| تمایل معلمان به مشارکت در تصمیم گیری های مربوط به برنامه درسی و عوامل خصیصه ای موثر بر آن | لیلا اسدی | کارشناسی ارشد | جعفری ثانی | ۱۳۸۹/۱۲/۲۵ |
| انطباق کتاب های علوم دوره ابتدایی با معیارهای آموزش محیط زیست (بر اساس استانداردهای آموزش محیط زیست) | زهرا ماشاالهی نژاد | کارشناسی ارشد | جعفری ثانی | ۱۳۸۹/۰۳/۱۸ |
| بررسی رابطه تفکر انتقادی معلمان دوره ابتدایی با ترجیح سبک تدریس آنان | مریم حبیبی پور | کارشناسی ارشد | جعفری ثانی | ۱۳۸۹/۰۲/۰۲ |
| نقش ادراک از کیفیت تدریس اساتید در تفکر انتقادی دانشجویان علوم تربیتی | حمیده پاک مهر | کارشناسی ارشد | جعفری ثانی | ۱۳۹۰/۰۴/۲۴ |
| شناسایی عوامل موثر غیر آموزشی در بهبود عملکرد منتج از انتقال یادگیری | سارا محمدی | کارشناسی ارشد | کرمی | ۱۳۹۲/۱۰/۱۶ |
| برنامه درسی مغفول در نظام حرفه آموزی دانش آموزان متوسطه دارای کم توانی ذهنی | ساناز عبیری | کارشناسی ارشد | امین خندقی | ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ |
| تبیین ضرورت، امکان و ماهیت برنامه درسی اسلامی | فاطمه سادات جعفرنیا | دکتری(Ph.d) | امین خندقی | ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ |
| دلالت شناسی حرکت جوهری ملاصدرا به منظور فهم ویژگی های نظریه برنامه درسی | ندا سعادت شاقی | کارشناسی ارشد | امین خندقی | ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ |
| تبیین و نقد تدریس معنوی: جستاری نظرورزانه به تدریس معنوی با رویکرد اسلامی | سمانه صاحبی | دکتری(Ph.d) | امین خندقی | ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ |
| طراحی محیط یادگیری تکلیف محور معکوس جهت توسعه شایستگی های معلمان برای کلاس معکوس | بهاره بهالگردی | دکتری(Ph.d) | کرمی | ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ |
| بررسی تجربه فلسفی نظریه پیچیدگی در تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه یزد بهمنظور تبیین چارچوب معرفتشناختی آنان | طیبه طباطبایی | کارشناسی ارشد | جعفری ثانی | ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ |
| تاثیرطراحی فعالیت های حرفه ای اعتماد آفرین مبتنی بر مدل 4C/ID جهت پرورش شایستگیهای معلم دانش آموزان با نیاز ویژه | طاهره روضه | دکتری(Ph.d) | کرمی | ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ |
| دغدغههای مدرسان در پذیرش رویکرد یادگیری تکلیف محور: تجربه مدرسان مهارتهای زندگی | زهرا پاکدل ایوری | کارشناسی ارشد | کرمی | ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ |
| کاربست مدل چهار مولفهای -4C/ID- در سازماندهی برنامه درسی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی | زینب برزگر | کارشناسی ارشد | جعفری ثانی | ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ |
| تجربه زیسته معلمان از یادگیری در فرایند اقدام پژوهی | حدیث عباسی کلاته جعفرابادی | کارشناسی ارشد | کرمی | ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ |
| طراحی چارچوب توسعه ی شایستگی های حرفه ای معلمان رشته ی آموزش ابتدایی مبتنی بر الگوی برنامه ی درسی مکعبی و الگوی طراحی آموزشی 4C/ID | فاطمه فرج پوربناب | دکتری(Ph.d) | کرمی | ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ |
| ارائه چارچوب مفهومی تدریس اثربخش مبتنی بر مدل دانش محتوایی، پداگوژی و فناوری- TPACK-؛ باتاکید بر هوش مصنوعی | مهرنازسادات رضوانیان | دکتری(Ph.d) | جعفری ثانی | ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ |
| انسان فرهیخته از دیدگاه مولوی و دلالتهای آن برای برنامه درسی معنوی | محمود رضائی اتراباد | دکتری(Ph.d) | مهرام | ۱۴۰۳/۰۸/۰۸ |
| استغنای فعالیت های فوق برنامه درسی برای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران -مطالعه ای تطبیقی- | محسن حیدرزاده | دکتری(Ph.d) | مهرام | ۱۴۰۳/۰۷/۲۹ |
| رهبری تحول آفرین معلم در مدرسه؛ چیستی، چگونگی و شکل گیری | رویا پورحاجی | دکتری(Ph.d) | مهرام | ۱۴۰۳/۱۰/۱۸ |
| ایده پردازی در تدریس معلمان موفق ابتدایی | مریم نجارباشی | کارشناسی ارشد | جعفری ثانی | ۱۴۰۳/۱۰/۲۳ |
| نقشهاو مسئولیتهای معلم در عصر هوش مصنوعیو پیادهسازی آندر محیطهای یادگیری تکلیف محور | سمیه قبدیان | دکتری(Ph.d) | کرمی | ۱۴۰۳/۱۰/۲۴ |
| حرکت از تبیین معرفتشناسی پارادایمتیک الگوهای برنامهریزی درسی بهسوی معرفت شناسی برنامهریزی درسی اسلامی | سیده شوکت ضیاء قریشی | دکتری(Ph.d) | امین خندقی | ۱۴۰۳/۱۱/۲۹ |
| تاثیر یادگیری خردمبتنی بر مدل چهار مولفه ای طراحی آموزشی بر یادگیری و بهبود عملکرد | امین خلیلی | کارشناسی ارشد | کرمی | ۱۴۰۳/۱۲/۱۴ |
| تبیین و نقد مفروضات الهیاتی نظریه برنامه درسی معنوی دوآین هیوبنر: جستاری نظرورزانه به مفروضات الهیاتی برنامه درسی معنوی از منظر اسلامی | ندا میرزاخان | دکتری(Ph.d) | امین خندقی | ۱۴۰۳/۱۱/۱۰ |
| شناسایی راهبرد مواجهه با هوش مصنوعی در نظام برنامه درسی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران | فاطمه طلائی بیمرغی | دکتری(Ph.d) | مهرام | ۱۴۰۳/۱۲/۱۵ |
| مقایسه اثربخشی سه شیوه آموزش ریاضی با کمک هوش مصنوعی، توسط هوش مصنوعی و شیوه سنتی بر یادگیری مبحث احتمال در دانشآموزان دوره ابتدایی | نجمه توده نشتیفانی | کارشناسی ارشد | مهرام | ۱۴۰۴/۰۲/۰۸ |
| تأثیر تدریس بر مبنای الگوی 5E بر سواد خواندن دانشآموزان پایه چهارم ابتدایی مبتنی بر سطوح چهارگانه درک مطلب ارزیابی پرلز 2016 | مهدی جهانی محمودی | کارشناسی ارشد | جعفری ثانی | ۱۴۰۴/۰۴/۰۱ |
| تجارب زیسته نو معلمان پایه اول ابتدایی در بهکارگیری روش تدریس | حمیده حاتمی | کارشناسی ارشد | جعفری ثانی | ۱۴۰۴/۰۷/۱۴ |
| مقایسه تاثیر آموزش H شکل و Z شکل برای پیوند کلاس و محیط کار بر رضایت فراگیران، یادگیری و انتقال یادگیری در آموزش صنعتی | نگار رحیمی | کارشناسی ارشد | کرمی | ۱۴۰۴/۰۷/۲۸ |