انجمن علمی مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی با هدف توسعه و بالندگی حوزه آموزش و توسعه در میان دانشجویان رشته مدیریت آموزشی با رویکرد سازمانی از سال 1401 آغاز به خدمت کرده است و در راستای دستیابی به این مهم، ایجاد زمینه­های مناسب برای شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت علمی دانشجویان رشته مدیریت آموزشی با رویکرد سازمانی، توسعه دانش نظري و كاربردي رشته مدیریت آموزشی و بهره­گیری از توانمندی­های دانشجویان، اساتید و متخصصان رشته در تحقق و تقویت فضای علمی دانشکده و تکمیل رسالت­های دانشگاه و رشته در تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه مدیریت آموزشی و توسعه منابع انسانی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد را در سرلوحه فعالیت­های خود قرار داده است.. انجمن متشکل از 7 عضو شامل 5 نفر عضو شورای مرکزی (خانم­ها: فرزانه رحیمی، عسل ارباب، عاطفه دشتی، زهرا حمیدی، یگانه شاکری) و 2 نفر عضو علی­البدل (خانم­ها: مهدیه شبانی و غزل شیردل) و دبیر انجمن خانم فرزانه رحیمی و استاد مشاور خانم دکتر صدف خلیجیان می­باشد.

از جمله مصادیق فعالیت­های علمی انجمن می­توان به ارائه فعالیت­های آموزشی در قالب برگزاری کارگاه­ها، کلاس­ها و دوره­های آموزشی و تخصصی در زمینه­های مرتبط با رشته از جمله مهارت‌های مدیران، ارتقای مهارت‌های فردی مثل مقاله­نویسی و مهارت‌های نرم و ... و رویدادها و گفت ­و گوهای علمی در قالب سمینارها و گردهمایی­های علمی و تخصصی، سخنرانی­ها و ارتباط با صنعت به منظور شناسایی نیازها و فرصت­های شغلی اشاره نمود.

فعالیت­های انجمن زمنیه تشویق دانشجویان رشته مدیریت آموزشی با رویکرد سازمانی به فعالیت­های علمی، اشتراک­گذاری دانش و تجربیات افراد علاقه­مند به این حوزه و آشنایی با فرصت‌های شغلی و حرفه‌ای را برای دانشجویان علاقه­مند فراهم می‌کند. اعضا می‌توانند از شبکه ارزشمند از همکاران، اساتید مطرح مدیریت آموزشی بهره ببرند که این مورد یکی از نقاط قوت این انجمن نیز محسوب می‌شود. ساختار انجمن به صورت تیمی متشکل از کمیته‌های منسجم طرح‌ریزی شده است.

به امید همکاری و همبستگی در راستای اهداف مشترک، انجمن علمی مدیریت آموزشی در کنار شماست.

جهت ارتباط با انجمن مدیریت آموزشی می‌توانید به پلتفرم‌های زیر مراجعه فرمایید:

تلگرام: @EM_fum

ایمیل: