عنوان پایان‌نامه دانشجو مقطع استاد راهنما تاریخ تعیین شده دفاع
مقطع استاد راهنما
تحلیل وب سایت‌های کودکان از دیدگاه نظریه شناختی پیاژه (نیم دوره عملیات عینی)محمدرامین نادریکارشناسی ارشدپریرخ۱۳۸۸/۰۴/۱۶
بررسی مخزن سازمانی دانشگاه فردوسی مشهد و سنجش میزان همخوانی آن با معیارهای تخصصیمهدی زاهدی نوقابیکارشناسی ارشدپریرخ۱۳۸۸/۰۴/۱۶
ارزیابی و تحلیل محیط رابط پایگاه‏های اطلاعاتی در پشتیبانی از الگوی رفتار اطلاع‏جویی کاربران از دیدگاه نظریه معنا‏بخشیمحمد اعظمیدکتری(Ph.d)فتاحی۱۳۹۰/۰۸/۲۰
واکاوی و تبیین عوامل عمده مؤثر برفرهنگ مطالعه درایرانمحمود سالاریدکتری(Ph.d)دیانی۱۳۹۰/۰۳/۱۰
شناسایی و تحلیل ابعاد ساختاری و مفهومی فهرست سرعنوان‌های موضوعی فارسی در مقایسه با فهرست سرعنوان‌های موضوعی کنگرهعاطفه شریفدکتری(Ph.d)داورپناه۱۳۸۹/۰۹/۰۱
بررسی سیستم مدیریت منابع علمی دانشگاه فردوسی مشهد به لحاظ ذخیره و بازیابی نام هاالهام گل محمدیکارشناسی ارشدفتاحی۱۳۹۱/۰۴/۱۴
بررسی رابطه بین عوامل سازمانی و میزان توانمندسازی کتابداران در کتابخانه¬های دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهدمحمد نظام دوستکارشناسی ارشدنوکاریزی۱۳۹۴/۰۵/۱۴
آینده‌پژوهی مدیریت خدمات عمومی کتابخانه‌های عمومی کشور: مطالعه موردی کتابخانه‌های عمومی استان گلستانانسیه تمسکنی زاهدیکارشناسی ارشدبهزادی۱۳۹۷/۰۲/۳۰
ادراک دانشجویان دکترا از مفاهیم آستانه در سواد اطلاعاتی: یک مطالعه پدیدارنگاریاعظم صفریدکتری(Ph.d)نوکاریزی۱۴۰۰/۰۹/۱۴
مطالعه فرآیند رفتار اطلاعاتی مرور کاربران بر پایه نظریه مرور چنگ در وب‌گاه مدلاین پلاس کتابخانه ملی پزشکی آمریکا و ارائه الگوی پیشنهادی برای کتابخانه‌های دیجیتال ایرانحدیثه افضلی پوردکتری(Ph.d)صنعت جو۱۴۰۲/۰۱/۳۰
واکاوی جایگاه دو مفهوم اطلاعات و جامعه اطلاعاتی در اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدل پارادایمیفاطمه تقی زاده طبسیکارشناسی ارشدارسطوپور۱۴۰۲/۱۱/۱۸
شناسایی شرایط مؤثر بر شبکه یادگیری فردی و سازمانی کتابداران شاغل در کتابخانه‌های علوم پزشکی: تدوین یک الگوزهرا محمدیاندکتری(Ph.d)کفاشان کاخکی۱۴۰۳/۰۴/۱۷
واکاوی دیدگاه کاربران و کتابداران پیرامون چت بات توصیه گر منابع داستانی معاصر فارسی و طراحی یک نمونه اولیهنگین قاسمیکارشناسی ارشدبهزادی۱۴۰۳/۰۶/۲۵
عوامل موثر بر قصد استفاده مستمر دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد از شبکه های اجتماعی علمیزهرا وثوقی پوستین دوزکارشناسی ارشدبهزادی۱۴۰۳/۰۷/۰۸
بیشینه‌سازی رفتار اشتراک دانش مبتنی بر بازی‌وارسازی برخاسته از نظریه مبادله اجتماعی کارکنان: ارائه الگونرگس ملکوتی اصلدکتری(Ph.d)کفاشان کاخکی۱۴۰۳/۱۰/۰۵
طراحی و پیاده سازی چت بات هوشمند بازیابی آیین نامه ها، قوانین و مقررات شرکت-های نوآور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان خراسان رضویعلی جاهدیدکتری(Ph.d)بهزادی۱۴۰۳/۱۱/۱۵
بررسی میزان درک و استفاده دانشجویان دانشگاه فردوسی از چت‌بات‌ها در فرایندهای آموزشی و پژوهشی آنانیگانه ژیان فیض ابادیکارشناسی ارشدنوکاریزی۱۴۰۳/۰۶/۲۵
تأثیر پذیرش و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد بر قصد و نگرش اطلاع‌آفرینی دانشجویان علم‌ اطلاعات و دانش‌شناسیانیسا کاویکارشناسی ارشدتجعفری۱۴۰۳/۱۲/۲۱
دیدگاه کتابداران در مورد فناوری هوش مصنوعی و کاربردهای آن در کتابخانه‌های دانشگاهیالهه هژبرزاده تربتیکارشناسی ارشدتجعفری۱۴۰۳/۱۲/۲۷
سنجش رابطه سبک تفکر دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس فن شش کلاه تفکر و ابعاد مختلف تعامل آنان با شبکه‌های اجتماعیمریم سادات مرجانی بجستانیکارشناسی ارشدبهزادی۱۴۰۴/۰۲/۱۶
مطالعه رفتار خویش فرانهادگی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از الگوی خویش‌انداز - استادیومنگین شهرادکارشناسی ارشدبهزادی۱۴۰۴/۰۲/۲۴
اثربخشی قصه‌گویی بر کنش‌های اجرایی کودکان اتیسمالهام ابراهیم پورکارشناسی ارشدتجعفری۱۴۰۴/۰۲/۲۱
ارزیابی کارآمدی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مولد در پاسخگویی به سؤالات مرجع در علم اطلاعات و دانش‌شناسیزهرا خسروی نسبکارشناسی ارشدتجعفری۱۴۰۴/۰۳/۲۸
تحلیل هم‌خواری محتوای وب تولیدشده با هوش مصنوعی: طراحی و اعتبارسنجی چارچوبی مبتنی بر سنجه‌ها و ابزارهای خودکارفاطمه زهرا خسروی نسبکارشناسی ارشدصنعت جو۱۴۰۴/۰۴/۰۱
واکاوی پدیدارشناسانه سوگیری های شناختی رفتار اطلاعاتی دانشجویان دکتری در فرآیند انجام رساله براساس مدل چند مرحله ای تصمیم گیری: ارائه یک مدل پیشنهادیگیسو گمرکیدکتری(Ph.d)بهزادی۱۴۰۴/۰۴/۲۲