| صورتبندی روشهای مواجهه با اندیشههای بروندینی در آثار اندیشمندان تربیت اسلامی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | |
| سبب شناسی عضویت در تشکلهای دانش آموزی | بختیار شعبانی ورکی | ۱۹۹۹-۶ |
| تربیت اخلاقی فضیلتگرا از منظر دیوید کار | ابوالفضل غفاری | ۲۰۰۲-۱ |
| آموزش و پرورش و انسان شدن: نظریه انتقادی پائولو فریره | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۴-۴ |
| تأثیر باورهای نظارتی مدیران بر سبکهای مدیریت تعارض آنان | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۵-۵ |
| درآمدی بر بررسی و نقد کتاب اهداف تربیت از دیدگاه اسلام | ابوالفضل غفاری | ۲۰۰۵-۱۰ |
| نقد روش شناسی تحقیقات تربیتی در ایران | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۶-۱ |
| اخلاق و تربیت اخلاقی از منظر رویکرد دل مشغولی: جایگزینی برای رویکرد کولبرگی | ابوالفضل غفاری | ۲۰۰۶-۳ |
| عاطفه گرایی در اخلاق: پیشینه تاریخی تا وضعیت پست مدرن | ابوالفضل غفاری | ۲۰۰۶-۳ |
| کند و کاوی در ابعاد و گستره مفهوم دموکراسی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۰۶-۳ |
| بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۶-۶ |
| رهبری دانشگاهی و سرمایه اجتماعی: روی کردی جامعه شناسی به مدیریت آموزش عالی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۶-۶ |
| الگوی برنامه درسی مذاکره ای، رهیافتی نو برای تمرکز زدایی از آموزش متوسطه | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۰۷-۳ |
| رویکردی تطبیقی به دلالتهای تربیتی نظریه های دموکراسی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۰۷-۳ |
| رئالیسم استعلایی و ثنویت کاذب در پژوهش تربیتی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۷-۴ |
| هرمنوتیک به مثابه بنیادی روش شناختی برای علوم انسانی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۷-۵ |
| چالش جایگاه تفکر انتقادی در مدیریت تغییر:پژوهش موردی در دانشگاه مشهد | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۷-۶ |
| تحول باورهای معرفت شناختی دانشجویان | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۷-۷ |
| جایگاه الگوی سایبرنتیک در اداره دانشگاه ها (مورد: دانشگاه فردوسی مشهد) | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۷-۷ |
| رویکردهای فلاسفه اسلامی (ابن سینا، شیخ اشراق و ملاصدرا) به نفس و دلالتهای تربیتی آن | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۰۷-۹ |
| هنجاریابی استاندارد قابلیتهای سواد اطلاعاتی (اییآرال) برای جامعه دانشگاهی ایران | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۸-۹ |
| تاریخ فلسفه تعلیم و تربیت در ایران | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۹-۳ |
| جهانی شدن، آموزش عالی و تحقیقات بنیادی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۰۹-۳ |
| باورهای معرفت شناختی مدیران و نگرش آنها درخصوص برنامهریزی استراتژیک در آموزشعالی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۹-۵ |
| بررسی تاثیر میدان وابستگی در شیوه تدریس | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۹-۹ |
| تحلیل و مقایسه شبکه مفهومی حاکم بر سرعنوان های موضوعی و متون فارسی کتابداری و اطلا ع رسانی بر اساس رویکرد تحلیل حوزه | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۹-۹ |
| میدان وابستگی مدیران و مدیریت تغییر در نظام آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۰۹-۱۱ |
| پژوهش کیفی: روش یا بوش | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۰-۶ |
| مبانی انسان شناسی پست مدرنیسم و دلالت های تربیتی آن | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۰-۹ |
| استعاره : مفهوم، نظریهها و کارکردهای آن در تعلیم و تربیت | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۰-۱۱ |
| ذهنیت فلسفی و سبک رهبری مدیران در نظام آموزش عالی (مورد بررسی: دانشگاه فردوسی مشهد) | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۰-۱۱ |
| تبیین سرنوشت شغلی فارغ التحصیلان دانشکده علوم تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد | حسین باغگلی | ۲۰۱۱-۲ |
| بررسی میزان استفاده دانشجویان از مهارت های مطالعه و یادگیری و رابطه آن با وضعیت و سوابق تحصیلی آنها | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۱-۳ |
