تلفیق شبکۀ آموزشی دانش آموز -شاد- با آموزش حضوری | مهلا غیورارجمندی | کارشناسی ارشد | کارشکی | ۱۴۰۳/۰۹/۱۲ |
| تاثیر برنامه آموزش هوش مصنوعی در خودتنظیمی، خودکارآمدی و درگیری پژوهشی دانشجویان: رویکردی شناختی- اجتماعی | مریم یوسفی | کارشناسی ارشد | کارشکی | ۱۴۰۳/۱۰/۰۳ |
| شناسایی تعیین گرهای اختلال وسواسی-جبری متمرکز بر رابطه؛ تدوین پروتکل درمان تلفیقی شناختی-رفتاری-دلبستگی و تعیین اثربخشی | محمدجواد ربانی پارسا | دکتری(Ph.d) | کیمیایی | ۱۴۰۳/۰۹/۰۵ |
| تداوم طرحواره های ناسازگار اولیه و سطوح تمایزیافتگی، در زنان متاهل سه نسل : تدوین و تعیین اثربخشی پروتکل طرحواره درمانی- بین نسلی. | غزاله عنایتی راد | دکتری(Ph.d) | کیمیایی | ۱۴۰۳/۰۹/۱۹ |
| اثربخشی برنامه آموزشی تربیت جنسی با الگوی خانواده محور مبتنی بر رشد بر مهارت های تربیت جنسی و خودکارآمدی والدینی مادران | فاطمه صادق زاده ذاکری | کارشناسی ارشد | اصغری نکاح | ۱۴۰۳/۱۰/۰۳ |
| انطباق یابی و اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهنی سازی مادر-کودک در پرخاشگری کودکان دبستانی | فاطمه تاتار | کارشناسی ارشد | بردبار | ۱۴۰۳/۱۰/۲۴ |
| شناسایی و تبیین طرحواره تحصیلی نوجوانان: طراحی و ارزیابی الگوی عاملی و ساختاری بر اساس عوامل فردی و آموزشی | عارفه رنجبراوریمی | دکتری(Ph.d) | امین یزدی | ۱۳۹۹/۱۲/۲۵ |
| نقش توانایی ذهنی سازی معلمان در سبک مدیریت کلاس درس با واسطهگری خود تنظیمی هیجانی معلم | زهرا امجدیزدی | کارشناسی ارشد | بردبار | ۱۴۰۳/۱۱/۲۹ |
| نقش خود تنظیمی انگیزشی در امید به تحصیل دانشجویان بین الملل دختر دانشگاه فردوسی مشهد: نقش تعدیل گر خودکارآمدی اجتماعی و هیجانی | مژگان لطیفی | کارشناسی ارشد | بردبار | ۱۴۰۳/۱۱/۲۹ |
| رابطه بلوغ عاطفی و صمیمیت زناشویی؛ اثر واسطهای نگرشهای عشقی | سیدمحمدحسین غفاریان نقیبی | کارشناسی ارشد | ابوالحسنی | ۱۴۰۳/۱۱/۲۹ |
| اثربخشی زوج درمانی گاتمن بر امنیت عاطفی، گسست زناشویی و میل به طلاق در زوج های ناراضی | فاطمه معلمی | کارشناسی ارشد | کیمیایی | ۱۴۰۳/۱۲/۲۰ |
| انطباق یابی و اثربخشی مداخله آموزش فرزندپروری مبتنی بر ذهنی سازی در کاهش نشانه های دلبستگی اضطرابی کودکان پیش دبستانی و استرس والدینی مادران | عطیه احمدی مجیدی | کارشناسی ارشد | بردبار | ۱۴۰۳/۱۲/۲۰ |
| اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود دشواری تنظیمهیجان و کیفیت رابطه والد-کودک مادران کودکان با اختلالبیش فعالی - نقص توجه | معصومه مظهری | کارشناسی ارشد | اصغری نکاح | ۱۴۰۴/۰۱/۲۵ |
| آسیبشناسی تحولی طرحوارههای ناکارآمد نوجوانان مبتنی بر دیدگاه تحول یکپارچه انسان: طراحی و رواسازی مقیاس تحول یکپارچه نوجوانان | طلیعه سعیدی رضوانی | دکتری(Ph.d) | امین یزدی | ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ |
| مقایسه اثربخشی مدل مداخله ای شنیداری-کلامی بر رشد کارکردهای اجرایی و رشد زبان در کودکان با و بدون کاشت حلزون | ریحانه افشارطرقی | کارشناسی ارشد | سلطانی کوهبنانی | ۱۴۰۴/۰۳/۱۲ |
