| استلزامات طرح نظریهای تربیتی مبتنی بر پارادایم پیچیدگی | رضا محّمدی چابکی | دکتری(Ph.d) | شعبانی ورکی | ۱۳۹۰/۰۴/۰۵ |
| واکاوی همکاری دانشگاهی استادان دانشگاه فردوسی مشهد : مطالعه موردی | سیما حیدری | کارشناسی ارشد | جاویدی کلاته جعفرابادی | ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ |
| کیفیت صداقت علمی در انجام پایان نامه: تجربه زیسته دانش آموختگان کارشناسی ارشد رشته های علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد | میلاد سلامتی | کارشناسی ارشد | جاویدی کلاته جعفرابادی | ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ |
| الگو تولید علم اساتید برتر دانشگاه فردوسی مشهد: نظریه داده بنیاد | زهراسادات سیدی | کارشناسی ارشد | شعبانی ورکی | ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ |
| دستاوردهای تحلیل مفهوم انسان فرهیخته با بهرهگیری از رئالیسم انتقادی اسلامی برای نظام آموزش عالی ایران | علی صبوری | دکتری(Ph.d) | شعبانی ورکی | ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ |
| بررسی مبانی رابطه مربی و متربی در فرآیند تربیت بر اساس دیدگاه گفتگویی- با تمرکز بر آراء ملاصدرا و هابرماس- | فاطمه نادی نژادشفیع آبادی | دکتری(Ph.d) | باغگلی | ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ |
| مبانی انسانشناختی حقوق کودک از منظر امام سجاد علیهالسلام و استلزام های تربیتی آن | دینا یوسفی | دکتری(Ph.d) | جاویدی کلاته جعفرابادی | ۱۴۰۳/۱۲/۱۸ |
| مرور نظاممند پژوهشهای مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش - از سال 1390 تا 1403- | تکتم دره کی | کارشناسی ارشد | شعبانی ورکی | ۱۴۰۳/۱۲/۰۷ |