| روند تحول تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۱-۳ |
| نگرش دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به موضوع شهادت و ارائه یک الگوی احتمالی - آماری برای جامعه آماری | حسین باغگلی | ۲۰۱۱-۳ |
| برنامه درسی آموزش عالی در قرن بیست و یکم: چالش ها و راهبردها | بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۱-۹ |
| طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش های تربیتی در ایران: ارزیابی روش شناختی پژوهش های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان شناسی ایران در سال های 85-1381 | بختیار شعبانی ورکی,حسین باغگلی | ۲۰۱۱-۹ |
| بررسی رابطه انگیزش پیشرفت و خودپنداره تحصیلی با اضطراب امتحان در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۲-۱ |
| هیوریستیک در برنامه درسی آموزش عالی: نسبت راه حل های هیوریستیک، با نگاه سنت گرایان، تجربه گرایان مفهومی و نومفهوم گرایان | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۲-۸ |
| تربیت دینی بر اساس باورهای تناقض نمای کرکگور | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۲-۹ |
| رویکرد انتگرال به برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۲-۹ |
| بررسی مقایسه ای جایگاه علوم انسانی در برنامه درسی اگزیستانسیالیستی و اسلامی | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۲-۱۰ |
| نقد مفهوم معنویت در تربیت معنوی معاصر: معنویت دینی و نوپدیدی (تشابه ذاتی یا اشتراک لفظی) | حسین باغگلی,بختیار شعبانی ورکی,ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۲-۱۱ |
| مضامین فلسفی در داستانهای :(P4C) فلسفه برای کودکان متون کلاسیک ادب فارسی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۳-۳ |
| بنیان های فلسفی اندیشه پائولو فریره و دلالت های آن برای برنامه درسی | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۳-۵ |
| انقیاد کودکان در نظام آموزشی: نقد تبارشناسانهی رویکردهای انضباطی در مدرسه | بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۳-۹ |
| بازی دانایی نظریه زمینه ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۳-۹ |
| استلزامهای تدوین نظریه تربیتی در پارادایم پیچیدگی: منظری معرفتشناختی | بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۳-۱۱ |
| تأملی بر رویکردهای تربیت ارزشی: نگاهی به جایگاه تربیت ارزشی و تحول آن در نظام آموزش و پرورش ایران | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۴-۳ |
| رعایت اخلاق پژوهش در رساله های دکتری: مورد مطالعه گروه علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۴-۶ |
| نقش روانشناسی اجتماعی در حمایت از ارزش های اجتماعی در پروژه جهانی شدن | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۴-۶ |
| ارزیابی برونداد تربیتی هیئات مذهبی (مورد: شهر مشهد) | حسین باغگلی | ۲۰۱۴-۹ |
| مسئلهیابی پژوهش؛ ضرورتی انکارناپذیر در پایان نامههای تحصیلات تکمیلی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۴-۹ |
| تعلیم و تربیت مبتنی بر فطرت (تربیت فطرتگرا) با تاکید بر دیدگاه آیت الله شاهآبادی: مدلسازی فطرت با هرم سه وجهی | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۵-۲ |
| بررسی انتقادی اخلاق ارتباطی نادینگز با تأکید بر دیدگاه جوادی آملی در کتاب مفاتیح الحیات | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۵-۳ |
| بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۵-۳ |
| تکثر رشتهای؛ علیه فهم رایج از همکاری رشتهها | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۵-۳ |
| نقد و توسعه دلالتهای تربیتی در- جهان- هستن از نظر هایدگر | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۵-۳ |
| هیوریستیکها و کار پوشههای حرفهای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۵-۳ |
| اصول و روشهای تعامل با دیگری: بر گرفته از مبانی انسان شناختی مکتب اسلام | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۵-۶ |
| تحلیل و نقد رویکردهای تربیت معنوی نوپدید (بررسی الگوی معنویتباوری فارغ از دین) | حسین باغگلی,بختیار شعبانی ورکی,ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۵-۶ |