| اثربخشی مداخله بازی درمانی مبتنی بر آگاهی واج شناختی بر بهبود املای دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص | معصومه بنی آدم | کارشناسی ارشد | سلطانی کوهبنانی | ۱۴۰۴/۰۳/۱۲ |
| اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی بر حافظه آیندهنگر و گذشتهنگر دانشآموزان با اختلالات یادگیری خاص | پویا بیابان گرد | کارشناسی ارشد | سلطانی کوهبنانی | ۱۴۰۴/۰۳/۱۲ |
| تجارب زیسته خواهران و برادران افراد طیف اوتیسم: بررسی کیفی پویاییهای خانوادگی و چالش های رشدی در بستر فرهنگ خانواده محور | علی بجدنی | کارشناسی ارشد | اصغری نکاح | ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ |
| بررسی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر توجه و تنظیم شناختی هیجان در بزرگسالان با اختلال بیش فعالی/نقص توجه | سحر صالحی نیا | کارشناسی ارشد | سلطانی کوهبنانی | ۱۴۰۳/۰۹/۱۲ |
| اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت بر سایش اجتماعی و رضایت شغلی معلمان دانشآموزان کمتوان ذهنی | فاطمه ابراهیم نیاکاخکی | کارشناسی ارشد | سلطانی کوهبنانی | ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ |
| نقش راهبردهای مقابله با فشار روانی در تعهد سازمانی و صلاحیت حرفهای معلمان دانشآموزان با نیازهای ویژه | زهرا باخرزی | کارشناسی ارشد | سلطانی کوهبنانی | ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ |
| رواسازی و اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر رویکرد آدلری بر ارضا نیازهای اساسی روانشناختی و کاهش خودناتوانسازی دانشجویان | محدثه نیشابوری | کارشناسی ارشد | کارشکی | ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ |
| نقش فرزندپروری با نگرش اسلامی بر هویت دینی با میانجیگری علاقه اجتماعی و پایبندی مذهبی در دختران دوره اول متوسطه شهر مشهد | مطهره عباس پورمفرد | کارشناسی ارشد | سلطانی کوهبنانی | ۱۴۰۴/۰۳/۱۲ |
| مقایسه اثربخشی همگام سازی شنیداری موج مغزی و قصه صوتی بر تقویت تنظیم شناختی هیجان و کارکردهای اجرایی در کودکان نابینا | امیرمحمد ولییان چاوشلو | کارشناسی ارشد | سلطانی کوهبنانی | ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ |
| رواسازی و اثربخشی بسته مداخله آموزشی فانوس دریایی مبتنی بر ذهنی سازی بر رفتارهای فرزندپروری و خودکارآمدی مادران کودکان پیش دبستانی | نعیمه یزدانی ممرابادی | کارشناسی ارشد | بردبار | ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ |
| اعتباریابی و اثربخشی مداخله آموزشی مبتنی بر ذهنی سازی بر تعامل معلم-دانش آموز، فلسفه فراهیجانی و تجارب هیجانی نومعلمان | مهتاب قنبرپور | کارشناسی ارشد | بردبار | ۱۴۰۴/۰۴/۰۲ |
| اثربخشی مداخله بهنگام بازی درمانی مبتنی بر برنامه جاسپر بر توجه مشترک، بازی نمادین و مشارکت فعال کودکان طیف اتیسم | امیرحسین نوحه خوان مشهدی | کارشناسی ارشد | اصغری نکاح | ۱۴۰۳/۱۲/۲۰ |
| اثربخشی حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد بر اختلال استرس پس از سانحه کودکان قربانی کودک آزاری | گلرخ جهانیان | کارشناسی ارشد | سلطانی کوهبنانی | ۱۴۰۳/۱۰/۲۴ |