| مبانی فلسفی تربیت سیاسی از منظر جان لاک و امام خمینی(ره) | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۵-۶ |
| بررسی رابطه آزادی و انضباط در فرایند تربیت از دیدگاه کانت و روسو | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۵-۸ |
| مبانی فلسفی و روانشناختی برنامه های درسی انسانگرا | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۵-۸ |
| آسیب شناسی تولید دانش در هسته های پژوهشی علوم انسانی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۵-۹ |
| تربیت شهروند سیاسی در راستای عدالت سیاسی از منظر علامه طباطبایی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۵-۱۲ |
| A Study of High School Students’ Perceptions of the Attainment of Religion and Life Curriculum Goals in the “Behavioral" domain | حسین باغگلی | ۲۰۱۶-۴ |
| جروم برونر | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۶-۴ |
| مبانی، اصول و روش های شهروند زیست محیطی از دیدگاه اسلام | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۶-۶ |
| ارتباط دانش نظری و عملی معلمان در پارادایم های اجرای برنامه درسی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۶-۸ |
| توصیف و تحلیل مهارت های مدیریت دانش شخصی: مطالعه موردی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۶-۹ |
| بررسی مبانی نظری اندیشههای آیزنر و دلالتهای تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۶-۱۰ |
| برنامه درسی جدید ریاضی: معلمان چه می کنند؟ | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۶-۱۲ |
| فضای عمومی ماکسین گرین فراتر از حصارهای آموزش و پرورش استاندارد | بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۷-۲ |
| نسبت میان نظریه و عمل از منظر پارادایم های حوزه مطالعاتی برنامه درسی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۷-۳ |
| بررسی تطبیقی سرشت انسان در دیدگاه روسو و آیتالله شاهآبادی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۷-۹ |
| مدیریت رنج و تأثیر آن بر معناداری زندگی در باورها و سیره ی امام حسین علیهالسلام | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۸-۱ |
| برنامه درسی فرارشته ای مبتنی بر تحلیل لایه های علی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۸-۲ |
| زیبایی شناسی و هنر از دیدگاه ماکسین گرین و اشارات تربیتی آن | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۸-۲ |
| تغییر به منزلهی پدیدهای انسانی: تغییر مطلوب در فرآیند اجرای برنامههای درسی جدید از منظر معلمان | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۸-۳ |
| مدارس هوشمند: از ادراکات رایج تا آرمان نظام آموزشی (نگاهی به طرح هوشمند سازی مدارس در تهران با رویکرد انتقادی هابرماس و با استفاده از چهارچوب مفهومی مدارس هوشمند مک گیل کرست) | بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۸-۳ |
| نقش معماری دانش در ارتقای اثربخشی عملکرد معلمان | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۸-۳ |
| امکان تربیت اخلاقی کودکان تا هفت سال براساس آموزههای اسلام (آیات و روایات) | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۸-۴ |
| یادگیری بدنمند : نقد رویکرد عصب پژوهی فلسفی به شناخت و یادگیری | بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۸-۴ |
| ضرورت توجه به قطب سوم در تربیت دینی و آثار آن بر فضای تربیتی(مربیان، فراگیران و کلاس درس) | ابوالفضل غفاری,حسین باغگلی | ۲۰۱۸-۶ |
| دلالتهای تربیتی رابطه نفس و بدن از دیدگاه دکارت و ملاصدرا | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۱۸-۹ |
| سیر تحول فلسفه تربیت حرفه ای در نظام آموزشی ایران | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۸-۹ |
| سازواری یا ناسازواری تربیت و سیاست؛ خوانش انتقادی نظریههای فضیلتگرایی، قدرتگرایی و انتقادی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۸-۱۰ |
| تعهدات فرارشتهای در برنامه درسی دانشگاهی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۸-۱۲ |
| انسان فرهیخته سینوی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۹-۱ |
| ظرفیت فرونسیس-عقل عملی- دیوید کار و اراده ایمانی علامه طباطبایی برای اخلاق حرفه ای تدریس | ابوالفضل غفاری,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۹-۳ |
| مقایسۀ جایگاه احساسات و عواطف در تربیت اخلاقی در رویکرد دلمشغولی و آموزه های اخلاقی قران کریم | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۹-۳ |
| شناسایی و اولویت بندی پیامهای مرتبط با خویشتنداری جنسی دانشآموزان -براساس منابع و دیدگاههای دانشآموزان- | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۹-۵ |
| تربیت اخلاقی کودکان در دوره سیادت از منظر اندیشمندان | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۹-۶ |
| مقایسه رویکرد دلمشغولی و آموزههای اخلاقی قرآن؛ بهکارگیری روش تأیید در تربیت اخلاقی | ابوالفضل غفاری | ۲۰۱۹-۸ |
| نقد نظریه تربیت اسلامی؛ «نگاهی دوباره به تربیت اسلامی» در بوته نقد | حسین باغگلی | ۲۰۱۹-۹ |
| چرخش روش شناختی ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان: مبتنی بر رویکرد عصب پدیدارشناسی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۱۹-۱۲ |
| تبیین تربیت گفتگو محور در نظریه انتقادی مقاومت: مطلوبیت و امکان تحقق آن در نظام آموزشی ایران | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۰-۳ |
| تبیین عوامل مؤثر بر رعایت اخلاق پژوهش دانشجویان و مقایسه سهم آنها در زیرگروههای مختلف آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۰-۳ |
| تدوین برنامۀ آموزش غلبه بر نابهنجاریهای اخلاقی مبتنی بر آرای غزالی | ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۰-۳ |
| محیط یاددهی- یادگیری کل نما: گذر از عصب فلسفه به عصب پدیدارشناسی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۰-۳ |
| نقد روش شناختی رویکرد ترکیبی ناروائز در تربیت اخلاقی | ابوالفضل غفاری,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۰-۳ |
| توانمندسازی دانشجویان در فرایند راهنمایی رساله دکتری | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۰-۷ |
| الزامات ارزشیابی از عملکرد معلمان دوره ابتدایی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۰-۹ |
| ظرفیت استعاره متناظر در کشف مبانی تعلیم و تربیت اسلامی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۰-۹ |
| تبیین و نقد درونی الگوی ترکیبی تربیت اخلاقی ناروائز | ابوالفضل غفاری,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۰-۱۰ |
| ethics of caring in the child-friendly projects: new challenges | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۰-۱۱ |
| نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۰-۱۱ |
| الگوی رهبری توزیعی و زمینه های استقرار آن در مدارس ابتدایی شهر مشهد | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۰-۱۲ |
| بازنماییگرایی: بنیانهای فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۱-۱ |
| بررسی تطبیقی نقش هیجان در آموزه های اسلامی و دیدگاه تحولی تفاوت های فردی مبتنی بر ارتباط | ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۱-۲ |
| خودشناسی در نظریه حیات معقول علامه جعفری و دلالتهای آن در تعیین عوامل، مراحل و اهداف تربیت | ابوالفضل غفاری,حسین باغگلی | ۲۰۲۱-۲ |
| چرخش از نظریه پردازی به نظریه پردازی همادین در برنامه درسی: رویکردی عصب پدیدارشناختی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۱-۳ |
| مبانی، اهداف و اصول تربی تدینی دان شآموزان مبتنی بر پذیرش دور هرمنوتیک میان افکار، احوال و اعمال در حکمت متعالیه | ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۱-۳ |
| چرخش روش شناختی تعیین هدفهای تربیت دینی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۱-۴ |
| چالشهای اخلاقی استفاده از سامانه همانندجو در مؤسسات آموزش عالی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۱-۶ |
| تحلیل مفهوم شناسی همدلی در قرآن کریم | ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۱-۷ |
| سیر تحول روش شناسی (گذشته، حال، آینده) در ایران | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۱-۸ |
| برنامه درسی خودآفرین در عصر شیوع جهانی کووید- 19 و کرونا زیستی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۱-۹ |
| جایگاه اخلاق مراقبتی در برنامۀ درسی تربیت معلم: دورۀ آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۱-۹ |
| Analysis and Critique of Representationalism in Information Retrieval Action | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۱-۱۲ |
| تحلیل و نقد بازنماییگرایی در کنش بازیابی اطلاعات | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۱-۱۲ |
| بررسی عدالت تربیتی در نظام آموزشی کشور با استفاده از نظریة عدالت راولز | ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۲-۱ |
| تضاد و فاصله در تربیت مبتنی بر گفتگو با نظر به دیدگاه های ملاصدرا | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۲-۲ |
| روایت پداگوژیکی هوشیاری بدنمند در عصر پسا فروکاست گرایی: گسست ناپذیری ذهن – بدن- جهان | بختیار شعبانی ورکی,طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۲-۳ |
| بازخوانی و مفهوم سازی مجدد طبقه بندی های معنویت | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۲-۷ |
| اشارات تربیتی الگوهای برنامه درسی دوره پیش دبستانی (با تاکید بر محورهای عاملیت کودک، ماهیت و راهبردهای یاددهی-یادگیری، و صلاحیت حرفه ای مربیان) | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۲-۱۰ |
| ملاحظات روششناختی در اندیشهشناسی امام : با تأکید بر تعلیم و تربیت و سیاست | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۲-۱۰ |
| کدهای اخلاقی رهبری آموزشی براساس آموزههای نهجالبلاغه | ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۲-۱۲ |
| واکاوی ادراک معلمان و دانش آموزان مدارس دخترانه متوسطه اول از روند تربیت دانش آموز پژوهنده در کلاس های درس علوم تجربی: مطالعه ی پدیدارشناختی | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۳-۱ |
| ایگاه علم حضوری در رابطه دانش و عمل اخلاقی از دیدگاه صدرالمتالهین | ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۳-۵ |
| حدودوثغور مشارکت دانش آموزان در برنامه درسی: تحلیل دیدگاه صاحبنظران | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۳-۶ |
| دلالتهای تربیتیِ ادوار سهگانۀ کودک در متون اسلامی، برای مقطعبندی تحصیلی در نظام رسمی آموزش و پرورش | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۳-۹ |
| گونهشناسیِ گزارههایِ تربیتی در احادیث | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۳-۱۲ |
| واکاوی و تبیین جایگاه سه رویکرد فکری منطق ذهنی، الگوی ذهنی و راهبردهای استدلالی در فرایند اطلاعیابی کاربران | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۳-۱۲ |
| تبیین چگونگی تربیت اخلاقی متعالیه براساس تفاسیر ملاصدرا | ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۴-۳ |
| بیکاری پنهان حین تحصیل دانشجویان رشتههای علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد: عوامل و راهکارها | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۴-۴ |
| Challenges and opportunities of research in the COVID-19 pandemic: the lived experience of students of Ferdowsi University of Mashhad | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۴-۵ |
| Thomas Nigels altruism: an alternative to the unethical exploitation of discourse of positive thinking from the subject of the self-entrepreneur of neoliberal | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی,ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۴-۶ |
| تحلیل معناشناختی واژۀ «وَهَبَ» در قرآن با هدف کشف دلالت، کارکرد و سنخ تربیتی صفت «وهّاب» | حسین باغگلی | ۲۰۲۴-۷ |
| خودشیءانگاری زنان و نقش خودمراقبتی معنوی با الهام از تعبیر قرآنی «یومالحساب» در درمان آن | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی | ۲۰۲۴-۸ |
| تحلیل مضمون موضوع - فضل- در قرآن، با هدف شناخت دلالت و سنخ تربیتی آن | حسین باغگلی | ۲۰۲۴-۱۲ |
| ازخودکارآفرینی به شادیآفرینی: تحلیلِ روند برساختِ مثبتاندیشی در زیست-سیاست نئولیبرال و نقد مبانی اخلاقی آن | طاهره جاویدی کلاته جعفرابادی,بختیار شعبانی ورکی,ابوالفضل غفاری | ۲۰۲۵-۳ |
| سازمان آموزشی: از پریشانی تا تکاپوآفرینی روند تحول مفهوم سازمان آموزشی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۵-۳ |
| شبکه مفهومی تربیت سیاسی در اندیشه امام خمینی(ره) | مجتبی همتی فر | ۲۰۲۵-۳ |
| فلسفه تعلیم و تربیت برای صلح: پیوند پداگوژی کالسی و رهبری جهانی | بختیار شعبانی ورکی | ۲۰۲۵-۶ |